syre_ Postad 14 Mars , 2017 Rapport Share Postad 14 Mars , 2017 Själv har jag hållit mig ifrån klienten efter att ha hört så mycket skit. Men bestämde mig för att testa mobil-appen (Android) tidigare idag. Allting flöt på riktigt bra, bättre än stars mobil-app skulle jag vilja säga. Allt flöt på fram till det att man bombat flopp och turn med floppad nötflush i PLO och på river så kan man helt plötsligt bara beta 7.23kr in i 700 på river utan möjlighet att ändra någonting. Knapparna för 1/2, 2/3 osv var helt borta, likaså "dragkedjan". Inga andra alternativ än att beta det lilla man fick. Som tur var bestämde sig FI för att checkdega river så jag fick fullt betalt ändå. Men det är så jävla sjukt att dom inte kan kolla sina grejer bättre innan de lanseras. Finns det någon svs-representant här man kan prata med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 14 Mars , 2017 Rapport Share Postad 14 Mars , 2017 [quote=BlackSmp;1865790]Nu vill jag vara pedantiskt. Google Sheets är inte Excel även om du kan importera excelark till Google Sheets. Ordet du letar efter är nog kalkylark... I princip så är det nästan samma sak som att säga att Omaha är samma sak som Texas Holdem bara för att bägge spelen har fem gemensamma kort och spelas med en kortlek på 52 kort...[/quote] Alla funktioner som jag behöver funkar med google sheets. Alla funktioner du behöver för att kunna tracka dina resultat från pokern funkar med google sheets. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 14 Mars , 2017 Rapport Share Postad 14 Mars , 2017 [quote=minibiff;1865792]Alla funktioner som jag behöver funkar med google sheets. Alla funktioner du behöver för att kunna tracka dina resultat från pokern funkar med google sheets.[/quote] Microsoft onedrive live. Excel online Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrSokrates Postad 14 Mars , 2017 Rapport Share Postad 14 Mars , 2017 Sen att man måste välja samma alternativ på alla bord man sätter sig på samtidigt, vänta på bb eller spela nästa hand, är oxå irriterande. Många buggar kvar, tror inte ens de vet om hälften. De förlitar sig i vanlig ordning på att kunderna ska göra deras jobb åt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xeinstein Postad 14 Mars , 2017 Rapport Share Postad 14 Mars , 2017 Spelade nu en hand, fick 7,2 kom bla 7,2 på flopen. Jag bettar någon synar. Turn kommer, någon bettar, men då får jag inga knappar så jag kan välja, bara tomt!!! Min hand läggs utan att jag kan göra nånting! Rena bedrägeriet av svs. Skrämmande. Buggarna blir bara värre! Satt vid annat bord , köpte in , men jag såg inte mej själv bara tomt. Inget nick, inga marker syntes. Vad fan håller Svs på med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
en_stor_keps Postad 14 Mars , 2017 Rapport Share Postad 14 Mars , 2017 [quote=BlackSmp;1865790]Nu vill jag vara [B]pedantiskt[/B]. Google Sheets är inte Excel även om du kan importera excelark till Google Sheets. Ordet du letar efter är nog kalkylark... I princip så är det nästan samma sak som att säga att Omaha är samma sak som Texas Holdem bara för att bägge spelen har fem gemensamma kort och spelas med en kortlek på 52 kort...[/quote] Ordet du letar efter är nog pedantisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shieldgang Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 Fungerar PT4 på nya svs klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 Nu har jag testat den här megasjuka klienten. :-P Tar det positiva först. Det var ganska kul att spela. Det finns typ inga andra klienter förutom möjligtvis PKR där jag skulle ha kul med onlinepoker idag. Så det är ju en av egenheterna med SvS, den positiva. Övrigt positivt var att jag tycker variationen på borden var bättre. Anonyma bord välkommet. HUD-less (antar jag) - episkt. Sen är det ju liksom.. de gör en ny klient och säger åt leverantören typ, vadå, "gör den identisk, för vi har något riktigt bra här vi inte vill förlora!". :shock: :rolleyes: :-P Alltså, de har ju portat alla bisarra svs-buggar rakt av. Vissa har bytt form - tex disconnect-buggen: nu kommer jag tillbaka till bordet och spelet återgår, men jag får ändå upp en ruta om att jag tappat uppkopplingen. Medans jag spelar. Om jag trycker OK försvinner bordet jag spelar på och uppenbarligen har uppkoppling mot. Sen det tisdags-nattliga upphehållet.. ja, jag fattar att ni har någon DBA som sitter och sköter en sjuk legacy-databas om nätterna. Men om man byter klient, hur kan man inte passa på att komma ifrån detta? Det nya som kan få dra åt helvete är den där rutan som kommer upp och stänger ner alla bord om man svarar negativt. Om ni drar upp en ruta som frågar om man är spelberoende och behöver hjälp att sluta förlora pengar, se då för sjutton till att rutan stängs ned om man svarar nej, inte om man svarar ja. Den kommer ju alltså upp in action. Man sitter och spelar och det kommer en popup. Det är tillräckligt störigt i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=Lundin89;1864438]Skulle vilja påstå att Svs är en av de absolut snabbaste på marknaden med uttag.[/quote] De var godtagbart snabba innan de bytte till skitbanken vars namn ni tyvärr inte censurerat så jag vågar inte skriva det om barn läser. Sen var det plötsligt 2-3 dagar. Ja, alltså, de visste inte ens själva längre. 