Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


Nusseman

Recommended Posts

  • Svars 236
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej på er!

 

Det har alltså blivit ett bugg i 24hnetwork system som gjort att alla dessa 3 (tom 4) koder har varit möjliga att cleara samtidigt. Vi märkte tyvärr inte detta förrän igår Tisdag och såg då även att ett stort antal spelare signat upp med dessa koder. Resultatet av detta har varit att BestPoker förlorat väldigt stora summor till bonusar som inte har clearats. Vi förstår att ni är besvikna på att ni inte kan "lura" systemet längre, men vi på BestPoker är dock ännu mer besvikna på att vi förlorat så mycket pengar. 24hpoker har dock lovat att ta hand om problemet.

 

Vi förstår även att ett flertal av er spelare gjort detta ovetande om att det var fel och ett bugg i systemet. Vi förstår därför er förvirring.

 

DESSA BONUSAR ÄR SIGN-UP BONUSAR OCH INTE RELOAD-BONUSAR!

Det ska således inte gå att använda dem samtidigt eller efter varandra. Därmed buggen.

 

Det är tämligen självklart att det inte ska gå att cleara upp till 560 EUR utan att behöva spela något.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller på att cleara era bonusar. men i min cashier står det "An amount has been reserved due to either a failed transfer which support will handle or you have made a withdrawal which is still pending."

 

Kommer sådan upp på någon kö hos er eller ska jag kontakta support själv? Jag vill ju inte att bonusen ska missas pga detta.

 

Kan du föresten se om jag har signat upp från pokerforum så jag kan använda den supporten eller inte?

 

/mooy_best

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Felaktiga bonuskoder

Härigenom vill vi bemöta de inlägg kring bonuskoder som de senaste dagarna har publicerats och diskuterats på Pokerforum.

 

Följande har hänt.

 

 

1. Koderna vbg140, texas140 samt trix140 blev av misstag konfigurerade av 24h Network som reload bonusar istället för sign-up bonusar. Dessa stackbara reload bonusar är 100 % upp till € 140 efter 1200 VIP vilket innebär att man efter 1200 VIP från utbetalt € 140, efter ytterligare 1200 (totalt 2400) VIP från man ytterligare € 140 utbetalt, osv.

 

De avtal som spelare har ingått när de använt dessa koder är i enlighet med ovanstående beskrivning.

BestPoker har inte ändrat avtalets innebörd, vilket antyds i vissa inlägg på Pokerforum.

 

 

 

2. På grund av en ”bugg” i 24h Networks system har spelare kunnat cleara samtliga bonusar vid första clearing tillfället, d v s i det här fallet har samtliga bonusar utbetalats efter 1200 VIP.

 

Denna bugg upptäcktes den 30 januari 2006 och åtgärdades därefter omgående.

 

 

 

De spelare som lyckades uppnå 1200 VIP med flera stackade reload koder före det att buggen åtgärdades fick samtliga bonusar utbetalda till sina spelarkonton. 24h Network beslutade därför att återkalla samtliga felaktiga bonusutbetalningar. När detta kom till BestPokers kännedom beslutade vi istället att återföra utbetalda bonusar till berörda konton eftersom den felaktiga bonusutbetalningen hade skett som ett resultat av ett systemfel.

 

Trots att vi enligt avtal har rätt att när som helst avbryta en felkonfigurerad bonuskampanj, som i det här fallet också har åsamkat oss stor ekonomis skada, har vi valt att låta samtliga berörda spelare få sina bonusar utbetalda enligt punkt 1 ovan.

 

Vi ber helhjärtat om ursäkt för den förvirring som uppstått till följd av den bugg som tidigare fanns i 24h Networks system.

 

Ni som ändå anser er orättvist behandlade av antigen oss eller 24h Network ombedes skriftligen kontakta Hjalmar Lethin på hjalmar.lethin@bestpoker.com.

 

 

Mats Jansson

Marknadschef

 

 

BestPoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Lördagen den 28 januari åkte delar av Team Bestpoker till Uddevalla för att spela 4Klövern Open på 4Klövern Pokerklubb. Representanter för Team BestPoker var -NoxirE- Bigking-_- Contractor Mikael_e och Pikabo.

 

Detta är en härligt inredd klubb som har lyckats fånga den riktiga poker känslan. Det var ett rent nöje att spela där!

 

Hur det gick för våra spelare kan ni läsa på deras individuella bloggar på vår hemsida, men man får väl avslöja att en av våra spelar tog första platsen.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Withdraw money to your credit card, NETeller account or bank account.

 

Withdrawals to your credit card are granted up to the amount deposited with your credit card. Exceeding amounts need to be withdrawn either to your NETeller account or bank account.

 

 

men när jag försöker ta ut mer än jag lagt in (under bank withdrawal som det står att man ska göra) så kommer texten:

 

You have to make a withdrawal to the Credit card corresponding to the amount you have deposited with the card.

 

 

Vad är det jag missar? :?

 

 

edit: Det jag missade var att man ska lägga in maxbeloppet i cashrutan och sedan fylla på med resterande i bankrutan! Klart som korvspad! :lol:

 

Grymt snabb support när jag mejlade! ..bättre än vad jag erbjuder för mina kunder! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en insättning på Bestpoker tidigare idag och jag måste säga att jag är väldigt nöjd hittils. Bra support, härlig design, och en bra signup bonus. Nu hoppas jag bara att jag får t-shirten snart och det inte uppstår några problem med bonusen framöver.

 

Hej!

Du kommer få ett mail inom kort från oss på Bestpoker där de frågar om storlek etc, svarar du på det så borde det inte ta många dagar innan du får din T-shirt.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en insättning på Bestpoker tidigare idag och jag måste säga att jag är väldigt nöjd hittils. Bra support, härlig design, och en bra signup bonus. Nu hoppas jag bara att jag får t-shirten snart och det inte uppstår några problem med bonusen framöver.

 

Hej!

Du kommer få ett mail inom kort från oss på Bestpoker där de frågar om storlek etc, svarar du på det så borde det inte ta många dagar innan du får din T-shirt.

 

MVH

 

BestPoker

 

Okej, har redan fått mitt mail och svarat så jag hoppas att t-shirten dyker upp snart.

 

Gjorde min första insättning via eran bonuskod här på pf.nu på 100% upp till 140 euro. Har hört en del klagomål och oroligheter kring era bonusar på slutet så man blir lätt lite orolig. Men inte ska det vara några problem att få ut sin bonus efter 1200 inspelade VIP poäng?

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan man komma med i Bestpoker teamet :twisted: ?

 

Tjena Chipleader!

 

En bra början är att visa framfötterna på sajten. Det vill säga spela mycket och vinna mycket så kommer du få ögonen på dig. Sedan är konkurransen väldigt stor så det finns inga garantier men är man en av våra topp spelare så ökar chanserna betydligt.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid tar det efter att man spelat 1200 VIP med en av reloaderna tills man får sina €140? nyss klar med den första men inte fått några €€€, brukar väl komma direkt hos B2B?

 

Det ska komma rätt så omgående! Ge det ett dygn och har det inte kommit in då så ta kontakt med supporten.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tidd från man tagit ut finns pengaran på kontot, via cc?

 

Tog ut i början på veckan men har inte fått nåt än.

 

När jag tog ut pengar samtidigt till både kort och bankkonto så gick det sistnämnde fortare. Tror det tog 5 dagar för mig.

 

Hej!

 

Det ska i regel ta mellan 1-3 dygn att få ut pengarna, lite beroende på om man tar ut till kredit kort eller bank konto.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...