robbankorpen Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Valde Oz då jag tycker den är den överlägset bästa serien man kunde rösta på. Däremot är The Shield den absolut bästa serien jag skådat hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Von oben Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Ellery Queen från 70-talet får min röst som bästa TV-serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peakfreak Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Är det jag som är ute och snurrar men hette inte kvinnofängelset "Prisoner" (på Tv4)? Hur som helst är Prisoner SJUKT bra, jag jobbade natt en hel sommar och då blev det mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dominator Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Kubo: Är det inte hög tid att Family Guy läggs till i pollen? Nu när du är moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Det går ju inte att lägga till alternativ i efterhand, då blir resultatet snett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Notch Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Family Guy och nya South Park avsnitt e bäst! åsså Smallville ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peakfreak Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Family Guy och nya South Park avsnitt e bäst!åsså Smallville ibland! Smallville kan mycket väl vara det sämsta jag sett, enda anledningen man kollar på det stavas KRISTIN KREUK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emf Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Bästa skiten som någonsin gått på teve måste juh vara Scrubs tätt följt av Invader Zim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 25 Mars , 2005 Rapport Share Postad 25 Mars , 2005 Den bästa serien av alternativen ovan är helt klart Simpsons. Lost, Tilt och 24 är några väldigt bra serier också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 Efter att ha sett det första avsnittet i nya säsongen av Family Guy måste det slås fast: Seth MacFarlane är inget annat än ett geni. Serier som Simpsons, Futurama och King of the Hill framstår som rena amatörverken i jämförelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 Efter att ha sett det första avsnittet i nya säsongen av Family Guy måste det slås fast: Seth MacFarlane är inget annat än ett geni. Serier som Simpsons, Futurama och King of the Hill framstår som rena amatörverken i jämförelse. Word!!! /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 Word!!! Hur kan du säga så med den avataren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 Word!!! Hur kan du säga så med den avataren? För att min avatar har gjort gästinhopp i Family Guy Sedan att jag anser Bender vara den absolut skönaste karaktären som någonsin har setts på tv behöver ju inte automatiskt betyda att jag anser futurama vara bättre än family guy... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klinsmanne Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 M.A.S.H. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 Vänner, Det finns bara en bra TV-serie och det är självklart Seinfeld. Funderar starkt på att köpa alla avsnitt på DVD. BTW, hur kan Baywatch ligga med i pollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 Vänner, Det finns bara en bra TV-serie och det är självklart Seinfeld. Funderar starkt på att köpa alla avsnitt på DVD. BTW, hur kan Baywatch ligga med i pollen? Såvitt jag vet så finns bara de först 3-4 säsongerna ute på DVD just... Står i bokhyllan men jag orkar inte gå bort o kolla Seinfeld är en riktig höjdare när man har tråkigt... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 M.A.S.H. Vill du gifta dig med mig! Äntligen någon som gillar M*A*S*H! (jag ÄLSKAR serien) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 M.A.S.H. Håller på att se alla säsonger på DVD och jag måste säga att det är en ruskigt bra serie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klinsmanne Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Hawkeye Pierce; Sarkasmer i världsklass ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Hur kan inte Scrubs vara med i pollen? Byt ut baywatch mot scrubs ögonaböj! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Hur kan inte Scrubs vara med i pollen? Byt ut baywatch mot scrubs ögonaböj! Srubs är f*nimig stor humor! Åtlyd busen ögonaböj!!! /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Kära ForumTroll titta gärna här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Kära ForumTroll titta gärna här Står redan snyggt och prydligt i bokhyllan Eller ja, kanske inte i bokhyllan, men någonstans i mitt enkla hem så finns avsnitten väl sorterade /TF Ps. Efter att Fox har väckt liv i Family Guy så får man hoppas att de ger Futurama en chans till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Lost är definitivt min nya favoritserie. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Lost är skön, men jag börjar reta mig mer och mer på mr perfect... Locke. Usch, den mannen tycks ju inte kunna göra nånting fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts