Gå till innehåll

TV: European Poker Tour


Elvis

Recommended Posts

  • Svars 131
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Eurosport kommer sända EPT, det kommer finnas en svensk och norsk kommentator. Svensk kommentator som är efterfrågade är Martin Dekniff, Dan Glimne. Första sändning 14/1-2005

En tanke kan ju faktiskt vara Markoolio, han kan faktiskt vara seriös och kan väl även spela poker. Till skillnad från de andra så har han ju rätt mycket scen- och tv-vana, och är antagligen lite mer av en entertainer. Sen känns det ju som vad-det-nu-är-han-heter som är med i riket borde kunna bli aktuell om han nu ska bli (är?) rikskändis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hört att Paolo Roberto kan spela poker också... Om det bara är rykten eller inte ska jag låta vara osagt men han var iallafall riktigt rolig under OS.

Men för i helvete inte fucking Paolo Roberto, den mannen har övertrasserat sina femton minuters kändisskap med ett tiotal år och borde tvingas gå i kloster med tystnadslöfte under resten av livet. Usch vad jag stör mig på honom, då ser jag hellre Markoolio uppträda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte faktiskt Paolo var riktigt underhållande under OS-boxningen.

 

Jag gillar komentatorer som är partiska och som gillar att skrika ut sina känslor om något händer. Motsatsen vore ju Bossa Hansom som varje gång sverige presterar något i idrottsammanhang säger "...och där satte Zlatan 2-0 på Brasilien och de var ju kul för honom..."eller något liknande när han iställer borde skrika ut sin glädje med någon sydamerikansk prägel tex" GOOOOOOOOOOOL GOL GOL GOL GOL GOOOOOOOOOOL".

 

Sen kan man ju diskutera om en sådan komentator skulle passa sig i pokersamanhang. Personligen skulle jag gilla en komentator av golf-Zackrisson-typ som med lung, känsla och finess kan leverera kvalitativa analyser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
EPT börjar imorgon (fredag) klockan 21.30 ifrån Barcelona.

Får vi se vem som blev kommentator :lol:

 

På eurosport?

 

UPC/Chello har tagit bort eurosport för oss här hemma och ersatt den med viasat sport som inte går att se utan digitalbox.

Man måste tydligen skaffa en boxjävel till alla tv apparater... :x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va är det för fel på Paolo Roberto? Grabben är ju faktiskt intelligent, han är medialt klart begåvad, och han vågar vara personlig i sina kommentarer. Dessutom blandar han stort självförtroende med viss självironi (hur konstigt det än kan låta).

Göran Zackrisson? Are u kiddin' me? Inte fan vill jag höra någon stofil jämföra spelbordets duk med konsistensen på ruffen i Crocked Stick i US Masters 1972, eller att höra någon kommentar of att Martin DeKnijfs flint påminner om greenen på Augustas 11:e hål (i Amen Corner) under US Masters 1989 då det varit extremt varmt, men att Nick Faldo ändå lyckades sänka sin ondulerade 30-foot putt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säkert mot era regler men kan ta en varning.. har en temporär tv utan fjärrkontroll och kan alltså inte söka in eurosport fast jag har den :evil:

 

*Japp det är mot våra regler, så jag tar bort det som stod här. Vi på forumet har valt att inte medverka till spridning av piratmaterial och då får det helt enkelt vara så. Det finns *gott* om andra siter där du kan hitta sånt här och de är inte så knepiga att leta rätt på. Så du får helt enkelt ge dig till tåls lite. - H*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va är det för fel på Paolo Roberto? Grabben är ju faktiskt intelligent, han är medialt klart begåvad, och han vågar vara personlig i sina kommentarer. Dessutom blandar han stort självförtroende med viss självironi (hur konstigt det än kan låta).

Ingen av de egenskaperna är direkt något som får mig att tycka bättre eller sämre honom. Jag tycker han är för kaxig, verkar en aning dum, och har tjänat en massa på att vara en rent ut sagt dålig människa. Folk med kriminellt förflutet som dessutom är våldsamma står inte så väldigt högt i kurs hos mig. Jag gillar honom helt enkelt inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...