JohnH Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Jag ställer mig i skaran som tjatar (är ivrig) om shopen! Ska speldjävulen hinna överta mina vip el hinner dom konverteras till prylar!? En lcd-skärm vore inte dumt! Hur svårt kan det va o spela ihop en sån? Citera
APC Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Hur lång tidd från man tagit ut finns pengaran på kontot, via cc? Tog ut i början på veckan men har inte fått nåt än. När jag tog ut pengar samtidigt till både kort och bankkonto så gick det sistnämnde fortare. Tror det tog 5 dagar för mig. Hej! Det ska i regel ta mellan 1-3 dygn att få ut pengarna, lite beroende på om man tar ut till kredit kort eller bank konto. MVH BestPoker Jag tog ut till cc i onsdags så jag kanske får ge mig till tåls nån dag till. Bekräftelsemail att pengarna var påväg kom onsdag kväll eller torsdag natt därför undrade jag. Citera
QoS Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Signa via POKERFORUM.nu och vinn en Porsche! Har precis fått meddelande av folket på Bestpoker dom som från den 1 februari signat under koden pokerforum140 deltar i deras Porsche-tävling! I korthet så gäller att man ska ha signa via forumet hos Bestpoker efter den 1 februari och spelat 500VIP. När 1000 spelare som ingår i denna kampanj (Bestpoker kör även en egen kod för denna kampanj, men med en avsevärt lägre bonus) nått 500VIP så genomförs Porsche-tävlingen. Frågor kan ställas i denna grupp så svara Bestpoker på ev. funderingar. Enjoy! - QoS Citera
Bestpoker Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Hej! Om ni har frågor till oss på BestPoker så använd gärna följande e-mail adress: pokerforum@bestpoker.com Så ska vi besvara dess så snabbt som möjligt! MVH BestPoker Citera
skanemack Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 hallå bestpoker, jag fick ett fyrtal en gång och blev slaget av ett annat fyrtal. Varför i hela fridens namn fick jag inte ta del av bad beat jackpot? Jag blev ju sjuuuukt bad beatad. Kan någon svara på detta? Citera
Nusseman Postad 17 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2006 hallå bestpoker, jag fick ett fyrtal en gång och blev slaget av ett annat fyrtal. Varför i hela fridens namn fick jag inte ta del av bad beat jackpot? Jag blev ju sjuuuukt bad beatad. Kan någon svara på detta? Du måste ha minst TTTT... Citera
kfluffie Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 hallå bestpoker, jag fick ett fyrtal en gång och blev slaget av ett annat fyrtal. Varför i hela fridens namn fick jag inte ta del av bad beat jackpot? Jag blev ju sjuuuukt bad beatad. Kan någon svara på detta? 1. Hade båda spelarna ett varsit par för att bilda 4-talet? 2. Hur höga var 4-talen? Vet inte riktigt hur BestPoker har det upplagt med på vissa sidor måste du ha 8-or eller högre i 4-tal för att det ska räknas samt att båda ska använda båda sina hålkort. MVH //KF Citera
kfluffie Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 hallå bestpoker, jag fick ett fyrtal en gång och blev slaget av ett annat fyrtal. Varför i hela fridens namn fick jag inte ta del av bad beat jackpot? Jag blev ju sjuuuukt bad beatad. Kan någon svara på detta? Du måste ha minst TTTT... T eller högre viskar någon i mitt öra nu i efterhand ... Citera
cheezz Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Om Porsche- tävlingen. Kommer det att vara en turnering eller kommer bilen att lottas ut? Citera
Bestpoker Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Hej! Porschen kommer lottas ut. MVH BestPoker Citera
Ekenstar Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Hej! Porschen kommer lottas ut. MVH BestPoker Hur kommer lottdragningen gå till? Kommer det vara några av Bestpoker oberoende personer som övervakar att det går rätt till? Eller är det redan bestämt vem som ska vinna? Citera
Bestpoker Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Hej! Porschen kommer lottas ut. MVH BestPoker Hur kommer lottdragningen gå till? Kommer det vara några av Bestpoker oberoende personer som övervakar att det går rätt till? Eller är det redan bestämt vem som ska vinna? Hej! Vi hänvisar till Terms and Conditions av tävlingen som lyder: The winner will be drawn at random under the supervision of Lawhouse-Juristhuset Advokatfirman Sjöström AB, and the winner will be annonuced at BestPoker.com MVH BestPoker Citera
Hjulm Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Är det så att om man signar genom pokerforum och spelar 500 VIP så deltar man i utlottningen av en Porsche? Hjulm Citera
wolf Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 EDIT: Läste inte lagom noggrant. Bad beat att man redan är signad Citera
Bestpoker Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Är det så att om man signar genom pokerforum och spelar 500 VIP så deltar man i utlottningen av en Porsche? Hjulm Hej Hjulm! Det stämmer bra! Om du spelar 500VIP så är du samtidigt nästan halvvägs till att cleara bonusen också. MVH BestPoker Citera
Dala1494 Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Bara hatar b2b sämre skit får man ju leta efter aldrig spelat på ett ställe med knepigare och konstigare människor.....spelar alla händer och vinner på ren skit Citera
Dala1494 Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 B2b snackar om sin jävla slumpgenerator som ska vara så jävla säker!!!! tror inte inte ett skit på dessa 95procent som dom snackar.........vill klassa poker som turspel så är b2b det bästa sättet att upptäcka det....kan tammefan gå allin innan floppen på 2 3 a och möta aa du vinner åtminstone 5/10 på 23 a mot aa det kallar jag bra slumpgenerator Citera
JimmyFlöjt Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Någon som har cashback-tabellen för VIP-poäng. Hittar nämligen inte den någonstans. Citera
benknackan Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Ujj det här har man ju missat totalt... Så frågan är. Hur många har signat hittils / resp. klarat de 500 VIP som behövs ? Citera
Hjulm Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 B2b snackar om sin jävla slumpgenerator som ska vara så jävla säker!!!! tror inte inte ett skit på dessa 95procent som dom snackar.........vill klassa poker som turspel så är b2b det bästa sättet att upptäcka det....kan tammefan gå allin innan floppen på 2 3 a och möta aa du vinner åtminstone 5/10 på 23 a mot aa det kallar jag bra slumpgenerator Du låter bitter!!! Har du förlorat mycket pengar eller??? Citera
eyeism Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 ca 20 euro den dagen Det är väl inget att gnälla över? Citera
motalla Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Man får väll ta ut summan man satte in gratis till kortet? Jag satte in €140. Tog först ut €20 för att kolla så att det fungerade. Skulle sedan ta ut mina resterande pengar och då fanns det inte kvar som alternativ. Är det bara gratis, en utbetalning? Dåligt av er Citera
a1ias Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Hej alla, Någon mer än mig som fått erbjudande via mail att testa Bestpokers nya skin? Lite tveksam till att installera en rekommenderad programvara från ett mail! //a1ias Citera
JimmyFlöjt Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Hur får jag tillväga om jag vill ta ut mer än €140 till mitt kontokort? Det står max 140 men kan jag göra flera uttag direkt efter varandra? Citera
Recommended Posts