juan1904 Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 En pokerbekant till mig skulle få sin €600 sign up-bonus på Martinspoker idag. Han har clearat 2st €200 reloads påvägen (600 vip/st), och har nu 3000 vips på Martinspoker. Idag fick han sin sign up, men till sin förvåning fick han bara €360. Enligt mina beräkningar bör det vara för att B2B har tagit bort stackbonusarna på ALLA skins. 600*2 = 1200. Dvs 1200 vips gick till reloadbonusarna. Sedan återstår 1800 vips, sign up var €20/100 vips dvs 1800/100 = 18. 18*20 = 360. Jag skickade iväg ett e-mail till Martinspoker för att reda ut det här. * RP, lite kortare - QoS * Citera
Luap Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Det du säger stämmer. Folk på Bonuswhores har inte heller fått ut rätt belopp, utan siffror som visar på att bonusarna inte stackades. Jävligt trist, nu blir det till att grinda... Citera
heybike Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Nu vågar man ju inte ha pengar kvar på Martinspoker längre. Citera
heybike Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 600*2 = 1200. Dvs 1200 vips gick till reloadbonusarna. Sedan återstår 1800 vips, sign up var €20/100 vips dvs 1800/100 = 18. 18*20 = 360. Har redan spelat in 3000 VIP och ska få min bonus 2 mars. Måste man spela in 1200 VIP till för att få 360+240 eller det kanske inte heller funkar? Citera
Luap Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 600*2 = 1200. Dvs 1200 vips gick till reloadbonusarna. Sedan återstår 1800 vips, sign up var €20/100 vips dvs 1800/100 = 18. 18*20 = 360. Har redan spelat in 3000 VIP och ska få min bonus 2 mars. Måste man spela in 1200 VIP till för att få 360+240 eller det kanske inte heller funkar? Det ska fungera. Det enda du behöver dra av är VIPsen för reloadbonusarna. Har du tagit en spelar du 600 VIPs till, har du tagit två spelar du ytterligare 1200 VIPs för att du få ut full signupbonus Citera
jokersve Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Hmmm. Jag har spelat till mig sign up bonusen och kört en reload. Enligt deras support så gick det att clera dom samtidigt då. Detta var i november. Lika bra att maila dom och fråga antar jag. Citera
egonx Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Tycker det är okej att inte tillåta stackbara bonusar. Vad som inte är okej är att supporten gång på gång poängterat att bonusarna clearas parallellt när dom nu inte gör det. Citera
Hakflem Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Verkar skumt, jag har också blivit "lovad" av supporten på Martinspoker att bonusarna kan stackas. Citera
Luap Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Verkar skumt, jag har också blivit "lovad" av supporten på Martinspoker att bonusarna kan stackas. Jag med. Tror ni att det på något sätt går att kräva att dom ska tillgodoräknas som stackade när man tidigare har fått det bekräftat? Citera
1891 Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Tycker det är okej att inte tillåta stackbara bonusar. Vad som inte är okej är att supporten gång på gång poängterat att bonusarna clearas parallellt när dom nu inte gör det. PRECIS!!!! Det är ju efter att ha pratat med de på martins som man har varit helt säker på att det går att cleara bonusarna samtidigt! Om detta är sant är det inget annat än en stor skandal, och borde betyda en massiv bojkott av hela B2B nätverket!!! Citera
Nickefik Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag fick min reload och sign up bonus på Martinspoker efter 3000 VIP. Den trillade in idag. Så för mig har det fungerat i alla fall. Citera
heybike Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag tänker i alla fall inte att spela mer på b2b-nätverket efter man sett hur 24h hanterat BestPoker-buggen och nu hur de hanterar Martinspoker-bonusen som INTE var en bugg enl. Martin-supporten. Här är det ju allt annat än skandal om inte Martinspoker själv betalar ut bonuspengar då deras support "lovat" att bonusarna är stackbara. Citera
melcor Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag fick bara 360 euro. Hade jag bara vetat att man inte kunde stacka så hade jag lirat resterande VIPs. Citera
jokersve Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag fick bara 360 euro. Hade jag bara vetat att man inte kunde stacka så hade jag lirat resterande VIPs. Fick du signup bonusen idag? Citera
