frekje Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Jag stör mig på att history.html inte visar den egna handen i listan över resultat. Det är riktigt jobbigt att sitta och leta händer, då man oftast inte kommer ihåg #id eller tid och bord, framförallt när man spelar många bord samtidigt. Men, det här borde väl gå att modifiera? All info finns ju i xml-filerna som history.html använder sig av. Finns det någon som har gjort ett hack eller är kompetent nog att göra det? Borde vara någon mer än jag som har stört sig på "problemet". Mvh frekje Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluffstropp Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Det är många som har förslag på förbättringar av SvS (eller åtminstone ändringar). Eftersom det verkar vara dåligt med respons från SvS på forumet* så undrar jag om det finns intresse att fixa en lista med förbättringar från PF.nu:s SvS-spelare? Exakt HUR vet jag inte? Någon sköter en lista som skickas in till SvS där vi hänvisar till tråden? (kanske en separat tråd som tar bort allt ovidkommande). //Jonas * Har inte läst igenom alla 87 sidor så om jag har helt fel = /IGNORE Santa_Bege Finns en tråd om fel och förbättringar här http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=18942 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ankan666 Postad 12 Februari , 2007 Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Nu har jag släppt mitt program, SS History Programmet visar hand histories för svenska spel och andra bossklienter när man spelar (höger-dubbelklicka bara på bordet). Programmet använder P-Os xmlkonvertering för att göra om händerna till partyformat. Enjoy! http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=28249 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Någon som vet hur långa uttagstiderna kan bli hos SvS? Har väntat i två bankdagar nu, på drygt 5.000 SEK, sedan söndagen, hur lång tid kan det maximalt ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Någon som vet hur långa uttagstiderna kan bli hos SvS? Har väntat i två bankdagar nu, på drygt 5.000 SEK, sedan söndagen, hur lång tid kan det maximalt ta? Det står ju Överföringen till ditt bankkonto kan ta 2-3 bankdagar beroende på din banks rutiner för insättning. så det beror nog på din bank också. När jag tagit ut till Swedbank har det tagit "några dagar". Men de kommer. Har du registrerat bankkontot hos SvS nyligen? I så fall: Av säkerhetsskäl får du vänta i 7 dagar innan du kan flytta pengar från ditt spelkonto till ditt bankkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Nej, jag har inte reg:at kontot nyligen. Har tagit ut till Swedbank flera ggr tidigare från SvS, men det brukar ta max två dagar, i morgon borde de komma, det är tredje bankdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beidegard Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 jag får felmeddelande poker måste avslutas hela tiden någon som har en ide? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 16 Februari , 2007 Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 jag får felmeddelande poker måste avslutas hela tiden någon som har en ide? Sluta med pokern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Pokerklienten har en irriterande bugg. Om man sätter sig vid ett bord och sedan direkt lämnar bordet, för att sätta sig på en annan plats runt samma bord, klarar inte klienten av att spara någon handhistorik för detta bord under resten av sessionen. Någon annan som stött på denna bugg? Har skickat en rapport till SS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Någon annan som stött på denna bugg? Har skickat en rapport till SS. Kommer nog åtgärdas inom ett par arbetsdagar ... Jag menar, SvS är ju kända för att åtgärda sina buggar snabbt! Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Mm, precis. Får se om jag ens får något svar. Gissar att det var detta som var problemet när jag skrev några inlägg tidigare att historiken helt hade slutat skrivas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Mm, precis. Får se om jag ens får något svar. Gissar att det var detta som var problemet när jag skrev några inlägg tidigare att historiken helt hade slutat skrivas.Dom kommer troligtvis skriva att det är fel på ditt internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Någon mer som blev utkastad ur rummen nu pga du har suttit ut mer än 10 rundor osv.. allt bara frös 15 sek sen poff, mindre kul att jag hade JJ på JJA mot en all in och blev foldad... skitserver...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Någon mer som blev utkastad ur rummen nu pga du har suttit ut mer än 10 rundor osv.. allt bara frös 15 sek sen poff, mindre kul att jag hade JJ på JJA mot en all in och blev foldad... skitserver...... Ja det händer "ofta". Inte med fyrtal då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Någon som vet hur man gör för att spela 6 bord med cashgames? 5+1 sng/turnering vet jag, men har sett flera som kör 6st cash nu. (min chatt är avstängd så kan tyvärr inte fråga där..) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Någon som vet hur man gör för att spela 6 bord med cashgames? 5+1 sng/turnering vet jag, men har sett flera som kör 6st cash nu. (min chatt är avstängd så kan tyvärr inte fråga där..) Whaaaaat? ja, berätta någon. Hur gör du för att spela 5 + 1 sng? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Whaaaaat? ja, berätta någon. Hur gör du för att spela 5 + 1 sng? 5 cash + 1 sng är inga problem, sätt dig ner i 5 cash rum innan du anmäler dig till en sng så öppnas den som vanligt sen. (funkar lika med turnering). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 20 Februari , 2007 Rapport Share Postad 20 Februari , 2007 Ah, dags att grinda 1 bord sng då nån dag när jag orkar spela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bapp Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Det går att ha hur många turneringsbord man vill tror jag. Jag har haft fem cash och tre turneringbord iaf. Min flickvän har haft mer än så, så vitt jag vet finns det ingen övre gräns på turneringborden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Är otroligt osugen att läsa igenom hela den här tråden så jag får ursäkta mig att jag ställer en fråga som säkert redan ställts en massa gånger: Ungefär hur mycket rakeback motsvarar den lägre raken som SS skryter om? Tänkte främst på NLT SH 10/20. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Är otroligt osugen att läsa igenom hela den här tråden så jag får ursäkta mig att jag ställer en fråga som säkert redan ställts en massa gånger:Ungefär hur mycket rakeback motsvarar den lägre raken som SS skryter om? Tänkte främst på NLT SH 10/20. från SS Avgifter/Rake Rake är den avgift som Svenska Spel tar ut för tillhandahållande av ringspelsbord. Det sker enligt tabellen nedan. När det gäller turneringar varierar kostnaden, vi tar dock aldrig ut mer än 10%. I satelliter tas ingen rake. No Limit och Pot Limit Pottstorlek Bord Avgift 2 kr < 200 kr 2-manna 2,5% 200 kr och över 2-manna 5 kr 2 kr < 600 kr 5-manna 2,5% 600 kr och över 5-manna 15 kr 2 kr < 800 kr 10-manna 2,5% 800 kr och över 10-manna 20 kr kolla mer på svenskaspels hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Så maxraken är alltså 15 kr? Det är ju ganska mycket bättre än 21 kr ( 3$) som det annars brukar vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Så maxraken är alltså 15 kr? Det är ju ganska mycket bättre än 21 kr ( 3$) som det annars brukar vara. Samt 2.5% rake mot annars normala 5%. Dock istället ingen som helst möjligthet till RB eller Bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Samt 2.5% rake mot annars normala 5%. Dock istället ingen som helst möjligthet till RB eller Bonus. Schysst, med sån rejk behövs ju ingen RB eller bonus heller för den delen. Borde inte deras låga maxrake motsvara ungefär 30% RB om man jämför det mot standard raken på andra sidor? Eller är jag helt ute och cyklar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shombol Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Någon som vet vad minsta summan är vid utag samt om det finns några avgifter? kan inte hitta ngt om det på ders sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts