kravmärkt Postad 20 September , 2008 Rapport Share Postad 20 September , 2008 nu till det viktiga. någon som har löst rebusen i nedre höger hörn på klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 20 September , 2008 Rapport Share Postad 20 September , 2008 Tror Crappy menade att du skall läsa om #2517 igen. Jo, men är ju ngn form av bugg, inte så att det är riggat för att han inte ska kunna vinna den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 September , 2008 Rapport Share Postad 20 September , 2008 Vad har det med sajten att göra? Jo, men är ju ngn form av bugg, inte så att det är riggat för att han inte ska kunna vinna den Visst jag skrev "Men börjar snart tro på rigg Exakt 8 händer senare hamnar jag allin med pocket AA förlorar mot floppad stege "lol" " Men, f-n jag tror snart på ödet också, eller kanske snart på tomten om man skulle klonka någon absurd hand. Tro vad du vill Fudge, jag tror inte på någon rigg (det känns som jag upprepar mig?) Jag ville bara påvisa en bugg, som skulle kunna på tråkiga konsekvenser. Lek med tanken att det sker på din nivå och det gäller en större pott? Vore som sagt intressant att höra hur du skulle reagerat, du skulle inte lagt skulden på saiten, det har jag förstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 20 September , 2008 Rapport Share Postad 20 September , 2008 Visst jag skrev"Men börjar snart tro på rigg Exakt 8 händer senare hamnar jag allin med pocket AA förlorar mot floppad stege "lol" " Men, f-n jag tror snart på ödet också, eller kanske snart på tomten om man skulle klonka någon absurd hand. Tro vad du vill Fudge, jag tror inte på någon rigg (det känns som jag upprepar mig?) Jag ville bara påvisa en bugg, som skulle kunna på tråkiga konsekvenser. Lek med tanken att det sker på din nivå och det gäller en större pott? Vore som sagt intressant att höra hur du skulle reagerat, du skulle inte lagt skulden på saiten, det har jag förstått. Det är inte så han blir disconnetad eller bara skulle lagt sig annars med då? Hajjar inte riktigt HH.. Mena mest att du tjänar mer på att rapportera ev. fel till svs, eftersom jag inte tror de kikar in här speciellt ofta. Även om du nog får lika mycket respons av dem på mail som här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 20 September , 2008 Rapport Share Postad 20 September , 2008 nu till det viktiga. någon som har löst rebusen i nedre höger hörn på klienten? Nej lyckades inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 20 September , 2008 Rapport Share Postad 20 September , 2008 Det är inte så han blir disconnetad eller bara skulle lagt sig annars med då? Hajjar inte riktigt HH.. Mena mest att du tjänar mer på att rapportera ev. fel till svs, eftersom jag inte tror de kikar in här speciellt ofta. Även om du nog får lika mycket respons av dem på mail som här.. Inte omöjligt att det var så, men borde det då inte framgå också. Har själv råkat ut för liknande saker, inte bara på svenska spel, dock. Klienter laggar, det är tråkigt, på den nivå jag spelar rör det sig aldrig om stora summor men det finns ändå inget som tiltar mig mer än när klienten laggar mitt i en "stor" pott. Är det buggar i klienten som ligger bakom är det ju faktiskt oacceptabelt. Bra att det hela är rapporterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 20 September , 2008 Rapport Share Postad 20 September , 2008 Det är inte så han blir disconnetad... Finns inga bord med DP på Svs va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 September , 2008 Rapport Share Postad 20 September , 2008 Det är inte så han blir disconnetad eller bara skulle lagt sig annars med då? Hajjar inte riktigt HH.. Mena mest att du tjänar mer på att rapportera ev. fel till svs, eftersom jag inte tror de kikar in här speciellt ofta. Även om du nog får lika mycket respons av dem på mail som här.. Han var lika frågande som jag, många frågetecken skrevs i chatten även från fi. Så chatta kunde han, men inte betta. Vad hade hänt om han vunnit? Hade han fått mina marker jag satsade också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Hej. Jag undrar om någon vet hur nivån på PLO-spelet på Svenska Spel är? Finns det något värde? Syftar främst på nivån 2.5/5. Mycket tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Hej. Jag undrar om någon vet hur nivån på PLO-spelet på Svenska Spel är? Finns det något värde? Syftar främst på nivån 2.5/5. Mycket tacksam för svar. Spelat väldigt lite plo, men jag ser ändå värdet där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IBetUFold Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Nere? Går ej att logga in. EDIT: Nu gick det efter mängder av försök..