jojje2k Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 har SvS några bonusar eller poängsystem eller rb nej, men dom tar mindre rake än andra sajter gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fundamentalisten Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 1. Har Svenska Spel fortfarande motsvarande 50% rakeback? 2. Går det att spärra sitt konto enbart för morgondagen via deras "spela sunt-system"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 2. Går det att spärra sitt konto enbart för morgondagen via deras "spela sunt-system"? 1v är minsta tidsperiod. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 har en fråga, använder pt och undrar ifall raken som står där stämmer? börjar fundera för denna månaden har jag spelat närmare 29k tusen händer och de står att den totala raken är 42800kr? låter sjukt mycke så min fråga är kan de stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 har en fråga, använder pt och undrar ifall raken som står där stämmer? börjar fundera för denna månaden har jag spelat närmare 29k tusen händer och de står att den totala raken är 42800kr? låter sjukt mycke så min fråga är kan de stämma? 42800 måste vara den totala raken som alla spelare på dom borden du har suttit på har betalt tillsammans. Du måste vara inne i fel flik i pokertracker och kollar. kolla general info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 29k tusen händer 29 000 000? då spelar du mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 är svenska spel fortfarnade nere sen updateringen kan inte logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 är svenska spel fortfarnade nere sen updateringen kan inte logga in Nu funkar det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Fler än jag som inte kommer in på SvS klient? Jag har testat att ominstallera klienten men problemet kvarstår . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HookaHey Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Någon som använder Gametime+ med svenska spel? Fungerar den efter uppdateringen av SvS inatt? Min gametime+ har slutat fundera sen nattens uppdatering. Vad var det som uppdasterades? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HookaHey Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Fler än jag som inte kommer in på SvS klient? Jag har testat att ominstallera klienten men problemet kvarstår . Inga problem att logga in, använder vista business. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fundamentalisten Postad 22 Juli , 2007 Rapport Share Postad 22 Juli , 2007 Eh, verkar vara en bugg i klienten? Ibland blir man "förbisprungen" i kön då man ställt sig i kö till bord. Någon som lade till sitt namn senare hamnar före i listan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 22 Juli , 2007 Rapport Share Postad 22 Juli , 2007 Tror att listan fortfarande funkar, bara att den visas i fel ordning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
istinkface Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Den här sidan är fan bara full av nits, fattar inte hur man kan lira så jävla tight på 5 manna bord. Hittils har jag inte sett en enda reg på 5/10 som lirar mer än 12/10+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Den här sidan är fan bara full av nits, fattar inte hur man kan lira så jävla tight på 5 manna bord. Hittils har jag inte sett en enda reg på 5/10 som lirar mer än 12/10+ då har du inte sett iamivar:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
istinkface Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 jo de har jag, trodde inte han var en reg tho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 23 Juli , 2007 Rapport Share Postad 23 Juli , 2007 Eh, verkar vara en bugg i klienten? Ibland blir man "förbisprungen" i kön då man ställt sig i kö till bord. Någon som lade till sitt namn senare hamnar före i listan.. Om jag ställer mig i kö till alla bord på en viss nivå så försvinner jag alltid från listan efter c:a en minut, mycket lustigt. Funkar dock när jag ställer mig i kö till ett specifikt bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lindflake Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Är det samma klient/riggning som övriga boss media sidor? ???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lindflake Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 raken är lurig, lägre % än andra men samma eller högre tak säger många, (jag är inte killen med stenkoll dock) http://www.svenskaspel.se/pl.aspx?PageID=4136&menuid=7&parentid=5157 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
