DocLame Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Ja, det var ett bra svar. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Är det bara jag som får "felaktig kod" när jag försöker logga in? EDIT: Lolz, det är samma sak för en polare också. SvS verkar vara kraj, lololol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Är det bara jag som får "felaktig kod" när jag försöker logga in? EDIT: Lolz, det är samma sak för en polare också. SvS verkar vara kraj, lololol. Fick samma skit. Stängde av för kvällen och väntade på "dina pengar har överförts"-rutan. Ingen sådan kom så jag loggade in igen och fick "fel kod" två gånger. Illa!! Mailade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Är det bara jag som får "felaktig kod" när jag försöker logga in? EDIT: Lolz, det är samma sak för en polare också. SvS verkar vara kraj, lololol. Skönt att läsa, fick samma fel. Vart lite orolig där ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hersby Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Upplevde samma problem tidigare idag. En annan skum grej är att jag plötsligt nu inte kan göra överföring till bank längre, står att jag inte angivit bankkontonummer. skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pat_poker Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Jag kunde inte heller logga in och blev ganska rädd, speciellt när det stod att jag inte hade angivit något banknummer så att jag kunde ta ut några pengar. Konstigt att man kan logga in på hemsidan dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 funkar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Någon som har erfarenhet av motsåndet på de högre nivåerna på SvS? Typ NL Holdem blinds: 50/100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 någon mer som inte kan logga in? står att jag angivet felaktiga uppgifter och så är inte fallet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Dom har tekniska problem, skulle vatt fixat till 0630 men än så länge har dom inte löst det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fraiser Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2007 Anta att jag har spelat poker på Svenska spel men att jag har spärrat ut mig frivilligt på ett halvår eller ett år. Vad finns det för möjligheter att upphäva spärren i förtid? Antar att du bara behöver ringa in till KS och fråga dem vad du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2007 Går fortfarande inte att logga in på SvS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2007 Jo, det funkar. 2059 spelare inloggade just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2007 tilt, jag kan ej logga in... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Hur är motståndet och trafiken på SvS NL 20-40 ? Funtar på att testa. Men går ju inte observera utan konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Everhill Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Dom senaste dagarna har mina bord fryst flera ggr. Spelar 4-5 bord och ibland är det några som fryser och ibland alla. Fryser bordet när jag är i en hand går det inte att stänga ner. Den enda lösningen är att stänga av processen. Har kört på SvS ganska länge och har aldrig haft problem med frysta bord innan. Efter ca 5 minuter kommer det upp ett meddelande om "internt fel... kan inte ansluta till servern" eller nåt. Har inte märkt att det är fel på min internet-uppkoppling på något annat sätt. Kör inga konstigheter i bakgrunden. Någon som har något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Finns det något program som fungerar som SS History gjorde tidigare? För det funger väl inte längre? Alltså ett program som konventerar Svenska Spels HH till exempelvis party format, så att man lätt kan andvända sig av pokerhand.org och liknande sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Jo det gör det. HHConverter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Intressant diskussion om svenska spel inne på 2+2, http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=11882203&page=2&fpart=all&vc=1 Ser ut som om ett gäng amerikaner är sugna att hacka in på sajten, eller kanske redan är inne med hjälp av svenska vänner. Någon åsikt? Edit: Länken fixad. tror det blev något skit vid radbytet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Intressant diskussion om svenska spel inne på 2+2, http://forumserver.twoplustwo.com/sh... =2&fpart=all Ser ut som om ett gäng amerikaner är sugna att hacka in på sajten, eller kanske redan är inne med hjälp av svenska vänner. Någon åsikt? Fixa länken plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Kopiera denna: http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php ...och lägg sedan på denna: ?Cat=0&Number=11882203&page=0&fpart=1&vc=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Idag när jag loggade in så var min chatt "tillfälligt avstängd", utan någon vidare spamming från min sida tidigare. Vet någon hur länge det håller i sig? Eller måste man maila/ringa och gulla med supporten för att få den upplåst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ROLF Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Jag ber om ursäkt om denna fråga tagits upp tidigare men eftersom tråden är på så många sidor så orkar jag ej läsa igenom alla.. Går det att ställa in fyrfärgslek? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Jag ber om ursäkt om denna fråga tagits upp tidigare men eftersom tråden är på så många sidor så orkar jag ej läsa igenom alla.. Går det att ställa in fyrfärgslek? Jag han visst skicka dej ett PM innan. Jag såg nämligen förra tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Jag han visst skicka dej ett PM innan. Jag såg nämligen förra tråden. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts