afghan_balla Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan 1 timme sedan, säger Tag_H : Ser fram emot att få se den konversationen PMar du mig kan jag skicka till dig. Måttligt intresserad att ha den publikt med tanke på hur dom beter sig. Citera
KINGVON Postad 56 minuter sedan Rapport Postad 56 minuter sedan 4 timmar sedan, säger afghan_balla : PMar du mig kan jag skicka till dig. Måttligt intresserad att ha den publikt med tanke på hur dom beter sig. kan också gärna ta den i PM, har provat den mailadressen (antar jag) och formulerat mig på alla möjliga sätt och olika approacher men dom totalghostar mig. Citera
afghan_balla Postad 29 minuter sedan Rapport Postad 29 minuter sedan (redigerade) Jag har inte fått något svar. Räknar inte med att få det heller vilket jag syftade till som drawing dead att få något konstruktivt ur det. Menade att han kunde få läsa feedbacken om han ville. Har du påpekat hur dåligt det är av dom att inte svara? Redigerad 28 minuter sedan av afghan_balla . Citera
Recommended Posts