firs Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Ok, med risk för att vara mera sur än konstruktiv (och även få bannor för att jag inte har läst igenom hela den här 115 sidor långa tråden [samla ALLT om en sajt i EN tråd?! wtf?]). Nåväl: Nu har jag sent omsider börjat spela på SvS och jag är ärligt talat mållös. Det finns f*n inte en enda sak som är ens i närheten av halvbra i Svenskas klient. Är det här resultatet av en programmeringskurs på ett gruppboende eller nåt märkligt socialt experiment iscensatt av staten? Det självklara vore väl att göra en lista över saker i klienten som borde åtgärdas, fixa en massa underskrifter och sen skicka in ett upprop till SvS, men den listan skulle förmodligen bli oändligt lång och aldrig bli klar och därmed aldrig komma SvS tillhanda. Nej, SvS pokerklient är tyvärr ett klassiskt fall av icke-patchbar mjukvara. Den är feltänkt, från början till slut. Addera till detta alla "normala" småbuggar och vi har ett sorgligt fall av produkt som bör skickas direkt till slaktbänken. Snäääälla SvS, ta en titt på hur 99,99% av alla världens pokerklienter funkar, efterapa det och överraska oss med en helt ny klient till första september. Ok, fisken är ju a plenty och den låga raken trevlig, men klienten är så kass att den neutraliserar fördelarna med att spela hos er. Det var allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arne68 Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Det finns f*n inte en enda sak som är ens i närheten av halvbra i Svenskas klient. Håller med Ändå som är bra förutom raken är 200BB sen är allt katastrof... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Vad är dåligt med klienten? Jag kan inte komma på något speciellt jag skulle vilja ändra på iaf.. edit: kanske är för att jag vant mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Håller också med. Responsen från svs ang förbättringar är tyvärr lika med noll också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Vad är dåligt med klienten? Jag kan inte komma på något speciellt jag skulle vilja ändra på iaf.. Överlappningen, ingen miniview, kass filterfunktion i lobbyn, föredrar 6-mannabord eftersom det är mer standard på sajterna, att storstacken får mucka korten vid all-ins medan den som är täckt tvingas visa varje gång. Senast jag lira där fanns en förbannat irriterande bugg när man skulle köpa in annat än max eller minibelopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Ok, med risk för att vara mera sur än konstruktiv (och även få bannor för att jag inte har läst igenom hela den här 115 sidor långa tråden [samla ALLT om en sajt i EN tråd?! wtf?]). Nåväl: Nu har jag sent omsider börjat spela på SvS och jag är ärligt talat mållös. Det finns f*n inte en enda sak som är ens i närheten av halvbra i Svenskas klient. Är det här resultatet av en programmeringskurs på ett gruppboende eller nåt märkligt socialt experiment iscensatt av staten? Det självklara vore väl att göra en lista över saker i klienten som borde åtgärdas, fixa en massa underskrifter och sen skicka in ett upprop till SvS, men den listan skulle förmodligen bli oändligt lång och aldrig bli klar och därmed aldrig komma SvS tillhanda. Nej, SvS pokerklient är tyvärr ett klassiskt fall av icke-patchbar mjukvara. Den är feltänkt, från början till slut. Addera till detta alla "normala" småbuggar och vi har ett sorgligt fall av produkt som bör skickas direkt till slaktbänken. Snäääälla SvS, ta en titt på hur 99,99% av alla världens pokerklienter funkar, efterapa det och överraska oss med en helt ny klient till första september. Ok, fisken är ju a plenty och den låga raken trevlig, men klienten är så kass att den neutraliserar fördelarna med att spela hos er. Det var allt. håller verkligen med...Den klienten är så värdelös att det inte är sant. Det är också otroligt uppenbart att det den/det som programmerat den inte spelar poker. (hur sjukt är det inte att ha en förvalsknapp me texten "call any" ???) Även extremt lustigt när dom gör en stor uppdatering. Sedan när man loggar in så märkar man att dom: 1. Lagt till extra irritatonsmoment ex. grodläten när det är ens tur 2. fixat buggar man inte visste om 2 B. Låtit bli att fixa stora buggar alla visste om. 2 C. Lagt till lite extra buggar. 3. Lagt till lite fler idiotfeatures som ingen vill ha 4. Låtit bli att lägga till användarvänliga featuers som alla vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts