Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jag har nu klarat signup bonusen och undrar om jag kan ta ut ALLA pengar på Martinspoker, typ ha 10 cent kvar på saldot.... kan jag alltså ta ut allt och få bonusen sen om 90 dar? eller är det nån hemlig regel att jag inte får röra pengarna ?

 

Ingen hemlig regel....

  • Svars 346
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Du har det bra du!

 

Har just fått reda på att jag inte kvalificerat mig till signup-bonusen på 600 för att jag fyllde i en polares namn när jag signade. Förhoppningsvis ska det väl ordna sig men svarshastigheten från supporten är ju minst 2 dygn verkar det som...

 

Tycker verkligen att de är helt katastrofalt jävla urusla! De har inte ens ett autosvar som talar om att de fått mailet och kommer att höra av sig...

 

/M

Postad

Förstår inte allt gnäll på supporten här. Mejlat dem tre gånger och fått svar efter max en kvart de gångerna. Däremot är jag irriterad över att man måste mejla varje sajt man joinar inom deras nätverk och be dem fixa så man kan använda sitt kreditkort. So what om man använt det på en annan sajt, det står ju i mitt namn :)

Pga. detta får jag felmeddelande nu när jag ska sätta in pengar för deras bonus eftersom det är för sent. November är tydligen slut ;) Signade dock upp med koden i tid. Hoppas verkligen det funkar ändå!

 

edit: särskrivning :oops:

Postad

Angående gnället är det helt klart befogat. Då supporten funkar, får man svar fort, ja. Men senaste veckan va supporten nere måndag (?), tisdag och onsdag, för att sedan funka på torsdag, och sen vara nere igen på fredag, lördag och söndag.

En dag under hela veckan man kunde kontakta dom, bedrövligt.

Postad
Nu fixade de tillochmed in min bonus åt mig manuellt eftersom det krånglade! :D Mucka med deras support o...ja, få mig efter er ;)

 

 

Svårt att mucka med någon man inte får tag i... :D

 

De gånger jag fått svar är då jag använt formuläret på deras site. Då skickas det till support@martinspoker.com. Svaret man ibland erhåller kommer från support@martinspoker.ee. Att trycka reply på dessa mail har i 100 % av fallen varit lönlöst.

 

/L-K

Postad
Jag har sökt dem (support@martinspoker.com) ett par tillfällen utan resultat. Rätt bedrövligt med tanke på hur bra nästan alla andra sajter har blivit på kundservice.

 

Nä, det är långt ifrån alltid de svarar men plötsligt händer det!!!. Håller med i övrigt, det är bedrövligt.

 

/L-K

Postad

Hur gör man för att föra över VIP-poäng från Cashier till Poker?

 

Utan egentlig anledning förde jag över mina VIP till Cashier, och nu när jag vill spela för mina poäng går det inte så länge de finns i Cashier. Verkar vara enkelriktad trafik gällande VIP-överföring mellan Cashier och Poker.

Postad
Jag har sökt dem (support@martinspoker.com) ett par tillfällen utan resultat. Rätt bedrövligt med tanke på hur bra nästan alla andra sajter har blivit på kundservice.

 

På siten finns något som heter pokerFAQ där inne finns det ett kontakts formulär när jag använt det har det kommit snabba svar....

Postad

nu verkar man inte ens kunna registrera sig som ny medlem eftersom de inte skickar ut mailet där man ska få fylla i de sista uppgifterna eller vad det är. Och inget svar från supporten

 

tur att de har bonusen annars tror jag inte så många kunder skulle vara intresserade i nuläget

Postad

Innan har jag alltid fått snabba svar från supporten, när jag maila dem nyss så fick jag dirket detta i min mail:

 

The original message was received at Sat, 3 Dec 2005 01:43:58 +0100

from [217.212.244.229]

 

----- The following addresses had permanent fatal errors -----

<support@martinspoker.com>

(reason: 550 support@martinspoker.com unknown user account)

 

----- Transcript of session follows -----

... while talking to mail.martinspoker.com.:

>>> DATA

<<< 550 support@martinspoker.com unknown user account

550 5.1.1 <support@martinspoker.com>... User unknown

<<< 554 no valid RCPT address specified

 

Går det inte att maila dem nu heller?

Postad

Härmed uppmanar jag alla medlemmar på Pokerforum.nu att sluta spela på Martinspoker. Det är uppenbarligen ett oseriöst företag!

 

Uppmaningen grundar jag på att det inte har gått att kontakta deras support på många dagar nu. Dessutom finns ingen information om företaget Martinspoker på deras hemsida (ingen "About"). Vilken organisation gör man som kund affärer med egentligen? Ryska maffian?

 

Konkursvarning?

Postad
om de nu har problem med sin support borde de inte lägga ut information om det på hemsidan?

pinsamt dåligt...

 

Jo precis. Eller varför inte ett massutskick via e-mail om eventuella problem? Min slutsats är att de antingen är eller har blivit oseriösa, alternativt att företaget är på väg mot konkurs.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...