Gå till innehåll

Stackade bonusar på B2B, ett minne blott?


juan1904

Recommended Posts

En pokerbekant till mig skulle få sin €600 sign up-bonus på Martinspoker idag. Han har clearat 2st €200 reloads påvägen (600 vip/st), och har nu 3000 vips på Martinspoker. Idag fick han sin sign up, men till sin förvåning fick han bara €360.

 

Enligt mina beräkningar bör det vara för att B2B har tagit bort stackbonusarna på ALLA skins.

 

600*2 = 1200. Dvs 1200 vips gick till reloadbonusarna. Sedan återstår 1800 vips, sign up var €20/100 vips dvs 1800/100 = 18. 18*20 = 360.

 

Jag skickade iväg ett e-mail till Martinspoker för att reda ut det här.

 

* RP, lite kortare - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 94
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 

600*2 = 1200. Dvs 1200 vips gick till reloadbonusarna. Sedan återstår 1800 vips, sign up var €20/100 vips dvs 1800/100 = 18. 18*20 = 360.

 

 

Har redan spelat in 3000 VIP och ska få min bonus 2 mars. Måste man spela in 1200 VIP till för att få 360+240 eller det kanske inte heller funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

600*2 = 1200. Dvs 1200 vips gick till reloadbonusarna. Sedan återstår 1800 vips, sign up var €20/100 vips dvs 1800/100 = 18. 18*20 = 360.

 

 

Har redan spelat in 3000 VIP och ska få min bonus 2 mars. Måste man spela in 1200 VIP till för att få 360+240 eller det kanske inte heller funkar?

 

Det ska fungera. Det enda du behöver dra av är VIPsen för reloadbonusarna. Har du tagit en spelar du 600 VIPs till, har du tagit två spelar du ytterligare 1200 VIPs för att du få ut full signupbonus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är okej att inte tillåta stackbara bonusar. Vad som inte är okej är att supporten gång på gång poängterat att bonusarna clearas parallellt när dom nu inte gör det.

 

PRECIS!!!!

 

Det är ju efter att ha pratat med de på martins som man har varit helt säker på att det går att cleara bonusarna samtidigt!

 

Om detta är sant är det inget annat än en stor skandal, och borde betyda en massiv bojkott av hela B2B nätverket!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänker i alla fall inte att spela mer på b2b-nätverket efter man sett hur 24h hanterat BestPoker-buggen och nu hur de hanterar Martinspoker-bonusen som INTE var en bugg enl. Martin-supporten. Här är det ju allt annat än skandal om inte Martinspoker själv betalar ut bonuspengar då deras support "lovat" att bonusarna är stackbara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är okej att inte tillåta stackbara bonusar. Vad som inte är okej är att supporten gång på gång poängterat att bonusarna clearas parallellt när dom nu inte gör det.

 

PRECIS!!!!

 

Det är ju efter att ha pratat med de på martins som man har varit helt säker på att det går att cleara bonusarna samtidigt!

 

Om detta är sant är det inget annat än en stor skandal, och borde betyda en massiv bojkott av hela B2B nätverket!!!

 

Jag håller med dig till 100%. Deras support har ju sagt det rakt ut att man kan kombinera både signupbonusen samt reloadbonusen samtidigt. Dvs det räcker med 3000 vip för att cleara båda bonusarna. Om de nu har ändrat regler på B2B så är det inte vårt problem utan det får faktiskt Martins poker stå för...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, jag förstår inte riktigt hur man ska gå tillväga för att få hela bonusen. Jag satte in 600 för signup bonusen men skrev aldrig - satte aldrig in pengar för någon reload kod. För att få 600 euro så måste jag spela ihop 4200 vips istället för 3000, eller måste jag sätta in nya pengar för reload bonusen också?

 

Tack för hjälpen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, jag förstår inte riktigt hur man ska gå tillväga för att få hela bonusen. Jag satte in 600 för signup bonusen men skrev aldrig - satte aldrig in pengar för någon reload kod. För att få 600 euro så måste jag spela ihop 4200 vips istället för 3000, eller måste jag sätta in nya pengar för reload bonusen också?

 

Tack för hjälpen.

 

Om du endast satt in €600 och skrivit in novdeposit, så behöver du endast 3000 vips. Däremot om du satte in €600 först, skrev novdeposit, sedan satte in €200 till och skrev in novreload (600 vips, som var en reloadbonus i november) så räcker det inte med 3000 vips, utan då behöver du 3000+600 = 3600 vips, fastän Martinspoker gått ut med att man kan stacka bonusarna och ta både reloaden och depositen i samma vip points (dvs 3000 totalt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett mail från supporten där jag skrivit och frågat om jag clearat hela signup bonusen och får svaret JA du har clearat hela signup bonusen.

 

Tror ni jag kan kräva bonusen med hjälp av detta mail eller för jag också nöja mig med en del av den?

 

edit: Såg visst att ajg fått in hela signupen 3 dar förtidigt...gjorde två reload samtidigt som jag clearade signupen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min Signupbonus på €600 igår. Har även clearat en reload samtidigt som denna. Detta var dock i November då de gamla villkoren gällde.

 

För övrigt så är det Bestpokerhärvan som har ställt till det för oss bonushoror. Det har varit möjligt att stacka bonusar på alla B2B-skins fram tills det att Bestpoker gjorde bort sig och börja spamma B2B.

 

Surt att de fixade denna bugg då den innebar en markant ökning av timlön för oss bonushoror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...