Jag signade upp medan koden var aktiv men hann inte göra första deposit innan det var föresent.
Mailar då supporten och klagar lite. De säger då att de ska lägga till den gamla koden manuellt bara jag gör en deposit först utan kod. Fixar depositen och säger åt dom att de kan lägga till koden nu. Då börjar supporten jiddra om att de sitter i en massa möten mm. Efter 3 dagar säger de att de nu ska kontakta den ansvariga personen. Ytterliggare någon dag senare får jag mail av denna ansvariga person som medelar att att det har blivit error, bla bla, men han kan lägga till en annan rutten bonus om jag vill.
Det mest oseriösa är att denna person som ska vara ansvarig mailade mig från en adress som inte har anknytning till Pointpoker eller 24h, utan ett företag som verkar i en helt annan bransch! Låter bli att nämna vilket företag.
Asså, om jag mailar supporten på Nordea så borde jag väll inte få svar från Interflora?
Sjukt oseriöst.