Gå till innehåll

8-11/2 - Kommentera EPT French Open!


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 711
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu vinner han ju det här, hade han synat hade han kanske åkt där.

 

Resultatbaserade åsiktar undanbedes. Han hade ruggig flyt och lyckades klonka upp sig, från det läget vi diskuterar har han större chans att hamna i det läget om han synar. Dessutom är det ju inte en stop n go när han ställer in mörkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilta mig inte, snälla.

 

Tycker det är tråkig stil du och Ramz kör med i denna tråden, letar fel och skyller på tur. Det är ju uppenbart att ni routar mot Mats, kanske med glimten i ögat med det syns isåfall inte..

 

Jag är inte i Deuville och har inte haft så mkt koll på turneringen så jag ska inte uttalla mig om vem som är bra eller dålig. Mats är säkert mkt duktig annar skulle han inte kommit långt och han skriver ganska så vettiga saker på forumet. Sen är det klart att man måset ha tur om man ska komma långt i en stor turnering, och eftersom han är HU nu så är han en av dom som haft mer tur genom turneringen.

 

Den enda åsikten jag hade var på den där handen med A9 som det faktiskt inte finns något försvar för om det var så att holländaren gått all in mörkt. Såsom handen utspelar sig så är det en mkt tveksam fold och jag ser ingen grund i de argument som t ex skywalker har. Han får stora odds på att syna och han ger upp värde i längden på att passa som jag ser det.

 

Nu så återhämtade han sig och det verkar som att han spelat bra och byggt upp stacken samt haft lite tur som hittat händer i rätt lägen. Jag säger grattis till placeringen och mkt fina vinstpengar. Hoppas vi ses på nästa turnering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skoja inte.. suttit mer eller mindre fastklistrad sen de började spela idag. De här trådarna måste vara en av de mest besöka någonsin på pf.

 

haha, javisst, suttit tre dagar nonstop (under tiden spelet varit igång) o det är ju inte direkt så att jag känner grabben på ngt sätt

 

Men fan ta o ro hem det här nu Mats, vill ju inte att det ska skita sig på mållinjen när man hårdbevakat och prioriterat bort det normala livet :D

 

GO GO GO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...