Pfoskariot Postad 14 September , 2007 Rapport Postad 14 September , 2007 Hur kollar jag om jag reggat mig via pf på FTP? Citera
MarcusK Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Hur är det egentligen med Pokerstarsbonusen? Är det skillnad på pokerforum.nu och pokerforum.se? I erbjudandet står att bonusen ges vid 100 FPP men när jag kontrollerar min bonus ststus så står det 500 FPP som krav. Något om extra 25$ bonusen framkommer inte heller på "check my bonus status" Känns lite som om man blivit lurad. Citera
gdaily Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 pokerforum.se Pokerforum.se har vi exakt noll koppling till, däremot poker.se. Kom tillbaks med vilken väg du signat så ska vi se om vi inte kan hjälpa till Citera
gdaily Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Hej!Hur aktuella är de erbjudanden som finns här? HeyPoker €140 låter lite inaktuellt tex... Hur ser det ut med de andra? Nån mod som kan gå igenom och rensa/uppdatera månne? //Tony Jag ska skälla lite på blandat folk i morgon... Citera
gdaily Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Hur kollar jag om jag reggat mig via pf på FTP? PMa FTP-representanten med bland annat ditt nick på FTP, så får han försöka kolla. Citera
AG Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Postad 1 Oktober , 2007 Hur är det egentligen med Pokerstarsbonusen? Är det skillnad på pokerforum.nu och pokerforum.se? I erbjudandet står att bonusen ges vid 100 FPP men när jag kontrollerar min bonus ststus så står det 500 FPP som krav. Något om extra 25$ bonusen framkommer inte heller på "check my bonus status" Känns lite som om man blivit lurad. Ja, det är en stor skillnad mellan POKERFORUM.nu och pokerforum.se. Vi är POKERFORUM.nu. Vad gäller bonusen för Poker Stars krävs det 500 FPP's för att cleara 100% upp till $50. För den "exklusiva" bonusen ala $25 krävs det 100 FPP. Dessa betalas ut inom 48h så snart du uppnåt 100 FPP. Har du frågor gällande dessa adresseras dessa bäst till Poker Stars representanter i forumet. Citera
jojje2k Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Finns det någon tabell över hur många vip-poäng man tjänar per hand på Unibet? Citera
Zanzibar Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Postad 9 Oktober , 2007 Vad är en forumeit? Måste man ha signat up via pokerforum? Citera
Hesson Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Någon som vet vad som gäller för de "gratis" $50 man får på Titan när man signar upp via PF? Vad krävs för att man ska kunna ta ut dessa senare? Citera
Hesson Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 2500 rakade händer läste jag någonstans. Vad skulle det innebära om man spelade SNGs? Citera
Appel Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Vad är en forumeit? Måste man ha signat up via pokerforum? En forumit är en person som är registrerad på forumet, men jag antar att frågan gäller ngt annat så du får nog vara mera specifik i din frågeställning. Citera
MarcusK Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Jag har sedan en tid tillbaka med sporadiskt spel spelat ihop till över 100 poäng på Pokerstars och skickat privat till pokerstars representant här med frågor om hur/när 25$ bonusen betalas ut. Jag hittar nämnligen inte erbjudandet här längre. Inget svar och inga pengar. Förvisso en skitsumma men det är inget vidare att bli pissad i ögonen ändå. Hur var det med seriositeten i erbjudandet? Citera
Appel Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Jag har sedan en tid tillbaka med sporadiskt spel spelat ihop till över 100 poäng på Pokerstars och skickat privat till pokerstars representant här med frågor om hur/när 25$ bonusen betalas ut. Jag hittar nämnligen inte erbjudandet här längre. Inget svar och inga pengar. Förvisso en skitsumma men det är inget vidare att bli pissad i ögonen ändå. Hur var det med seriositeten i erbjudandet? Jag har då inte hört att ngn inte fått sina grejer. Det kanske har att göra med att det har tagit så lång tid? Jag har iaf vidarebefodrat det hela till en av Pokerstars officiander. Citera
