AdslVerbe Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Nicht, du behöver ändå kolla runt där för exakt vad du vill ha, inget jag använder själv så jag inte har någon användning för det helt enkelt. Men de mesta finns redan på en wiki-like sida genom twoplustwo . Spring spring Ok. Jag hittade ETT script till BossMedia "BetPotBossMedia" hette det visst. Tyvärr funkade det asadåligt. Ofta blev betarna helt tokgalna och när den ibland räknade nästan rätt...ja just det, då räknade den inte in min syn i pottbeten. Finns det ingen smart datakille som kan skriva ett script till Svs-klienten där tex höger musknapp ger pottbet och scrollhjulet bytar bord eller nåt? Jag kan absolut nada om detta. Citera
Dead-Inside Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Borde inte vara så svårt att lära sig, är gjort för att vem som helst ska kunna skriva sig ett script till vad man nu än kan tänkas behöva. Med det sagt orkar jag inte själv sätta mig in i det, sorry. Men du borde kunna betala folk på forumet för att kunna göra det Citera
wheelinho Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Ibland undrar man vad det krävs för att få jobba i supporten, dom läser ju inte ens frågorna. Det här tycker jag går igen på många olika supporter. HAHAHAHHAHA Citera
AdslVerbe Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Men du borde kunna betala folk på forumet för att kunna göra det Jag kanske skulle kunna skicka bilder på mej till dom...... .....näääää, sry:oops: edit: Fan nu kommer ingen vilja hjälpa mej. Citera
Anderssson Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Om du kan hantera riggen ur ett metagame-perspektiv så ska du så klart stanna och uttnyttja shania mot fiskarna men annars är det väl bara att byta site. Jag tycker riggen är kanon. gäller bara att lära sig den. Jag har aldrig fått så många fyrtal och färgstegar som där. Det lönar sig att dra mot monster Citera
MJ Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Någon som vet något om DM? Det står på hemsidan att DM är ett sätt att kvala till SM, vilket gör mig förvirrad. Är DM bara en satellit till SM och äran att kalla sig distriktsmästare, eller är det en "riktig" turnering? Citera
Anderssson Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Någon som vet om det finns någon inställning för att få bort den där jävla "du har valt att stå över" för att man missa att checka på tex flopen handen innan? Citera
Henke-Jo Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 är det mycket fisk på heads up borden på svs nl50 nl 100? Citera
morgan52 Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Orkar inte mä tramspokern på Svenska Fluch Citera
gazzaflush Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Kanske har svarats tidigare under tråden men undrar kort och gott hur värdet är på 2,5-5 HU på svs. Bra trafik osv. Ska byta tillbaksv nu efter ett års självavstängning från klienten... Tacksam för svar. ciao Citera
Hetast Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 nån som vet om man ska kunna regga sig direkt till dm eller måste man kvala??? Citera
sturedenstore Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Kanske har svarats tidigare under tråden men undrar kort och gott hur värdet är på 2,5-5 HU på svs.Bra trafik osv. Ska byta tillbaksv nu efter ett års självavstängning från klienten... Tacksam för svar. ciao Bra värde absolut. Citera
Ängeln17 Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 nån som vet om man ska kunna regga sig direkt till dm eller måste man kvala??? Tror du ska kunna köpa in dig men är inte helt säker. Men det är dumt när det bara behöver kosta 50 sek att lira deras OnlineSM . Citera
davelin Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 ska dom fixa kösystemet nån gång eller?,, man hinner ju fan tilta innan man ens satt sej Citera
route66 Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Har inga större problem med det. Hur funkar det (inte) för dig? Citera
davelin Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Har inga större problem med det. Hur funkar det (inte) för dig? när jag köar till "alla" bord är det massa knas ibland ställs jag bara till hälften av borden, ibland kommer jag inte med alls. men det mest störande är som vissa påpekat att man bör kunna filtrera att köa bara turbo/vanliga/paus där finns JÄTTEproblemet, hälften av gångerna jag köar till vanliga så ställs jag BARA i turbo-kön Citera
bomanski Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Usch, jag ryser när jag tänker tillbaks på tiden hos Svs. Finns så mycket bättre ställen att lira på. Citera
AdslVerbe Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Usch, jag ryser när jag tänker tillbaks på tiden hos Svs. Finns så mycket bättre ställen att lira på. Beror på om du vill a komfort eller mera cash. Allt strul med buggar mm samt minibord å max 5 bord samtidigt mm håller nere grinder och haj procenten samt håller uppe fiskprocenten. För dom fullkomligt skiter i det mesta som seriösa spelare bryr sej om. Citera
aspelin Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Beror på om du vill a komfort eller mera cash. Allt strul med buggar mm samt minibord å max 5 bord samtidigt mm håller nere grinder och haj procenten samt håller uppe fiskprocenten. För dom fullkomligt skiter i det mesta som seriösa spelare bryr sej om. De e väl hur mysigt som helst på svs? Tycker att alla andra klienter är enormt jobbiga o spela på.. sen går det alltid att trycka upp hur många sng som helst ifa 5 st cash inte räcker. Buggar? Citera
tetris Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Någon mer än jag som får meddelandet nedan när ni försöker connecta? INFORMATION Det går inte ansluta. Försök igen senare... Citera
AdslVerbe Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 De e väl hur mysigt som helst på svs? Tycker att alla andra klienter är enormt jobbiga o spela på.. sen går det alltid att trycka upp hur många sng som helst ifa 5 st cash inte räcker. Buggar? Jo, buggar kryllar det av. Inte minst med knappen å mörkarna. Finns tom en särskild tråd om buggarna på Svs har jag för mej. Avsaknaden av minibord skrämmer naturligtvis bort en del grinders. Bonushoroer gör sej inte heller besvär. Men vad menar du?, Kan man öppna 5 cashgamebord och sedan ytterligare turnerings/sit&go -bord. Eller missuppfattade jag dej? Btw. Jag gillar å trivs med Svs jag me. Ingen e ju perfect:-). Citera
Memory Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Någon mer än jag som får meddelandet nedan när ni försöker connecta? Tror det var nått underhållsstopp ikväll, står säkert på svenskaspel.se Citera
aspelin Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Jo, buggar kryllar det av. Inte minst med knappen å mörkarna. Finns tom en särskild tråd om buggarna på Svs har jag för mej. Avsaknaden av minibord skrämmer naturligtvis bort en del grinders. Bonushoroer gör sej inte heller besvär. Men vad menar du?, Kan man öppna 5 cashgamebord och sedan ytterligare turnerings/sit&go -bord. Eller missuppfattade jag dej? Btw. Jag gillar å trivs med Svs jag me. Ingen e ju perfect:-). Ja men inga speciellt störande buggar, bara bra om det håller grinders borta. Japp, om du har 5 cashgamebord öppna kan du anmäla dig till hur många sng's/mtts du vill utöver de. Citera
KungKroon Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Nån som vet varför Sverigerankingen inte lirades igår...? Eller var de jag som var blind och missade den? Citera
Recommended Posts