2 dagar eller 3 dagar. Vem vet. Det där med transaktioner är svårt, speciellt om man är en skitbank med inavlade anställda. Men det kanske är tillbaka till gammal god form nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrSokrates Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=Trillske;1865808]Det nya som kan få dra åt helvete är den där rutan som kommer upp och stänger ner alla bord om man svarar negativt. Om ni drar upp en ruta som frågar om man är spelberoende och behöver hjälp att sluta förlora pengar, se då för sjutton till att rutan stängs ned om man svarar nej, inte om man svarar ja. Den kommer ju alltså upp in action. Man sitter och spelar och det kommer en popup. Det är tillräckligt störigt i sig.[/quote] Den går ju att få bort. Under spelgränser>spelstatus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=en_stor_keps;1865796]Ordet du letar efter är nog pedantisk...[/quote] Jag vädjar till valterego att inte ingripa och ta bort kommentaren. "Språkpoliseri" behöver inte vara något negativt. BlackSmp tar nog det hela med glimten i ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klas andersson Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 går inte köpa in på borden utomlands.... VPN så fungera det.... någon mer som har samma skit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerome Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=Klas andersson;1865812]går inte köpa in på borden utomlands.... VPN så fungera det.... någon mer som har samma skit[/quote] "Det tycks vara ett fel på internetanslutningen eller på den server du försöker ansluta till." När jag försökte logga in med VPN (hide.me) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvSklient Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 ERA FUCKING JÄVLA ÅSNOR VA HÅLLER NI PÅ MED VARJE DAG OCH FUCKAR UPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blir så trött på denna skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrSokrates Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=Klas andersson;1865812]går inte köpa in på borden utomlands.... VPN så fungera det.... någon mer som har samma skit[/quote] Anslutningsfel även från Sverige. Ny uppdatering. Komiken vet inga gränser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klas andersson Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=MrSokrates;1865815]Anslutningsfel även från Sverige. Ny uppdatering. Komiken vet inga gränser.[/quote] öpnnar när som sa dom:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvSklient Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 Supporten säger ofta vi ska göra klienten bättre än någonsinn. Blir svårt när det verkar vara ÅSNOR som försöker ordna detta. 2 V av konstanta BUGGAR/utkastningar från spelare. Ändå klarar dem inte av sitt jobb... Kanske dags att sparka ett par ÅSNOR? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvSklient Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 en sak ja undra över är med Heads up borden för dom som sitter och väntar konstant. Får dem någon Action överhuvudtaget? ser samma nick sitta dagligen vänta men ser aldrig någon match. Tex 10/20 Nlh säkert 20 olika nicks som sitter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=SvSklient;1865818]en sak ja undra över är med Heads up borden för dom som sitter och väntar konstant. Får dem någon Action överhuvudtaget? ser samma nick sitta dagligen vänta men ser aldrig någon match. Tex 10/20 Nlh säkert 20 olika nicks som sitter där.[/quote] Det var likadant på den gamla klienten. (Dom vill inte spela mot varandra. Dom väntar nog på dåliga spelare kan man förmoda.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvSklient Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=Folke Rosvall;1865820]Det var likadant på den gamla klienten. (Dom vill inte spela mot varandra. Dom väntar nog på dåliga spelare kan man förmoda.)[/quote] håller med dig helt. förstår dom vill spela sämre spelare för profit. men när de är så många olika som sitter så kan ja tänka mig de kan va svårt att få mkt matcher? eftersom alla andra som sitter är konkurenter för fiskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvSklient Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 vad i hela helvetet har dem gjort nu då? ska gå in och köpa in på bordet. Transaktionen misslckades sen KAstas man ut går ej köpa in på bordet alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=Klas_andersson]går inte köpa in på borden utomlands.... VPN så fungera det.... någon mer som har samma skit[/quote] "Transaktionen misslyckades. Försök igen." Det meddelandet du får? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvSklient Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 exakt och det går inte köpa in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 Så var det dags för en ny version av den nya klienten. Den tredje om jag har räknat rätt. Jag tycker inte om att korten ser så konstiga ut. Inga bilder på J, Q och K och t.ex. bara ett hjärter för hjärter 8 när det borde vara 8 stycken. Så ser ingen riktig kortlek ut. Bu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 15 Mars , 2017 Rapport Share Postad 15 Mars , 2017 [quote=MrSokrates;1865810]Den går ju att få bort. Under spelgränser>spelstatus.[/quote] Tack! Räddade nog någon bb/100. :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts