blukah Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Det här kanske sprider lite ljus i den omtalade handen. After Mats has beaten Theo in a 220K pot where Theo's diamond draw + pair of sixes / bad kicker (6 3 on the turn 4 6 4 T lost against Mats' A 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 @grotesk: Jag måste fan hålla med vad de andra har sagt, du kan ju hålla på vem du vill och så, och i Köpenhamn EPT:n var det ju lite roligt att du kom in och cheerade på din snubbe. Men nu har det börjat bli lite tröttsamt med dina helt vilda utrop på än den ena, än den andre som spelar på samma lag/site som din snubbe, så tona gärna ner lite är du snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skywalker Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Han har deal, med vilka och hur mycket vet jag inte om Mats vill att jag säger. Men de som känner honom kan ju fråga. Ok. Har han deal även för Wien? Skit samma. Får fråga honom själv sen. Vet inte, tror inte det. Han har ju fått ett dubbelrum så jag blev erbjuden att hänga med och få gratis boende, men är tyvärr upptagen den helgen. Om du är snabb kanske erbjudandet finns kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Personligen fattar jag inte hur man kan heja mot en annan PF.nu:are mot någon randomryss, men whatever. Skulle iofs inte kalla Kirill för en randomryss, men whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForumReporter1 Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Dealen är ett faktum. Mats får 226k€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Det här kanske sprider lite ljus i den omtalade handen. After Mats has beaten Theo in a 220K pot where Theo's diamond draw + pair of sixes / bad kicker (6 3 on the turn 4 6 4 T lost against Mats' A 6 Japp, en svagare sexa var väl ett bättre alternativ en bluffsynen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Tilta mig inte, snälla. Tycker det är tråkig stil du och Ramz kör med i denna tråden, letar fel och skyller på tur. Det är ju uppenbart att ni routar mot Mats, kanske med glimten i ögat med det syns isåfall inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Mats är redan mest tursam, med hästlängder, och kommer bli den mest tur i turneringen oavsett hur det går härifrån. Tycker han tar sig lite vatten över huvudet när han säger att: This cool and confident civil engineering student from Gothenberg is attending his first ever EPT but already believes has an edge over Ram Vaswani Många bittra uttalanden nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Dealen är ett faktum. Mats får 226k€ Damn vad nice. Är det en bra deal? Ni som kan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Yeeeeeeeeeeeaahhh DUBBLING!!!! NU jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 YES!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 bra dubbling! Men skum flopp, la dealern upp 6 kort av misstag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ogredani Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Det blir troligtvis en deal där mats får 226€, den kan dock inte bli officiell då de inte får göra deals. Dealen är ett faktum. Mats får 226k€ Bestäm dig! Jag antar att du menar €22,600...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 surt att delala och sen dubbla handen direkt efter dealen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Mats är redan mest tursam, med hästlängder, och kommer bli den mest tur i turneringen oavsett hur det går härifrån. Tycker han tar sig lite vatten över huvudet när han säger att: This cool and confident civil engineering student from Gothenberg is attending his first ever EPT but already believes has an edge over Ram Vaswani Många bittra uttalanden nu? Pimpen, varför är inte du i Frankrike? Finns det någon som har fetare klonkarskillz än Mats så är det väl du? Vi kanske kan fixa nån deal till nästa EPT? Du skulle gör mig till en rik man, garanterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Mats måste ha gått upp i chiplead, ta hem det hela nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skywalker Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Tilta mig inte, snälla. Bra svar. Förstår direkt att jag var fel ute i mitt resonemang och att du såklart har rätt Inte så att du är kompis med Tiger och lite sur för att Mats slog ute honom med 77 vs KT? Jag spekulerar bara... (Bra syn med KT förresten, är ju favorit mot MASSOR av händer som Mats ställer med i det läget) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Det blir troligtvis en deal där mats får 226€, den kan dock inte bli officiell då de inte får göra deals. Dealen är ett faktum. Mats får 226k€ Bestäm dig! Jag antar att du menar €22,600...eller? €226 000 måste de väl vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Jag antar att du menar €22,600...eller? Nej, 226,000e. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ogredani Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Med andra ord har han dealat med någon/några av de resterande vid bordet och inte med svenska kollegor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 SOrry för det. D e nog fel att heja på en ryss på svensk sajt. Saken är att jag känner honom som spelare och person och jag vet att han e bra. Men jag hejar alltid för fullt på min man, han e tyvärr utslagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 SOrry för det. D e nog fel att heja på en ryss på svensk sajt. Saken är att jag känner honom som spelare och person och jag vet att han e bra. Men jag hejar alltid för fullt på min man, han e tyvärr utslagen Jag tror alla som har läst denna tråden har förstått att du hejar på din gubbe eftersom du har spammat det rätt kraftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ruter2 Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Känns lite trist att de gjort en deal. Det ska ju vara kamp till målsnöret. Förändrade ju i alla fall spelet en del... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Nu tar vi det lite lugnt med alla otrevliga inlägg hädanefter. Peace out. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grotesk Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 SOrry för det. D e nog fel att heja på en ryss på svensk sajt. Saken är att jag känner honom som spelare och person och jag vet att han e bra. Men jag hejar alltid för fullt på min man, han e tyvärr utslagen Jag tror alla som har läst denna tråden har förstått att du hejar på din gubbe eftersom du har spammat det rätt kraftigt. DU kan förstå att d går inte låta bli om jag e inte där. Tycker att alla fryar ska heja på sina män lika mycket. Men iaf sajten e bäst och snabbast och repportörerna e väldigt bra här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts