Gå till innehåll

Stackade bonusar på B2B, ett minne blott?


juan1904

Recommended Posts

Skickat några mail nu och får bara standardsvar tillbaka som det ser ut.

Verkar som det är helt kört iaf.

 

Och eftersom det bara verkar ha hänt för några stycken till skillnad mot massupploppet som var mot Bestpoker så lär det väl inte hända nåt mer heller. De flesta hinner ju köra sina återstående VIP tack vare oss som var tidigt ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 94
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja vad spelar det för roll om man lämnar sajten efteråt?

Själva grejen som jag ser det är hur mycket de ska få komma undan med genom att ändra regler under spelets gång.

 

Det står väl i de flesta siters 'Terms of conditions' att de förbehåller sig rätten att när som helst ändra erbjudandet. Och som tidigare sagts så behöver ju siten knappast bekymra sig särskilt mycket över de som skickar arga mail eftersom det nästan enbart är bonushoror som håller på med att stacka bonusar och liknande. Jag kommer själv att gå misste om €100 men va fan, det är ju ändå bara en bonus. Det är ju själva pokerspelandet som man bör förvänta sig de största inkomsterna från.

Ska jag vara ärlig så tycker jag B2B är den sämsta sidan jag spelat på både vad gäller klientprogramvaran och spelet, mycket LAG, få spelare förutom under svensk kvällstid, men framförallt kan man inte förvänta sig särskilt hög vinstmarginal eftersom det är så satans tight jämfört med andra siter. Så jag kan inte påstå att MartinsPoker förlorat mig som kund pga att dom ändrar villkoren, jag kommer precis som de flesta andra som gnäller också casha ut varenda spänn oavsett om jag får en hundring extra i bonus eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vad spelar det för roll om man lämnar sajten efteråt?

Själva grejen som jag ser det är hur mycket de ska få komma undan med genom att ändra regler under spelets gång.

 

Det står väl i de flesta siters 'Terms of conditions' att de förbehåller sig rätten att när som helst ändra erbjudandet. Och som tidigare sagts så behöver ju siten knappast bekymra sig särskilt mycket över de som skickar arga mail eftersom det nästan enbart är bonushoror som håller på med att stacka bonusar och liknande. Jag kommer själv att gå misste om €100 men va fan, det är ju ändå bara en bonus. Det är ju själva pokerspelandet som man bör förvänta sig de största inkomsterna från.

Ska jag vara ärlig så tycker jag B2B är den sämsta sidan jag spelat på både vad gäller klientprogramvaran och spelet, mycket LAG, få spelare förutom under svensk kvällstid, men framförallt kan man inte förvänta sig särskilt hög vinstmarginal eftersom det är så satans tight jämfört med andra siter. Så jag kan inte påstå att MartinsPoker förlorat mig som kund pga att dom ändrar villkoren, jag kommer precis som de flesta andra som gnäller också casha ut varenda spänn oavsett om jag får en hundring extra i bonus eller inte.

 

Jag vet att det står i deras T&C att de får göra vad de vill och att en bonushora knappast har några rättigheter förutom att gnälla vid dålig behandling.

Men det måste finnas vissa gränser för hur man kan behandla sina kunder. Om nån spelar ihop sina VIP o mailar och frågar om det är bra nu och supporten svarar att det är bra och pengarna kommer på måndag så ska man väl kunna lita på det?

 

Sen kan du knappast förvänta dig att alla pokerspelare ska vara vinnande spelare. Speciellt i början av pokerkärriären är bonusar ett utmärkt sätt att bygga en bankrulle på.

 

För övrigt gillar jag B2B eftersom de har roliga spel som sökö och 5cd samt en del roliga turneringar så jag kommer att fortsätta spela där ibland. Men troligen inte genom Martinspoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag menar är att det är ganska töntigt att skrika "bojokott" eller "jag kommer aldrig mer spela på stället" när man i praktiken ändå inte tänkte spela där efter att bonusen var clearad... what s the diffrence?

 

Tycker du det hela ska tystas ned då? Bara rycka på axlarna och gå vidare, sajten var smartare än oss... Jag vill iaf veta sådana problem och kommer inte försöka ta Bestpokers reload eller Martinpokers WCM, om de blir ledsna över det vet jag inte men jag är säkert välkommen på någon annan sajt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag menar är att det är ganska töntigt att skrika "bojokott" eller "jag kommer aldrig mer spela på stället" när man i praktiken ändå inte tänkte spela där efter att bonusen var clearad... what s the diffrence?

 

Tycker du det hela ska tystas ned då? Bara rycka på axlarna och gå vidare, sajten var smartare än oss... Jag vill iaf veta sådana problem och kommer inte försöka ta Bestpokers reload eller Martinpokers WCM, om de blir ledsna över det vet jag inte men jag är säkert välkommen på någon annan sajt.

 

Jag tror inte baller menar att det ska tystas ner. Men det är ju en stor skillnad på att säga "jag ska gå till pressen med detta" och att säga "jag ska aldrig mer spela på ert skitnätverk" om man ändå inte hade tänkt spela där ändå... det blir bara ett tomt(igt) och tramsigt hot liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt rätt! Jag tror inte att bonusarna från början är tänkta att föda "bonushoror" utan att dra in nya spelare till sin site/nätverket.

 

Det var väl bara en tidsfråga innan de slog igon dörren för bonushoror.

Det är bättre om de kan locka nya spelare med bra bonusar och sedan behålla de med RB eller lägre bonusar/låg rake. Att ha folk som hoppar fram och tillbaka mellan skinsen i jakten på bonusar kan väl ingen tjäna på?

 

Det är ju bara en massa bök med det. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bättre om de kan locka nya spelare med bra bonusar och sedan behålla de med RB eller lägre bonusar/låg rake.

 

Men vad gör du den sajt som har lägst antal spelare inom nätverket? Självklart erbjuder man en bonus som är bättre än de övriga och så är det igång igen...

 

Sajterna ger ju ut bonusen medvetet för att få kunder. Utan kunder, ingen sajt. Sen så förstår jag att de inte är intresserade av att föda bonushororna, men det är antagligen en kamp om att dra till sig spelare, vilket bonushoror utnyttjar.

 

Jag tycker det är fel att ändra på något mitt under pågående "kampanj", som man själv har lovat.

Däremot så har jag svårt att ta när folk klagar på att man inte kan ta Bestpokers olika reloadbonusar samtidigt. De har väl ändå aldrig sagt något sånt? Men Martinspoker har, i mina ögon, begått ett väldigt allvarligt fel som lovar en sak och sen inte håller det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt rätt! Jag tror inte att bonusarna från början är tänkta att föda "bonushoror" utan att dra in nya spelare till sin site/nätverket.

 

Det var väl bara en tidsfråga innan de slog igon dörren för bonushoror.

Det är bättre om de kan locka nya spelare med bra bonusar och sedan behålla de med RB eller lägre bonusar/låg rake. Att ha folk som hoppar fram och tillbaka mellan skinsen i jakten på bonusar kan väl ingen tjäna på?

 

Det är ju bara en massa bök med det. ;)

 

JAG var ny kund på Martins och Best!! Och om du tror att de kan behålla mig genom att blåsa mig så är du ute och cyklar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är fel att ändra på något mitt under pågående "kampanj", som man själv har lovat.

 

Det håller jag definitivt med om. Det man lovar ska man hålla.

 

JAG var ny kund på Martins och Best!! Och om du tror att de kan behålla mig genom att blåsa mig så är du ute och cyklar....

 

Ehhh, OK. Exakt var påstod jag att de skulle behålla dig genom att blåsa dig? :roll:

Men var du en ny kund till B2B nätverket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är fel att ändra på något mitt under pågående "kampanj", som man själv har lovat.

Däremot så har jag svårt att ta när folk klagar på att man inte kan ta Bestpokers olika reloadbonusar samtidigt. De har väl ändå aldrig sagt något sånt? Men Martinspoker har, i mina ögon, begått ett väldigt allvarligt fel som lovar en sak och sen inte håller det.

 

Det är sant att Bestpoker-koderna aldrig var menade att användas som stackbara reloadkoder, nu gick det emellerid att göra det, vilket jag tror var något de inte räknat med snarare än en "bugg" i systemet, liknande bonusar har ju tidigare funnits i b2b-nätverket. Tycker inte de gör något fel i att säga att koderna inte gäller.

I Bestpokers fall handlar det om att de gör fel när de inte agerar konsekvent mot de som utnyttjat erbjudandet. Tycker att en mindre summa till alla kunder hade varit bättre än allt eller inget beroende på när man spelade klart den.

 

Martinspoker-grejen är även i mina ögon en mycket större skandal. Här ändrar man på en bonus man tidigare gått ut med ska fungera på ett visst sätt. Helt sjukt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är fel att ändra på något mitt under pågående "kampanj", som man själv har lovat.

 

Det håller jag definitivt med om. Det man lovar ska man hålla.

 

JAG var ny kund på Martins och Best!! Och om du tror att de kan behålla mig genom att blåsa mig så är du ute och cyklar....

 

Ehhh, OK. Exakt var påstod jag att de skulle behålla dig genom att blåsa dig? :roll:

Men var du en ny kund till B2B nätverket?

 

Gick ju i fällan att lockas av bonus o nu slog de igen dörren för "bonushoror", helt väntat enligt dig, helt fel enligt mig... För övrigt fick jag hela bp bonusen men de håller på o dribblar med mitt konto, o det går bort! Hur det går med MP vet jag inte, men det är ju den stora skandalen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade aldrig spelat på B2B tidigare, eller?

 

Det är här B2B (och förmodligen de flesta) gör sitt fel, folk hoppar fram och tillbaka mellan skinsen. De borde finnas EN ny-kund bonus när man kommer till nätverket, sedan får skinsen ha egna reload-bonusar eller RB eller whatever, men jag anser att det är fel att man kan komma som en "ny kund" till Bestpoker, sedan Martinspoker när man fått sin signup bonus, sedan Unibet, sedan Heypoker, sedan Bodog, sedan, och sedan... och sedan... Tja, du förstår karusellen.

 

Det blir bara rörigt och bök.

 

När jag öppnar ett pokernätverk ska det inte finnas utrymme för horeri. Däremot ska alla få en automatisk RB beroende på hur mycket de spelar. (eller något).

 

Förresten så är prostitution olagligt enligt svensk lag (eller var det torskarna?). Whatever.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade aldrig spelat på B2B tidigare, eller?

 

Det är här B2B (och förmodligen de flesta) gör sitt fel, folk hoppar fram och tillbaka mellan skinsen. De borde finnas EN ny-kund bonus när man kommer till nätverket, sedan får skinsen ha egna reload-bonusar eller RB eller whatever, men jag anser att det är fel att man kan komma som en "ny kund" till Bestpoker, sedan Martinspoker när man fått sin signup bonus, sedan Unibet, sedan Heypoker, sedan Bodog, sedan, och sedan... och sedan... Tja, du förstår karusellen.

 

Det blir bara rörigt och bök.

 

När jag öppnar ett pokernätverk ska det inte finnas utrymme för horeri. Däremot ska alla få en automatisk RB beroende på hur mycket de spelar. (eller något).

 

Förresten så är prostitution olagligt enligt svensk lag (eller var det torskarna?). Whatever.

 

Bra att jag inte kommer att spela hos dig då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan jag ställer mej är varför martinspoker betalar ut nån bonus över huvudtaget.

Dom skulle ju enligt sina T&C kunna blåsa av alla sina pågående bonusar och stoppa utbetalningarna. Dom har ju ändå skämt ut sej maximalt, i syfte att spara (tjäna) pengar.

Det hade varit en go "kupp" att erbjuda en riktigt fet bonus med utbetalning efter tre månader och sedan bara säga att bonusen är upphävd.

Sorry for the inconvenience...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...