moffeS Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Jag spelade på SvS när jag var nere i USA i somras, funkade finfint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guta Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Utkastad från klienten mitt uppe i två olika sitngo heads up! TILT. Speciellt om alla får tillbaka pengarna.. Nu går det inte att logga in igen: "Spelaren är redan inloggad.." BAHHH!!!! Edit: Jag vann den i min frånvaro. Klonk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Vid inloggningsrutan tryck på "logga ut" sedan logga in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ortagh Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 det här var ju väldigt jobbigt! står ungefär 1000 i kö, och sen när man väl kommer till inloggningen så är man redan inloggad. testat att köra det där med att logga ut, men med samma resultat som tidigare. trodde detta bara hände i mmorpg, inte på poker klienter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hjalp1 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 det här var ju väldigt jobbigt! står ungefär 1000 i kö, och sen när man väl kommer till inloggningen så är man redan inloggad. testat att köra det där med att logga ut, men med samma resultat som tidigare. trodde detta bara hände i mmorpg, inte på poker klienter Samma för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r3mix Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Det var ganska maxxat där idag, såg att antalet spelare var uppåt 6500-6600.. så tror nog att deras servrar inte pallade av trycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Det finns fortfarande gott om fisk på SS, har jag märkt. Kom tillbaka på nyårsnatten efter att ha varit på andra sajter ett tag, och har plussat 200 % sedan dess. Det finns en spelare som har mycket pengar och är riktigt, riktigt usel. Har man position på honom är det bara att raka in stålarna; funkar även om man inte har position, men då måste man ha ganska bra kort. Säger dock inte vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ultimatte Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Får man ge sig på en gisning? -> "hattrick" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Får man ge sig på en gisning? -> "hattrick" Nope, men tack för det tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anundi Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Varför är SS servrar så instabila nuförtiden?! Jag blir tokig. Man kastas ut flera ggr per dag, och sen kan man inte logga in igen på en stund eftersom "spelaren är inloggad". Jävla skit! Har hänt flera ggr senaste veckan då jag spelat turneringar. Nu alldeles nyss i 500+50. Jag lyckas sen logga in igen en stund, efter att kastats ut precis innan den börjar. Men då står den som avbruten och inte har jag fått tillbaka pengarna. Vad händer?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aslim Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Nån som pratat med SS och vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anundi Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Jag har mailat dem angående utkastningarna, men tror ni man får nåt vettigt svar? Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 just nu är det nån stor fuckup på SS. Kastades ut mitt i en sng, samt ur 500+50, kommmer inte in igen, satans, jag är inte inloggad fast det står så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 kvällskvisten vart avbruten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anundi Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 AAisking: Hann du spela nåt i 500+50? Eller avbröts den innan den började? Har du fått tillbaka pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backir Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Verkar ju vara en massa strul med SS Har tänkt sätta in pengar, men nu vettefan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 till er som blir utkastad o sen inte kan logga in eftersom ni redan är inloggad, starta om datorn direkt när ni blir utkastade så funkar det o logga in direkt sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 sparas bara de 1000 senaste händerna i xml-filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Verkar ju vara en massa strul med SS Har tänkt sätta in pengar, men nu vettefan. Ähh.Bry dig inte om dom. Bara smågrejer. I det stora hela funkar ss fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Backir Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Ähh.Bry dig inte om dom. Bara smågrejer. I det stora hela funkar ss fint. Tackar.. Skönt att vissa tycker det funkar bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ultimatte Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Varför kunde jag inte avregistrera mig på en veckopott-satellit? Var för få me så jag tänkte att det inte var lönt att spela den, men det fanns ingen avregistrerings-knapp vet inte om det var nån bugg: http://hem.passagen.se/ultimatte2k/veckopotten_satt.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jessve Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 om du klickar på knappen "mer info om turneringen" eller dubbelklickar på turneringsnamnet så kommer nog en avreg-knapp upp för dig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 sparas bara de 1000 senaste händerna i xml-filer? För en som inte är tekniskt kunnig, hur tittar man på handhistorierna i xml? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Varför kunde jag inte avregistrera mig på en veckopott-satellit? Var för få me så jag tänkte att det inte var lönt att spela den, men det fanns ingen avregistrerings-knapp vet inte om det var nån bugg: http://hem.passagen.se/ultimatte2k/veckopotten_satt.JPG Tjena, det var bara för att klockan var 10,05 och den börja 10,10, det går inte att regisrera eller av regirstrera när det endast återstår 5 min, då stängs den turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 sparas bara de 1000 senaste händerna i xml-filer? Nej för mig har det då sparats drygt 20k händer på två olika datorer sedan uppdateringen. Tror också jag läst någonstans att allt sparas... För en som inte är tekniskt kunnig, hur tittar man på handhistorierna i xml? Du kan väl öppna dem i notepad eller valfri textredigerare och kika, men det är ju inte särskilt lättläst. De finns i "Svenska Spels Poker\history\". Skall du titta på dem rekomenderar jag webinterfacet man kommer åt via klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts