Gå till innehåll

Hur förbättra kvaliteten i denna grupp?


parre

Recommended Posts

Hej pwatiw!

Dett är ett automatmeddelande som bara vill bekräfta att vi har tagit emot din kritik och kommer att läsa igenom den så fort vi kan!

 

Mvh, KF!

 

Bara för att klargöra en sak, så var inte det stycke du citerade på något sätt kritik mot er moderatorer. Jag vet inte om det framstod så, men jag ville iaf säga det. Jag har ingenting att klaga på med hur ni arbetar, jag tänkte bara att det kunde kanske bli lite väl svettigt för er om det skulle modereras hårdare, därav förslaget om fler moderatorer. Jag försökte faktiskt att en gång i livet vara konstruktiv och inte bara whina, och måste jag whina på nån så blir det på de som inte orkar ta sig tid att posta läsbara, justa HH's. Sen är jag säkert något av en jävla nerd i detta också och överreagerar, men det är en annan fråga.

 

Kritik är inte av negativ klang för mig, oftast! ;)

Tog det inte på negativt sätt denna gång heller!

 

Har PM:at QoS och då det är juletider som vankas så står han nog vid kylskåpet och letar efter julrester men när väl prinskorven och syltan är slut så tar han en titt på det! ;)

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

psatiw, jag håller med dig i grund och botten, men tycker att converter-krav eller strikta krav på ett enda format är att dra det för långt. Det som jag tycker behövs är att ställa vissa minimikrav, tex pottstorlek på alla gator, anändande av :As: istället för As, etc.

 

Om en HH inte följer dessa krav så flyttas den helt sonika till avdelningen resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Och STÄNG AV folk som frågar efter resultat inom rimliga tider (dvs så länge diskussionen lever). Det är så irriterande att läsa alla "hade han färgen?" och "hur slutade handen?" och detta påpekas ju gång på gång av olika människor. Däremot är det ofta samma människor som sitter och skriver dessa irriterande inlägg.

 

Om ni har möjlighet att banna deras "chat" i handanalysdelen i några dagar med lämplig tillrättavisning vore det faktiskt sjukt bra. Det står ju tydligt i reglerna för gruppen vad det är som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...