Gå till innehåll

Bästa TV-serien?  

387 medlemmar har röstat

1. 1. Bästa TV-serien?

Recommended Posts

• Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Postad

Efter att ha sett det första avsnittet i nya säsongen av Family Guy måste det slås fast: Seth MacFarlane är inget annat än ett geni. Serier som Simpsons, Futurama och King of the Hill framstår som rena amatörverken i jämförelse.

Postad
Efter att ha sett det första avsnittet i nya säsongen av Family Guy måste det slås fast: Seth MacFarlane är inget annat än ett geni. Serier som Simpsons, Futurama och King of the Hill framstår som rena amatörverken i jämförelse.

Word!!!

/TF

Postad
Word!!!

Hur kan du säga så med den avataren? :|

För att min avatar har gjort gästinhopp i Family Guy :lol:

Sedan att jag anser Bender vara den absolut skönaste karaktären som någonsin har setts på tv behöver ju inte automatiskt betyda att jag anser futurama vara bättre än family guy... ;)

/TF

Postad
Vänner,

Det finns bara en bra TV-serie och det är självklart Seinfeld. Funderar starkt på att köpa alla avsnitt på DVD.

BTW, hur kan Baywatch ligga med i pollen? :?

Såvitt jag vet så finns bara de först 3-4 säsongerna ute på DVD just... Står i bokhyllan men jag orkar inte gå bort o kolla ;) Seinfeld är en riktig höjdare när man har tråkigt...

/TF

• 1 month later...
Postad
Kära ForumTroll titta gärna här

Står redan snyggt och prydligt i bokhyllan :lol: Eller ja, kanske inte i bokhyllan, men någonstans i mitt enkla hem så finns avsnitten väl sorterade ;)

/TF

Ps. Efter att Fox har väckt liv i Family Guy så får man hoppas att de ger Futurama en chans till!