Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

det är så att jag och en kompis ska grinda tillsammans hemma hos han i helgen. Jag kommer att spela på SvS och han kommer spela på Everest. Problemet ligger i att hans pappa spelar på SvS. Om inte hans pappa o jag kommer spela samma SNG, samma bord på cashgame eller samma MTT, är det då lugnt att spela från samma uppkoppling utan att råka ut för misstankar om collution? Tack på förhand!

 

så länge ni spelar på olika bord så är det nog lugnt. men annars vetetusan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda som är bra med svspels rigg är att den iaf är blind. Är man dog så vinner man vilket väl är ok om man gillar o gambla. Partys rigg taggar ner på vissa personer istället vilket gör att man snabbt gular, inte kul. Jag väljer svspels rigg variant alla dagar i veckan.

 

Förlorat ganska mycket eftersom du pratar om något så fjantigt som "rigg"? Jag spelar ~160 timmar/månad och har inte märkt av något.. (och nej jag brukar inte gå in som underdog och gillar inte att gambla).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer 2,5% i rake verkligen? Lirade 20-30 min HU på 10/20 igår, han började med 400:- och jag med 500:-. När jag tömt honom satt jag med 768:-...!!

 

Hade det varit 5% hade du knappt fått pengarna tillbaka.

Rake är bra skit.

 

Om man äger siten.. Det räcker inte att bara klå motståndarna, men det vet väl alla vid det här laget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade det varit 5% hade du knappt fått pengarna tillbaka.

Rake är bra skit.

 

Om man äger siten.. Det räcker inte att bara klå motståndarna, men det vet väl alla vid det här laget.

 

Har lirat HU $10/20 med 5% vid ett par tillfällen men har inte så tydligt lagt märke till raken som på SS. Har de ett maxtak på 3 eller 5 kr/pott som andra sajter? Det där blir ju en vinstskatt på 35% damn it... "Skattefritt"... right!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lirat HU $10/20 med 5% vid ett par tillfällen men har inte så tydligt lagt märke till raken som på SS. Har de ett maxtak på 3 eller 5 kr/pott som andra sajter? Det där blir ju en vinstskatt på 35% damn it... "Skattefritt"... right!

 

Deras maxrake är 20kr om jag inte minns fel. Så lägre rake märker man bara av på lite lägre nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deras maxrake är 20kr om jag inte minns fel. Så lägre rake märker man bara av på lite lägre nivåer.

 

Man borde märka av det på nästan bord eftersom det krävs en pott på 800 spänn för att raken ska bli maxad, och det blir den bara 50% av tiden ens om du spelar 25/50.

 

För övrigt är heads-up rena rånet att spela på lägre nivåer.

Precis som nosense säger hade du knappt legat på plus när den andra var bustad på andra sajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...