Gå till innehåll

TV: European Poker Tour


Elvis

Recommended Posts

  • Svars 131
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bara ett litet preventivt tips: Piratsnack är ingen bra lösning. ;)

 

Jag håller fullständigt med dig. Det är INTE frågan om att jag vill KOPIERA något skyddat material på något sätt, ej heller LADDA NER nämnt material.

 

Jag vill bara se programmet och som läget är nu så är det en omöjlighet eftersom jag inte har kanalen.

 

Morgan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QoS: Jag är fullständigt lugn. Jag ville bara framhäva att jag inte är ute efter något olagligt i den meningen att det blir ett problem för er som håller i forumet.

 

O'Learys?

Visar de programmet där? Om det är någon annan sport på någon annan kanal så är det knappast troligt.

Har Klubben Eurosport?

 

Jag tror inte att jag är ensam om det här problemet. Jag misstänker att UPC är den största kabeltv-leverantören i Sthlm.

 

Morgan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte det var rätt okej program, inte lika underhållande som WPT dock. Dåligt är också att man inte får se allas händer (intressant att se vad "proffsen" foldar med).

Hemma har jag Eurosport och som UPC-kund kan jag inte längre se det vilket är trist. Där jag är nu har vi en digitaltv-box och i det utbudet ingår Eurosport.

 

 

...ang uttalet "beta" så har kanske inte Glimne helt fel ändå. I SAOB listas det svenska ordet BET:

 

"BET © 1997-2003 Svenska Akademien och Språkdata, Göteborgs universitet, uppdaterad:2004-09- 8

SPALT: [b1893] [tryckt år 1906]

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

UTTAL: bet,

 

ORDKLASS: sbst.7,

 

GENUS: r. l. m., l. adj. l. adv. (se anm. 1:o till 1; ss. sbst. i bet. 2 best. -en, pl. -ar (J. G. OXENSTIERNA Dagb. 62 (1769) osv.) ( (†) -er KNÖPPEL De förtret. 18 (1740), LINDSKOG Spelb. 145 (1847) m. fl.); ss. adj. oböjl. o. bl. i predikativ anv. (förr ofta skrifvet bete)

 

ETYMOLOGI: [jfr d. bet, t. bete; af fr. bête, som går tillbaka till lat. bestia (se BESTIE); jfr LABET; jfr äfv. holl. beest, eng. beast. Ss. spelterm torde ordet tidigast hafva kommit i bruk inom l'homme- l. labetspelet i uttr. faire la bête, förlora spelet, hvarifrån de nedan under 1 behandlade anv. utgå; bet. "straffinsats" (se 2 nedan) har möjl. uppstått först i o. med lomberns införande i Frankrike, i så fall väl gm inflytande från sp. puesta, spelinsats; jfr N. R. PALMLÖF i Fr. filol. fören. i Lund 3: 308 ff (1906).

I sv. synes det enkla bet (i motsats till det äldre LABET) hafva tidigast kommit till användning inom lombergpelet]."

 

Lite OT, Sorry ;) (och vad är lombergspelet?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

:evil: !"#(/=!"(/#=)!(/"#=)(!"/# :evil: upc som inte kan betala för att få ha kvar eurosport, jävla svin om ni frågar mig, tänk på eurogoals och all den där trevliga fotbollen som man missar och istället får leva med tjurridning om nätterna på viasat sport 1... bläääääääh!

 

Jag vill också kunna se på EPT :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad Westerlund var ÄGD av Vaswani :oops:

 

Nog för att jag vet att de här killarna är hundra gånger bättre än mig, men jag förundras av att de synar hela F*CKING tiden med CRAP! De tror alltid att motståndaren bluffar... Jag har inte sett ett bra lay-down än

 

HEJA Norge!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Har hört att Paolo Roberto kan spela poker också... Om det bara är rykten eller inte ska jag låta vara osagt men han var iallafall riktigt rolig under OS.

Men för i helvete inte fucking Paolo Roberto, den mannen har övertrasserat sina femton minuters kändisskap med ett tiotal år och borde tvingas gå i kloster med tystnadslöfte under resten av livet. Usch vad jag stör mig på honom, då ser jag hellre Markoolio uppträda.

 

H¨åller helt med dig Hjort man ser honom på miljoner ställen där han inte har något att göra,

 

Och han kan INTE spela poker, såg honom på celebpoker på tv3 han var helt värdelös

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Ikväll är det mer. Vet inte om dessa avsnitt sänts tidigare eller om det är repriser.

 

21:00 Poker

Europatouren från Monte Carlo

Final 1 av 4

 

22:00 Poker

Europatouren från Monte Carlo

Final 2 av 4

 

Tack för tipset kubo. Satt och svor över att det aldrig är poker på tv när jag snubblade över denna tråd :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...