melcor Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag fick bara 360 euro. Hade jag bara vetat att man inte kunde stacka så hade jag lirat resterande VIPs. Fick du signup bonusen idag? Ja. Citera
baller Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Ok, det här är inte bra men man måste inte ropa "BOJKOTT" så fort man är missnöjd med något. Man kan försöka ge siten tid att förklara sin ståndpunkt och dessutom blir uttrycket urvattnat då folk tom ropar bojkott så fort deras utbetalning tagit mer än 3 dagar... Citera
Janoh Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Hmm jag satte bara in 200 signup och sen 200 reload och efter det ytterligare en 200 reload... Hur många VIPs behöver jag för att få signup? Signup betalas 15e Mars så inga problem att hinan fixa. Citera
jokersve Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Ok ser ut som man får grinda några pinnar till då. Sen är jag klar med detta nätverk. Citera
K_MaN Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Tycker det är okej att inte tillåta stackbara bonusar. Vad som inte är okej är att supporten gång på gång poängterat att bonusarna clearas parallellt när dom nu inte gör det. PRECIS!!!! Det är ju efter att ha pratat med de på martins som man har varit helt säker på att det går att cleara bonusarna samtidigt! Om detta är sant är det inget annat än en stor skandal, och borde betyda en massiv bojkott av hela B2B nätverket!!! Jag håller med dig till 100%. Deras support har ju sagt det rakt ut att man kan kombinera både signupbonusen samt reloadbonusen samtidigt. Dvs det räcker med 3000 vip för att cleara båda bonusarna. Om de nu har ändrat regler på B2B så är det inte vårt problem utan det får faktiskt Martins poker stå för... Citera
1891 Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Kniven har det väl knapert nu med skatteskulden hängande över sig! Så de ändrar lite i reglerna och vips har de sluppit utbetala X tusen Euro i bonus! Citera
richardd Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Hmm, jag förstår inte riktigt hur man ska gå tillväga för att få hela bonusen. Jag satte in 600 för signup bonusen men skrev aldrig - satte aldrig in pengar för någon reload kod. För att få 600 euro så måste jag spela ihop 4200 vips istället för 3000, eller måste jag sätta in nya pengar för reload bonusen också? Tack för hjälpen. Citera
juan1904 Postad 2 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2006 Hmm, jag förstår inte riktigt hur man ska gå tillväga för att få hela bonusen. Jag satte in 600 för signup bonusen men skrev aldrig - satte aldrig in pengar för någon reload kod. För att få 600 euro så måste jag spela ihop 4200 vips istället för 3000, eller måste jag sätta in nya pengar för reload bonusen också? Tack för hjälpen. Om du endast satt in €600 och skrivit in novdeposit, så behöver du endast 3000 vips. Däremot om du satte in €600 först, skrev novdeposit, sedan satte in €200 till och skrev in novreload (600 vips, som var en reloadbonus i november) så räcker det inte med 3000 vips, utan då behöver du 3000+600 = 3600 vips, fastän Martinspoker gått ut med att man kan stacka bonusarna och ta både reloaden och depositen i samma vip points (dvs 3000 totalt). Citera
jokersve Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Fick precis svar på mitt mail till martinspoker. Tydligen har dom ändrat villkoren under tiden. Känns fint att man får reda på det via ett pokerforum och inte via den aktuella siten. Citera
mannen Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Jag har ett mail från supporten där jag skrivit och frågat om jag clearat hela signup bonusen och får svaret JA du har clearat hela signup bonusen. Tror ni jag kan kräva bonusen med hjälp av detta mail eller för jag också nöja mig med en del av den? edit: Såg visst att ajg fått in hela signupen 3 dar förtidigt...gjorde två reload samtidigt som jag clearade signupen Citera
sten666 Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Fick min Signupbonus på €600 igår. Har även clearat en reload samtidigt som denna. Detta var dock i November då de gamla villkoren gällde. För övrigt så är det Bestpokerhärvan som har ställt till det för oss bonushoror. Det har varit möjligt att stacka bonusar på alla B2B-skins fram tills det att Bestpoker gjorde bort sig och börja spamma B2B. Surt att de fixade denna bugg då den innebar en markant ökning av timlön för oss bonushoror. Citera
Recommended Posts