Gå till innehåll

Bästa TV-serien?


Albert

Bästa TV-serien?  

387 medlemmar har röstat

  1. 1. Bästa TV-serien?



Recommended Posts

  • Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

"George, the ocean called, it's running out of shrimps"

 

//M

 

Känner igen det där. Är det från när George vill ha ett nickname som T-Bone?

 

Nope. Det är från avsnittet där George blir utsatt för sagda replik (som för övrigt exakt lyder "George, the ocean called, they're running out of shrimps" :)) och skall göra en comeback med, den något lama, kommentaren "Yeah, well the jerk store called, they're running out of you". Allt skiter sig förstås och George förolämpar honom (Riley) istället genom att säga att han haft sex med hans fru, som visar sig ligga i koma.

Mycket roligt avsnitt. Det är i och för sig de flesta :)

 

//Hickmott

 

EDIT: Det var faaaaan vad snabba folk ska vara :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

"George, the ocean called, it's running out of shrimps"

 

//M

 

Känner igen det där. Är det från när George vill ha ett nickname som T-Bone?

 

Nope. Det är från avsnittet där George blir utsatt för sagda replik (som för övrigt exakt lyder "George, the ocean called, they're running out of shrimps" :)) och skall göra en comeback med, den något lama, kommentaren "Yeah, well the jerk store called, they're running out of you". Allt skiter sig förstås och George förolämpar honom (Riley) istället genom att säga att han haft sex med hans fru, som visar sig ligga i koma.

Mycket roligt avsnitt. Det är i och för sig de flesta :)

 

//Hickmott

 

EDIT: Det var faaaaan vad snabba folk ska vara :)

 

Det jag gillar bäst är när George sitter i bilen efter att han flugit tillbaka till NY. Då funderar han på vad han skulle ha sagt efter det att han sa att han haft sex med frugan.

 

I sin ilska kommer han då på följande:

"The life support machine called............"

 

Och direkt efter det VÄNDER han bilen för att flyga tillbaka till Akron, Ohia för att leverera repliken!!! Man kan väl ponera att han tänkt säga typ "The life support machine called, it's running out of electricity" eller liknande..

 

Hursomhelst, fantastiskt jävla kul.

 

Det är sååå kul när han ska leverera "the jerk store called". I samma ögonblick som killen säger det väntade "the ocean called..." så reser sig Costanza med ett självbelåtet leende, torkar sig runt läpparna med medtagen servett, och levererar sin noga uttänkta replik...

 

//Marcus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då Luke Perry gjorde ett gästspel som skäggig katolsk präst i Oz nådde tvserie-historien nya nivåer...

 

Men Family Guy avsnittet med Luke Perry och scenen när Peter ska "charma" honom vid poolen då fick skrattmusklerna jobba som aldrig förr. Sanslöst kul ;)

 

 

"oooooh Luuu-uke"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, när jag blir rik (pga av pokern så klart! :) ) så ska jag inhandla varje jävla Simpsonsbox och se alla i ett enda kör, men dock så läste jag att det kommer dröja till år 2015 innan alla avsnitt är släppta på DVD om det går i samma takt som det gjort idag. Vilket ger mig ett försprång att vinna ihop min rikedom ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vetenskapens värld, massa discovery, en del UR, nyheterna. Nä, jag har inget liv. :P

 

stämmer på pricken med mig.....svartvita krigsdokumentärer är grejer det........O så Vetenskapens Värld.(lite stympad efter Bo G.Eriksson sorti

men är bland det bättre på svensk tv ändå.)

Det sämsta på tv:ALLA dokusåpor....helt otroligt att folk glor på sån skit.

(oj,,,nu blir jag nog påhoppad ....lol)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...