Gå till innehåll

TV: European Poker Tour


Elvis

Recommended Posts

För övrigt så var ju glasögonen som svenskarna använde bland det fulaste jag sett som redan andra sagt.Jag tror det var han Crippolli som var värst.Hade jag suttit vid bordet så hade jag nog inte kunnat spela pga skrattanfall.

 

Bästa pokerface hade Martin De Knijff som såg helt nollställd ut när han var med i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • Svars 131
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vem är Dan Glimne egentligen? Han påstår sig ha skrivit en bok trots att han bara direktsöversatt TOP. Han utgör sig för att vara pokerexpert trots att hans analyser är lika djupa som en uttorkad vattenpöl. Idag stod han för ännnu ett bottennapp då han - i egenskap av "Sportbladets pokerexpert" - idag chattade med Aftonbladets läsare och avslöjade sina favoritpokerförfattare (ska väl säga att jag inte har något emot Bob Ciaffones böcker):

 

"AceOfSpades säger: Vilken bok förutom din egen rekommenderar du för FL och NL cash games?

 

Dan Glimne säger: Finns flera - se efterordet i nya upplagan av Pokerhandboken, som finns i bokhandeln 10 juni! Men två författartips är Phil Hellmuth och Bob Ciaffone."

 

Klicka här för att läsa hela chatten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är Dan Glimne egentligen? Han påstår sig ha skrivit en bok trots att han bara direktsöversatt TOP.

Nu är du elak, han har också direktöversatt Caros "Fundamental Secrets of Poker", delar av "Poker Nation", delar av "Big Deal" och lite annat.

 

Plus att någon som nämner Hellmuth som en favoritförfattare uppenbarligen har ett väl utvecklat sinne för humor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dan Glimne säger: Finns flera - se efterordet i nya upplagan av Pokerhandboken, som finns i bokhandeln 10 juni! Men två författartips är Phil Hellmuth och Bob Ciaffone."

 

Det här är väl inte annat än helt korrekt källhänvisning... Fast han hade ju inte behövt kalla det för "efterord" förstås ;)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...