Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


Nusseman

Recommended Posts

  • Svars 236
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Måtten på min dator verkar reducera urvalet rätt duktigt. Hittar ni andra intressanta alternativ så länka gärna. 40x30x5

Här är en till som är lite billigare.

http://www.onoffice.se/products-a-oe.php?id=18039

 

Hej Hades

 

Ska vi slå till på en väska? Jag kan fixa en till dig men jag måste veta exakt vilken du vill ha.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

vipCashBackGold_Small.gif

 

 

BestPoker.com announces the most GENEROUS Player Cash-Back system on the net!

 

The BestPoker VIP Cash Back GOLD will be paid out the first day of every month. The Cash Back is based on the number of VIP Points you have earned. When you have earned 1,000 VIP points or more you will receive a Cash Back that is calculated from the rake. Only rake from cash tables is included (not tournament fees). The more you play, the more you will get back! For each level you pass, you will get a higher percentage Cash Back. See table:

 

VIP Interval CashBack to player Average payout to player

> 30,000 60% of rake €7 237

> 20,000 50% of rake €3 551

> 15,000 45% of rake €2 318

> 10,000 40% of rake €1 282

> 7,500 35% of rake €872

> 5,000 30% of rake €494

> 3,000 25% of rake €208

> 1,000 20% of rake €78

> 500 €25 €25

> 0 – –

 

 

Other bonuses that have been given to you as a player during the month will be deducted from the VIP Cash Back GOLD (if applicable) so that the maximum you can get back in bonuses + VIP Cash Back amounts to 60% of the paid rake.

 

You will need to apply for the VIP Cash Back GOLD. For September it will be enough if you send an email to VIPGold@BestPoker.com but after that, all players will need to print a copy of their account details and sign it to receive the GOLD program.

 

Apply now

 

BestPoker VIP Cash Back

 

If you do not enroll for the VIP Cash Back GOLD, you may still be eligible for the regular VIP Cash Back bonus if you have given correct data and entered your phone-number.

 

 

Min Earned VIP Max Earned VIP Bonus Amount

500 1,000 €5

1,001 1,500 €10

1,501 2,000 €20

2,001 3,000 €30

3,001 4,000 €50

4,001 5,000 €75

5,001 10,000 €100

10,001 15,000 €250

15,001 20,000 €400

20,001 25,000 €600

25,001 30,000 €800

30,001 1,000,000 €1,000

 

 

If a you are entitled for the VIP Cash Back Program (Regular or GOLD), information about BestPoker's monthly VIP Cash Back will be visible in the Account new information Popup in the Lobby.

 

The VIP Cash Back Program is subject to change at any time. BestPoker.com has the right to change or cancel this program at any time.

 

 

*Please note: Any player enrolled in the VIP Cash back Gold is not elgible to use his or her VIP Points to purchase any item in the BestPoker.com VIP Shop. And the players enrolled in the VIP Gold Cash Back are not eligible to compete in BestPoker's monthly VIP contest.

 

Best regards,

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Tjena,

 

Beställde två kortlekar a 600 VIP st, poängen drogs relativt snabbt samt en bekräftelse damp ner i min inbox. Väntade 3 veckor framför brevinkastet...inget kom. Blev less på att vänta så jag bredde ett par mackor och satte mig framför datorn för att skriva å klaga.

 

Fick svaret att kortlekarna hade tagit slut men fanns nu åter i lager och två st skulle skickas åt mitt håll...så återigen satte jag mig framför brevinkastet. Döm om min förvåning när inga kortlekar dök upp...

 

Enligt personalen på Bestpokers VIP-shop har jag tydligen för få VIP-poäng på mitt konto för att jag ska kunna köpa några kortlekar....inte så konstigt då jag spenderat mina surt förvärvade poäng på just kortlekar.

 

Har skickat två mail angående detta men inte fått nåt svar...hoppas forumsnubben här kan sköta det snyggare än personalen på bestpokers VIP-shop.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

Beställde två kortlekar a 600 VIP st, poängen drogs relativt snabbt samt en bekräftelse damp ner i min inbox. Väntade 3 veckor framför brevinkastet...inget kom. Blev less på att vänta så jag bredde ett par mackor och satte mig framför datorn för att skriva å klaga.

 

Fick svaret att kortlekarna hade tagit slut men fanns nu åter i lager och två st skulle skickas åt mitt håll...så återigen satte jag mig framför brevinkastet. Döm om min förvåning när inga kortlekar dök upp...

 

Enligt personalen på Bestpokers VIP-shop har jag tydligen för få VIP-poäng på mitt konto för att jag ska kunna köpa några kortlekar....inte så konstigt då jag spenderat mina surt förvärvade poäng på just kortlekar.

 

Har skickat två mail angående detta men inte fått nåt svar...hoppas forumsnubben här kan sköta det snyggare än personalen på bestpokers VIP-shop.

 

Mvh

 

Hej Hakka!

 

Detta fixar vi idag!

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

Beställde två kortlekar a 600 VIP st, poängen drogs relativt snabbt samt en bekräftelse damp ner i min inbox. Väntade 3 veckor framför brevinkastet...inget kom. Blev less på att vänta så jag bredde ett par mackor och satte mig framför datorn för att skriva å klaga.

 

Fick svaret att kortlekarna hade tagit slut men fanns nu åter i lager och två st skulle skickas åt mitt håll...så återigen satte jag mig framför brevinkastet. Döm om min förvåning när inga kortlekar dök upp...

 

Enligt personalen på Bestpokers VIP-shop har jag tydligen för få VIP-poäng på mitt konto för att jag ska kunna köpa några kortlekar....inte så konstigt då jag spenderat mina surt förvärvade poäng på just kortlekar.

 

Har skickat två mail angående detta men inte fått nåt svar...hoppas forumsnubben här kan sköta det snyggare än personalen på bestpokers VIP-shop.

 

Mvh

 

Hej Hakka!

 

Detta fixar vi idag!

 

MVH

 

BestPoker

 

Låter jättebra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*Please note: Any player enrolled in the VIP Cash back Gold is not elgible to use his or her VIP Points to purchase any item in the BestPoker.com VIP Shop. And the players enrolled in the VIP Gold Cash Back are not eligible to compete in BestPoker's monthly VIP contest.

 

Så är man med i Cash back Gold kan man inte längre handla i shoppen? Kan man använda VIPen att betala turneringar med?

 

Hur är det på t ex Heypoker, kan man få Cash back Gold + handla i shoppen för VIPen där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När ska BestPoker sluta vara så förvirrade?

 

Jag signar upp för bonusen här på pf.nu och kör den. Jag får ihop mina poäng och får min bonus. Men då börjar BestPoker tjaffsa. Min t-shirt som jag skulle få inom 14 dagar har nu efter 40 dagar inte dykt upp. Jag mejlade supporten om detta för ett tag sedan men fick aldrig svar. Sen fick jag vanlig VIP CashBack trots att jag hade signat upp för CashBack GOLD. Jag mejlade ännu en gång supporten för att klaga på att jag fick för lite pengar i bonus. De svarade denna gång relativt snabbt och meddelade att jag skulle få min GOLD-bonus så snabbt som möjligt. Naturligtvis har jag inte fått min bonus... Nu fungerar inte deras hemsida, så jag kan inte logga in på mitt konto för att se om detta är fixat. Kanske kan BestPokers representant hjälpa mig med detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...