Gå till innehåll

Stackade bonusar på B2B, ett minne blott?


juan1904

Recommended Posts

Hej, jag satte in 100€ för att ta reloadbonusen, sedan när jag clearat VIP poängen så skickade jag ett mail o frågade när jag skulle få den, då svarade de först att jag skulle få den 1/1. sedan 3/1 när jag fortfarande inte fått den så mailade jag dem o frågade när jag skulle få den, då svarade de att man var tvungen att sätta in 200€ för att få den, men om jag kommer ihåg rätt så var det UPP till 200€, inte MINST 200€?? Alltså att man kunde sätta in allt mellan 20€ och 200€ och ändå få den?

 

Eller kommer jag ihåg fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 94
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Efter att ha sett Martinpokers och Bestpokers skandalösa uppträdande angående bonus-utbetalningar så är mitt förslag följande:

 

De som har haft mailkontakt med Martins skickar dessa mail vidare till alla dagstidningar i Sverige!

Och ang. Bestpoker så kan man ju bara ta lite citat från forumet som de själva har skrivit, hur de behandlar olika kunder annorlunda beroende vilken dag de har clearat bonusen!

 

Detta måste ju komma ut, så det blir någon ordning på detta , alternativt att B2B tvingas stänga ner pga att alla bojkottar nätverket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså, så här kan dom ju inte hålla på... Har 2 tidigare mail där dom klart och tydligt säger att det räcker med 3000vip för båda. Nu när det inte passar längre ändrar dom villkoren. Som jag ser det har avtal ingåtts mellan 2 parter och skall inte kunna brytas så lätt att det räcker med en ursäkt och sen är det bra...

Finns det ingen snubbe som är bevandrad i jurdikens mystiska värld stiga fram och ge dom en känga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha sett Martinpokers och Bestpokers skandalösa uppträdande angående bonus-utbetalningar så är mitt förslag följande:

 

 

Okej för att martinspoker sköter det helt überuselt men bestpoker har väl samarbetat och visat väljvilja så det räcker och blir över.

 

Är du seriös eller?

Du tycker alltså att det är okej att behandla människor som har ingått samma avtal olika?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick nyss det här mailet från Martinspoker. Har svarat och gett mina synpunkter, bland annat det att deras support svarat "Ja" på rak fråga om bonusarna går att cleara samtidigt.

 

Hi,

 

There has been an update to bonus requirements since February the 1st.

Accumulated VIP points can only count towards one bonus at a time. This

includes all bonuses, and has been backdated to include pending bonuses.

We can see that you have earned 3003 VIP-points since the day of your

deposit. During that period you have cleared 2 other bonuses using 600 VIP-

points for each bonus.

 

That means you have 1803 VIP-points that counts towards the novdeposit

bonus. In order to get the entire bonus of €600 you need to earn 1197 VIP-

points. If you have earned less then 3000 VIP-points you will be paid on the

rate of €20 per 100 VIP-points.

 

The bonus will be paid out on 2006-02-28.

 

We apologize for any inconvenience caused.

 

 

Best regards,

 

Customer Support Service

 

Martins Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha sett Martinpokers och Bestpokers skandalösa uppträdande angående bonus-utbetalningar så är mitt förslag följande:

 

 

Okej för att martinspoker sköter det helt überuselt men bestpoker har väl samarbetat och visat väljvilja så det räcker och blir över.

 

Är du seriös eller?

Du tycker alltså att det är okej att behandla människor som har ingått samma avtal olika?

 

 

mmm. jag är seriös. E det någon som kan visa upp ett avtal där det står att bestpoker lovar att man kan cleara flera bonusar samtidigt? någon ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså, så här kan dom ju inte hålla på... Har 2 tidigare mail där dom klart och tydligt säger att det räcker med 3000vip för båda. Nu när det inte passar längre ändrar dom villkoren. Som jag ser det har avtal ingåtts mellan 2 parter och skall inte kunna brytas så lätt att det räcker med en ursäkt och sen är det bra...

Finns det ingen snubbe som är bevandrad i jurdikens mystiska värld stiga fram och ge dom en känga?

 

Problemet är att de i avtalet reserverar sig för att när som helst, without notice, osv, ändra på villkoren, och det avtalet godkänner du som kund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Problemet är att de i avtalet reserverar sig för att när som helst, without notice, osv, ändra på villkoren, och det avtalet godkänner du som kund.

 

Jo, men frågan är vad de tjänar på här. Ha kvar kunder eller betala ut X antal 240$-bonusar. De är liksom inte direkt Partypoker med hur stor kundbas som helst. Detta kommer att kännas för Martinspoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha sett Martinpokers och Bestpokers skandalösa uppträdande angående bonus-utbetalningar så är mitt förslag följande:

 

 

Okej för att martinspoker sköter det helt überuselt men bestpoker har väl samarbetat och visat väljvilja så det räcker och blir över.

 

Är du seriös eller?

Du tycker alltså att det är okej att behandla människor som har ingått samma avtal olika?

 

 

mmm. jag är seriös. E det någon som kan visa upp ett avtal där det står att bestpoker lovar att man kan cleara flera bonusar samtidigt? någon ?

 

Det är inte det som är problemet, problemet är att olika kunder behandlas olika, beroende på när de har spelat färdigt sin bonus, trots att de har ingått samma avtal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är inte det som är problemet, problemet är att olika kunder behandlas olika, beroende på när de har spelat färdigt sin bonus, trots att de har ingått samma avtal.

 

faktum är att ingen ingått några avtal alls. ingen har ingått ett avtal om att få 560 euros för 1200 vip. en del har fått det , men ingen hade någonsin ett avtal om det. visst det har stått att de ska få 140 € för 1200 vip, men aldrig att de ska få detta samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

faktum är att ingen ingått några avtal alls. ingen har ingått ett avtal om att få 560 euros för 1200 vip. en del har fått det , men ingen hade någonsin ett avtal om det. visst det har stått att de ska få 140 € för 1200 vip, men aldrig att de ska få detta samtidigt.

 

Men då får man ju vara konsekvent och säga att avtalet är 140e/1200 VIP som inte kan clearas samtidigt och låta det gälla för alla, inte bara för oss vanliga spelare som tar en bonus lite då och då utan även för de värsta bonushororna som grindar en sån här bonus på en dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså, så här kan dom ju inte hålla på... Har 2 tidigare mail där dom klart och tydligt säger att det räcker med 3000vip för båda.

 

Kan du inte klistra in de mailen i denna tråd, jag har raderat mina...

 

Hi,

 

You need the total of 3000 VIP-points accumulated by 2006-02-10 for the

maximum bonus of €600. The question about the World Cup Mania has been

forwarded and we will try to get back to you on that as soon as possible! We

are sorry to keep you waiting. For futher assistance, please feel free to

contact us at any time!

 

Best regards,

 

Martins Poker

 

-----------[ Original Message ]------------

ID: ( )

 

Hi

 

Got any answers yet regarding the world cup mania? u trade 1 vip for 1€?

 

also, got 1300 vip-points right now, how many more do i need to get a full 600€ sign up bonus from u?

-----------[/ Original Message ]------------

 

 

Givetvis har inget svar fåtts på andra frågan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

faktum är att ingen ingått några avtal alls. ingen har ingått ett avtal om att få 560 euros för 1200 vip. en del har fått det , men ingen hade någonsin ett avtal om det. visst det har stått att de ska få 140 € för 1200 vip, men aldrig att de ska få detta samtidigt.

 

Men då får man ju vara konsekvent och säga att avtalet är 140e/1200 VIP som inte kan clearas samtidigt och låta det gälla för alla, inte bara för oss vanliga spelare som tar en bonus lite då och då utan även för de värsta bonushororna som grindar en sån här bonus på en dag.

 

Blir du nöjd då om det tar tillbacka bonusen från de som redan har cleart hela bonusen och fått pengarna på kontot och sedan låta de få tillbacka dem när de har clearat de resterande 5000 vipen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

lol. är du en av de goda bonushororna menas det finns onda eller vad?

 

Jag anser mig inte vara en bonushora då jag ofta spelar utan bonus. Men dyker det upp bra erbjudanden så är det klart man nappar. Lägger ingen värdering i "värsta bonushororna", anser att de varker är mer eller mindre förtjänta av denna bonus, därför efterlyser jag konsekvens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att skickat in kopior av tre mail där de bekräftat min €600 bonus fick jag detta svar:

 

Hello.

Thank you for contacting the customer support service.

 

The paragraph stated below are from the general Terms and Conditions you

agreed to when you opened your account.

 

5. Martins Poker reserves the right to cancel or withdraw a promotional offer

as well as changing the criteria for taking part of the offer at any time

regardless of any information given in conjunction with the offer. Martins

Poker reserves the right to close any account that is suspected to be involved

in bonus abuse and confiscate funds in such accounts.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

 

 

Så det verkar vara rätt kört för oss :( Men jag hänvisade till hur Bestpoker värderade spelare och hoppas att de inser att en spelare är värd mer än €80 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

faktum är att ingen ingått några avtal alls. ingen har ingått ett avtal om att få 560 euros för 1200 vip. en del har fått det , men ingen hade någonsin ett avtal om det. visst det har stått att de ska få 140 € för 1200 vip, men aldrig att de ska få detta samtidigt.

 

Men då får man ju vara konsekvent och säga att avtalet är 140e/1200 VIP som inte kan clearas samtidigt och låta det gälla för alla, inte bara för oss vanliga spelare som tar en bonus lite då och då utan även för de värsta bonushororna som grindar en sån här bonus på en dag.

 

Bitter eller?

Jag hade turen att få in bonusen på mitt konto, men fortfarande står det att utbetalningen inte är godkänd, så jag är fortfarande inte säker på att de kommer att betala ut någon bonus.

I vilket fall som helst så anser jag mig vara som du, en helt vanlig spelare.

Så du behöver inte kasta ur dig en massa skitsnack om att de som lyckades få in bonusen på kontot skulle vara de värsta bonushororna och inga vanliga spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att skickat in kopior av tre mail där de bekräftat min €600 bonus fick jag detta svar:

 

Hello.

Thank you for contacting the customer support service.

 

The paragraph stated below are from the general Terms and Conditions you

agreed to when you opened your account.

 

5. Martins Poker reserves the right to cancel or withdraw a promotional offer

as well as changing the criteria for taking part of the offer at any time

regardless of any information given in conjunction with the offer. Martins

Poker reserves the right to close any account that is suspected to be involved

in bonus abuse and confiscate funds in such accounts.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

 

 

Fick samma skit, Martinspoker är slut som artist som jag brukar säga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...