suitedaces Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 Om man inte märker att pengar saknas, försvinner dem för alltid då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 Finns inga 9-manna bord att öppna över nivån 1/2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrSokrates Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=Osmanovski;1865708]Finns inga 9-manna bord att öppna över nivån 1/2.[/quote] Filtret mår inte bra. Inga spelande bord alls om jag sätter på vissa maxblinds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=MrSokrates;1865709]Filtret mår inte bra.[/quote] Jo ser det man kan inte öppna fler. Funkar det för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkfold Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=suitedaces;1865707]Om man inte märker att pengar saknas, försvinner dem för alltid då?[/quote] Om ett träd faller i skogen, gör det något ljud ifrån sig? Pengar försvinner alltid då man inte märker att de saknas. Svenska Spel är oerhört meta i den nya plattformen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klas andersson Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 finns inga lediga bord att sitta på i klienten?? är det bara jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klas andersson Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=Klas andersson;1865712]finns inga lediga bord att sitta på i klienten?? är det bara jag?[/quote] tydligen kör dom mindre bord nu tills dom fått löst problemen sa supporten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerome Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 är 27bb/100 standard på SVS 1/2? Jag vann nästan varje dag och +60k. super heater? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PIMM95 Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PIMM95 Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=Jerome;1865719]är 27bb/100 standard på SVS 1/2? Jag vann nästan varje dag och +60k. super heater?[/quote] Cool brag [ ] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PIMM95 Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=Klas andersson;1865713]tydligen kör dom mindre bord nu tills dom fått löst problemen sa supporten[/quote] LOL. Det här är ju helt unreal att man inte kan starta nya bord. EDIT: OK, varit med om värre. Men GG på att 25/50 är minsta tillgängliga HU-bord PLO atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FARBAUTE Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=PIMM95;1865722]LOL. Det här är ju helt unreal att man inte kan starta nya bord. EDIT: OK, varit med om värre. Men GG på att 25/50 är minsta tillgängliga HU-bord PLO atm.[/quote] Ring så lägger de in bord efter önskemål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOGUDEN Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 Det måste väl finnas en gräns för vad de kan acceptera och ändå hålla siten online? Detta med att pengar är fördröjda, försvinner etc låter ju helt sjukt. Om de inte får ordning på detta omgående måste de väl gå tillbaka till sin gamla klient, pudla på ett sätt där de inte erkänner något ansvar och annonsera att nya klienten är fördröj pga tekniska problem eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=GTOGUDEN;1865724]Det måste väl finnas en gräns för vad de kan acceptera och ändå hålla siten online? Detta med att pengar är fördröjda, försvinner etc låter ju helt sjukt. Om de inte får ordning på detta omgående måste de väl gå tillbaka till sin gamla klient, pudla på ett sätt där de inte erkänner något ansvar och annonsera att nya klienten är fördröj pga tekniska problem eller nåt?[/quote]Är inte insatt, men är det samma leverantör/ägare av gamla och nya klienten? Är det inte samma leverantör, så lär en återgång vara omöjlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PIMM95 Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=FARBAUTE;1865723]Ring så lägger de in bord efter önskemål.[/quote] FK ring. Jag har spelat 60h upp till 10/20 på nya klienten och fortfarande inte mött nån som 3betar pott utan att ha en färdig hand. Helt ofattbart vilja jävla explofolds man kan göra på den här klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PIMM95 Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 Ge mig bad beat-jackpotten för det är helt ofattbart vilken skit jag får utstå just nu. UN-FUCKING-REAL [IMG]http://i.imgur.com/yre45W9.png[/IMG] Single-raisad pott och sopan i SB check-3bet-pottar in i två spelare med AA4x (två klöver). Jag väljer att bara syna och sopan snapsopar ut 1k på turn med 3 outs och hittar A på river... WHAT A TIME TO NOT BE ALIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alfapsycho Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 Bara för mig de skevar ur och jag kan köpa in för hela rullen på bordet? kommer in med tusentals BB utan att ha spelat på bordet innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=PIMM95;1865728]Ge mig bad beat-jackpotten för det är helt ofattbart vilken skit jag får utstå just nu. UN-FUCKING-REAL [IMG]http://i.imgur.com/yre45W9.png[/IMG] Single-raisad pott och sopan i SB check-3bet-pottar in i två spelare med AA4x två klöver. Jag väljer att bara syna och sopan sopar ut 1k på turn med 3 outs och hittar A på river... WHAT A TIME TO NOT BE ALIVE[/quote] att dina motspelare spelar dåligt är det bästa som kan hända pimpen (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PIMM95 Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=padrinosftw;1865730]att dina motspelare spelar dåligt är det bästa som kan hända pimpen (=[/quote] Precis. Och fördelen med muckade hålkort är ju han glatt kan lämna bordet och tro han ägde mig riktigt hårt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Mars , 2017 Rapport Share Postad 11 Mars , 2017 [quote=PIMM95;1865731]Precis. Och fördelen med muckade hålkort är ju han glatt kan lämna bordet och tro han ägde mig riktigt hårt där.[/quote] perfekt då kommer han inte ändra sitt spel = profit för dig woho! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkr_Falk Postad 12 Mars , 2017 Rapport Share Postad 12 Mars , 2017 [quote=medini89;1865650]haha samma här.. inte ens tomma bord, klienten fortsätter imponera![/quote] Sluta besöka kvinnor i Prag, sir-Jona saknar dig vid borden <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeRemy Postad 12 Mars , 2017 Rapport Share Postad 12 Mars , 2017 Någon annan som upplevt att ni inte bettar det ni skall göra? 4bettar en gång. Trycker upp til 83kr. Bettet blir 53 istället. 5bettar lite senare och trycker till 160 eller vafan det var. Och det blir typ 130 istället. Och ja, jag är nykter. Edit! Hände igen vid 4bet. Bettet blev 30kr mindre än vad det stog att det skulle bli. Va i helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 12 Mars , 2017 Rapport Share Postad 12 Mars , 2017 Nu finns inga anonyma bord under 4 kronor. Varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xeinstein Postad 12 Mars , 2017 Rapport Share Postad 12 Mars , 2017 Kalle Anka hade nog gjort en bättre klient.:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mark10 Postad 12 Mars , 2017 Rapport Share Postad 12 Mars , 2017 Inga plo/plo8 bord möjliga att öppna under /10-kronors nivån nu på morgonen. Däremot rullar det ett par stycken pot limit texas på mikronivåerna. Gissar att svs i vanlig ordning fuckat upp rejält, eller så försöker man bara dra folk till pot limit texas från omahan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts