Gå till innehåll

Stackade bonusar på B2B, ett minne blott?


juan1904

Recommended Posts

Riktigt dålig stil. Kan inte vara särskilt många euro dom sparar på det här sättet, med tanke på hur jävla missnöjda folk kommer att bli. Jag blir så less att dom gör allt i EFTERHAND och uppvisar en total brist på planeringsförmåga. Om dom känner sig fattiga så kan dom väl ta bort signupen för nya spelare, men ändra för fan inte avtalen med dem som redan börjat spela och spelat klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 94
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

 

Bitter eller?

 

Så du behöver inte kasta ur dig en massa skitsnack om att de som lyckades få in bonusen på kontot skulle vara de värsta bonushororna och inga vanliga spelare.

 

Inte bitter, arg. Om folk uppfattar "värsta bonushororna" som en spark mot bonushoror så ber jag om ursäkt. Använde uttrycket "värsta" som en benämning på de som grindar bonusar 24/7, alltså spelar mycket, menade ej att de gör någonting fult. Sorry!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är inte det som är problemet, problemet är att olika kunder behandlas olika, beroende på när de har spelat färdigt sin bonus, trots att de har ingått samma avtal.

 

faktum är att ingen ingått några avtal alls. ingen har ingått ett avtal om att få 560 euros för 1200 vip. en del har fått det , men ingen hade någonsin ett avtal om det. visst det har stått att de ska få 140 € för 1200 vip, men aldrig att de ska få detta samtidigt.

 

Nej, det är sant.

 

Men det är fortfarande inte det som är poängen.

 

Antingen så drar du in bonusarna för samtliga som har använt dem på ett sätt som inte var tänkt, eller så stoppar du koderna för nya kunder men låter övriga spela klart de.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sjuka är ju att martinspoker även ändrar på villkoren för bonusar som är pending också. Jag menar visst att man inte kan stacka bonusar från och med 1 Feb det är väl inte mycket att orda om. Men att göra så här är RIKTIGT dålig stil.

 

Som jag brukar säga: Vilka nötter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sjuka är ju att martinspoker även ändrar på villkoren för bonusar som är pending också. Jag menar visst att man inte kan stacka bonusar från och med 1 Feb det är väl inte mycket att orda om. Men att göra så här är RIKTIGT dålig stil.

 

Som jag brukar säga: Vilka nötter!

 

Bedrövligt. Finns det ingen ansvarig på Martinspoker som kan uttala sig här kring detta. Otrolig badwill för siten. Ångar att jag rekomenderat andra spelare att signa där. Det handlar inte om pengarna bara utan om hur man behandlar sina kunder. Dom har klart och tydligt gått ut och deklarerat att det skall vara möjligt att cleara samtidigt.

 

//P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick hela min martinspoker bonus. har fått både christmas-reloaden och novreload koden (som jag använde i januari :S )

 

så har alltså fått totalt 1000 euro för 3000 vip. cashade ut fort som tusan :)

 

Fick du den utbetald i Februari eller Januari?

 

idag. februari alltså.

 

EDIT: Signupen fick jag idag. Reloadsen fick jag tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att det är martinspoker som ändrat villkoren har jag svårt att tro. Skulle tro att det är B2B som har gått ut till alla skin efter bestpoker affären och gjort klart att det inte är ok att stacka bonuser på något skin. Då har inte martinspoker så jävla mycket att säga till om. Men visst kan man tycka att de skulle kunna stå för mellanskillnaden själva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick hela min martinspoker bonus. har fått både christmas-reloaden och novreload koden (som jag använde i januari :S )

 

så har alltså fått totalt 1000 euro för 3000 vip. cashade ut fort som tusan :)

 

Fick du den utbetald i Februari eller Januari?

 

idag. februari alltså.

 

EDIT: Signupen fick jag idag. Reloadsen fick jag tidigare.

 

Plockade du ut Bestpokerbuggen? Eller håller 24hnetwork på att plocka tillbaka "spilld mjölk" via andra sajter för de som hann med den oxå....?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okay that is some serious BADWILL ur showing. Dont think u understand how many players ur gonna loose to other networks by this act..

 

I know all about that u having the right to change conditions in any way u please but i couldnt really imagine u doin it. (and not even tell us that u are doin it)

 

Probably u allready know it but are ignoring it, but for ur information, there´s a big thread at pokerforum.nu about you and how u treat ur players and i think i would be in ur best intrest to show up there and give us your point of view and an explantion to ur acts.

 

An apology for the "inconvenience caused" doesnt really do it for most of us...

 

 

Regards

 

xxx

 

 

väntar med spänning på svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså förklara för mig hur de kan göra nåt sånt? Säga klart o tydligt att det räcker med 3000 vip för att cleara ut en signup samt reload bonus, locka till sig ett antal tusen nya kunder o sen efter några månader komma och säga att det inte längre gäller?

 

Vet inte men börjar pokersiterna bli lite giriga? Vill de inte behålla sina kunder eller? De tjänar ju ett antal miljoner/månad på rake...

 

Detta tycker jag är en stor SKANDAL! Inte ens i närheten av Bestpoker historien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså förklara för mig hur de kan göra nåt sånt? Säga klart o tydligt att det räcker med 3000 vip för att cleara ut en signup samt reload bonus, locka till sig ett antal tusen nya kunder o sen efter några månader komma och säga att det inte längre gäller?

 

Vet inte men börjar pokersiterna bli lite giriga? Vill de inte behålla sina kunder eller? De tjänar ju ett antal miljoner/månad på rake...

 

Detta tycker jag är en stor SKANDAL! Inte ens i närheten av Bestpoker historien.

 

Verkligen, bestpoker har iaf i mitt tycke visat på en vilja att se till spelarens bästa. Martins har däremot gjort bort sig rejält. Precis när det börjar bli dags att betala bonusar flippar man ur och ändrar villkoren.

UTAN ATT BERÄTTA OM DET. jävla sopor rent ut sagt :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte hängt med i svängarna. Kan någon lite kort berätta vad som hänt angående Bestpokers stackbara bonusar?

 

Du det finns en 30 sidor lång tråd tror nog du får läsa själv... men för att göra en lång historia kort för dig: De som hann fixa 1200 vip snabbt får sina cash, resten kan glömma. Även de som blev klara för ett par dagar sen kan glömma trots att de stängt koderna och kommit med nya regler idag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte hängt med i svängarna. Kan någon lite kort berätta vad som hänt angående Bestpokers stackbara bonusar?

 

Du det finns en 30 sidor lång tråd tror nog du får läsa själv... men för att göra en lång historia kort för dig: De som hann fixa 1200 vip snabbt får sina cash, resten kan glömma. Även de som blev klara för ett par dagar sen kan glömma trots att de stängt koderna och kommit med nya regler idag!

 

Jag vet att det finns 30 sidor att läsa men jag hoppades att någon vänlig själ skulle sammanfatta det hela på några rader som du gjorde.

 

Tack så mycket! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...