MarcusK Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Postad 27 Oktober , 2007 Det håller på att bli en fars med dessa 25$ som lovas runt här på forumet. Efter diverse turer så får jag mail av Karl. HejJag undrar över hur/när man får ut 25$ extrabonusen vidd 100 poäng som utlovats? Jag hittar inte tråden som berörde detta. Jag minns inte om den skulle komma automatisk eller om man skulle skicka nåt nånstans. Det är en skitsumma förståss men jag vill nog ha den ändå. Det enda jag vill ha är alltså en direktlänk till ebjudandet. Hej, Som jag förstår det så har du varit i kontakt med PokerStars Martin och löst det hela. Om så inte är fallet vänligen skicka ett PM till PokerStars_Martin eller PokerStars_Karl så hjälper dom dig med din bonus. Mvh, Karl PokerStars Jag svarar att jag har varit i kontakt med affiliates@pokerstars.com också som Martin hänvisade mig till och att jag på torsdag kl. 15.10 dvs för ca 55h sen (i skrivande stund) så skickade de följande mejl. "Hello, I can confirm that your $25 bonus will be in your account within 48 hours. Kind Regards, Amy Affiliate Support Team." Samtidigt upplyser jag Karl om att bonusen inte kommit. Det går betänkligt trögt. Dessvärre kunde Karl inte ta emot mejl. Jag meddelas att: "PokerStars har valt att inte få privata meddelanden eller har inte behörighet att få privata meddelanden. Därför kan du inte skicka ditt meddelande till honom/henne." Har pokerstarsrepresentanterna fått förbud att ha kontakt med omvärlden? Förhoppningsvis har de möjlighet att fortfarande läsa på forumet. Det här är utan tvekan den drygaste bonus jag nånsin försökt mig på. Citera
Wokiee Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Postad 30 Oktober , 2007 Jo jag undrar det här med 2 grattis böcker på Cardoza poker, hur införskaffar jag mig dem? Klickat på länken som fanns men hajade inget.. ska jag mejla någon cardoza representant månne?.. ja de ska jag nock göra.. så gör jag, tack. Citera
Tiltberg Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Hur fungerar den unibetbonusen nu när unibet gått över till €? Finns den kvar? Sign upen menar jag då. Citera
crillux Postad 14 Januari , 2008 Rapport Postad 14 Januari , 2008 Vad gäller egentligen på Titan Poker? Jag klickade på loggan i forumet kom då till följande sida: http://www.titanpoker.com/sv/newa/pokerforumnu/ Och där står det att man med koden PFNU100 ska få $100 cash samt 100% bonus. Jag får dock bara $50 i cash, och supporten hänvisar till pf... Citera
ypsil0n Postad 21 Januari , 2008 Rapport Postad 21 Januari , 2008 Är fulltilt bonusen med två goodies och upp till $600 bonus fortfarande aktiv? Citera
Appel Postad 21 Januari , 2008 Rapport Postad 21 Januari , 2008 Är fulltilt bonusen med två goodies och upp till $600 bonus fortfarande aktiv? japp, det skall det vara. Citera
ypsil0n Postad 21 Januari , 2008 Rapport Postad 21 Januari , 2008 prefekt, tack för snabbt svar Citera
FraXioN Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Är Gnufbonusen fortfarande aktiv? Är det $75 eller $100 som gäller? Clearingraten fortfarande 7x poäng? Såg att de ändrat på sin hemsida och gjorde det enklare att samla poäng. Citera
redlineer Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Hur många FPPs/$ på NOIQ erbjudandet? Citera
weddie Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Angående 24h´s bonus som man blir direkt länkad till ifrån er, korde är ju redan inskriven och det står att det är fel på koden, what´s wrong? Är tiden ute? Citera
FreezyLocc Postad 4 April , 2008 Rapport Postad 4 April , 2008 vad är villkoren för 20€ på potraiser ? Citera
Recommended Posts