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Varit strul med sidan? Känns som väldigt lite folk online.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimii Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Okej det är så att jag lirar pkr på svs och ja tänkte fråga om jag skriver notiser på spelare på min stationära dator sparas det bara på den , eller på kontot? så jag kan se mina notiser på spelarna på min laptop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Okej det är så att jag lirar pkr på svs och ja tänkte fråga om jag skriver notiser på spelare på min stationära dator sparas det bara på den , eller på kontot? så jag kan se mina notiser på spelarna på min laptop? Bara på din dator. Dock kan mappen lätt kopieras och klistras in i mappen på din laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Bara på din dator. Dock kan mappen lätt kopieras och klistras in i mappen på din laptop. Jag och några vänner planerade att dela notes, men då upptäckte vi att samma spelare hade olika filnamn på våra datorer. Fast de kanske hashar fram ett nummer från spelkontot just för att undvika sånt? Har du testat att kopiera notes och använda från olika datorer, med samma konto? Med olika konton då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Bara jag som får klicka borden 48ggr för att svs tar bort dem när de laddar hela tiden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KikkomaN Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Fryslaggar Svenska spel för er med nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 24 September , 2008 Rapport Share Postad 24 September , 2008 Jag och några vänner planerade att dela notes, men då upptäckte vi att samma spelare hade olika filnamn på våra datorer. Fast de kanske hashar fram ett nummer från spelkontot just för att undvika sånt? Har du testat att kopiera notes och använda från olika datorer, med samma konto? Med olika konton då? Att kopiera notes från mitt konto, från en dator till en annan har jag testat. Det funkar fint. Nä, jag inte testat att kopiera kompisars notes. Däremot delar automatiskt jag och frugan notes på samma dator från två olika konton. Lite konstigt med tanke på att en sak som HH är avdelad i olika mappar, men inte notes alltså. Men gör bara en säkerhetskopia på dina notes innan du klistrar in kompisarnas notes ifall det skulle bli något strul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 25 September , 2008 Rapport Share Postad 25 September , 2008 Svenska spel verkar ha problem, alla mina pengar syns ibland och ibland inte, och supporten svarar inte på telefon. Det går heller inte att överföra pengar från sitt spelkonto till sitt pokerkonto. Någon annan som har samma bekymmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 25 September , 2008 Rapport Share Postad 25 September , 2008 Funkar inte för mig heller... Nu när man för en gångs skull har tid att spela. 10 öre i kassan, satan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 25 September , 2008 Rapport Share Postad 25 September , 2008 Svenska spel verkar ha problem, alla mina pengar syns ibland och ibland inte, och supporten svarar inte på telefon. Det går heller inte att överföra pengar från sitt spelkonto till sitt pokerkonto.Någon annan som har samma bekymmer? yes, it almost had me killed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Jag har upptäckt att Svs historiken inte är 100 (lol) Vissa händer saknas, trodde det var pt's fel. men redan innan jag importerar är dom "borta" Lite trist när det handlar om "viktiga" händer Men, men en bugg mer elller mindre. Fler som råkat ut för detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Jag har upptäckt att Svs historiken inte är 100 (lol)Vissa händer saknas, trodde det var pt's fel. men redan innan jag importerar är dom "borta" Lite trist när det handlar om "viktiga" händer Men, men en bugg mer elller mindre. Fler som råkat ut för detta? Jag vet att när jag velat byta stol på ett bord (av taktiska skäl), och således gjort det för att det har funnits möjlighet så har HH helt fuckat upp och gått upp i rök. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Inför nivågränser imo, vad gör spelgränserna för skillnad utan dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Inför nivågränser imo, vad gör spelgränserna för skillnad utan dem? Helt sant, även om de känns som jag snarare lider av motsatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts