Testi Postad 7 Juni , 2013 Rapport Postad 7 Juni , 2013 Om man kunde se färgkodningen av spelare då man markerat ett bord i lobbyn vore guld, likt funktionen Stars och Fulltilt har. Gärna lite fler färger också. // Rahm93 +2 Citera
Geraldine Postad 7 Juni , 2013 Rapport Postad 7 Juni , 2013 Om man kunde se färgkodningen av spelare då man markerat ett bord i lobbyn vore guld, likt funktionen Stars och Fulltilt har. Gärna lite fler färger också. // Rahm93 +1 Ta gärna bort namnen på färgerna också. Citera
K_MaN Postad 7 Juni , 2013 Rapport Postad 7 Juni , 2013 Om man kunde se färgkodningen av spelare då man markerat ett bord i lobbyn vore guld, likt funktionen Stars och Fulltilt har. Gärna lite fler färger också. // Rahm93 This!!! Citera
CarlDenStore Postad 7 Juni , 2013 Rapport Postad 7 Juni , 2013 Om man kunde se färgkodningen av spelare då man markerat ett bord i lobbyn vore guld, likt funktionen Stars och Fulltilt har. Gärna lite fler färger också. // Rahm93 Håller fruktansvärt mycket med. Kan ni ta till er det här svs? Är uppenbart att folk vill ha det. Citera
killerwolf Postad 7 Juni , 2013 Rapport Postad 7 Juni , 2013 Jag må dra ut men pinpointa oturswhine och jag bjuder på pannkakstårta. Hey, dont spoil the fun with seriousface Citera
rosjon Postad 8 Juni , 2013 Rapport Postad 8 Juni , 2013 Håller fruktansvärt mycket med. Kan ni ta till er det här svs? Är uppenbart att folk vill ha det. Håller inte alls med och är fruktansvärt mycket emot det Citera
DonnieDarko1 Postad 8 Juni , 2013 Rapport Postad 8 Juni , 2013 Håller inte alls med och är fruktansvärt mycket emot det +1 Citera
R3DW4RR10R Postad 8 Juni , 2013 Rapport Postad 8 Juni , 2013 Håller inte alls med och är fruktansvärt mycket emot det +1 Varför? Citera
diazo Postad 8 Juni , 2013 Rapport Postad 8 Juni , 2013 Varför? bumhuntas redan hårt nog som det är. Citera
R3DW4RR10R Postad 8 Juni , 2013 Rapport Postad 8 Juni , 2013 bumhuntas redan hårt nog som det är. Indeed indeed.... Tänkte inte på det. Citera
thefman Postad 8 Juni , 2013 Rapport Postad 8 Juni , 2013 var väl snack om att man hade köpt/skulle köpa ny mjukvara för ett tag sen. hur går spekulationerna kring stöd för mobil och ev zoom-variant? Citera
Testi Postad 8 Juni , 2013 Rapport Postad 8 Juni , 2013 Indeed indeed.... Tänkte inte på det. Säger han och försöker samma dag locka hobby spelare från ring bordet till hu.. Citera
Limmet Postad 8 Juni , 2013 Rapport Postad 8 Juni , 2013 Håller med det vore helt värdelöst med färgkodning Citera
Promille? Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Minst ändra namnen på färgerna till resp. färgnamn. Ingen anledning att få folk att känna sig kategoriserade, bidrar endast med att pokern går mot avgrunden snabbare. Färgerna överlag kan slopas om du frågar mig, vi pokerspelare kommer kunna leva längre på denna fina möjlighet vi fått. Tyvärr är det ju några kortsiktiga, giriga tokar som öser på med mer silverfatsbeställningar härinne. Väcker det känslor - är du en av dem säkerligen. Tacka gud att Svs är så byråkratiska att så lite händer, även fast de vill. Avgå alla Citera
jpb123 Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Nu fattar jag inte riktigt. Det är ju inte precis som om fiskarna ser att dom är grönmarkerade. Citera
K_MaN Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Vad händer med sidan? Allt bara hänger sig... Citera
Deltagaren Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Hej kära Svenska Spel. Jag har spelat poker hos er under drygt fyra år. Även om stora förbättringar har skett under den här tiden, så kan jag idag INTE förmå mig att förstå hur er klient ännu inte har ett anslutningsskydd för timeouts och/eller frysningar/lagg som alla upplever samtidigt. Jag bustade precis en turnering efter att ha blivit pausad med 99, varpå jag inte kunde pusha som shortstack. Hade settat, tredubblat och varit kvar. Handen efter pushar jag och är dominerad, istället för att ha 30bbs. Vid tillfället laggade alla spelare vid bordet, och halva bordet gick på paus, däribland jag. Jag brukar oftast bara bli förbannad på en bust ur en turnering om det beror på såna här saker. Jag är ju inte den enda som råkat ut för det, och vare sig i cash-game eller i turnering. Är ett anslutningsskydd något ni tänker ligga på Boss-utvecklarna om att föra in? Jag tycker personligen att det är katastrof. Vad tycker ni andra? Vad händer när det här händer i ett SM-event i HU, där motståndaren inte är lika snäll som vissa och väntar ut den andres paus? God söndag afton! Mvh /Anton Citera
protte Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Samma skit här laggat ur 2 turrar i slutfasen Citera
WannaSeeMyPig Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Jag bustade precis en turnering efter att ha blivit pausad med 99, varpå jag inte kunde pusha som shortstack. Hade settat, tredubblat och varit kvar. Handen efter pushar jag och är dominerad, istället för att ha 30bbs. /Anton Beror helt på om svs har "never ending shuffle" á FTP eller "fixed deck" som PokerStars. Citera
protte Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 edit 3. kul spela turboturre åka ut 3ggr 1 som chippie sen tappat det mesta dom andra ggr man blivit kickad Citera
ceddeforhelvete Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Tappat anslutningen typ 4 ggr ikväll. Mitt internet funkar som det ska. Pengarna tillbaka? Avgå? Citera
protte Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Tappat anslutningen typ 4 ggr ikväll. Mitt internet funkar som det ska. Pengarna tillbaka? Avgå? Samma här inga problem på andra sidor Citera
protte Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Hela svenska spels hemsida nere ? har inga problem med andra tungladdade sidor ala aftonblaskan lr så men kommer omöjligen in på deras hemsa Citera
Recommended Posts