Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


Nusseman

Recommended Posts

använder ni 24hpokers värdelösa support eller har ni en egen? om ni använder deras kan ni fundera på om ni inte ska skaffa en egen.

 

jag tänkte ev signa hos er men inte om ni har deras urusla support.

 

Hej!

 

Ja vi använder oss av deras support men om du inte är nöjd med den så har du möjlighet att änvända denna tråd eller skicka ett PM till mig så ska jag hjälpa dig så fort som möjligt.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 236
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

*Please note: Any player enrolled in the VIP Cash back Gold is not elgible to use his or her VIP Points to purchase any item in the BestPoker.com VIP Shop. And the players enrolled in the VIP Gold Cash Back are not eligible to compete in BestPoker's monthly VIP contest.

 

Så är man med i Cash back Gold kan man inte längre handla i shoppen? Kan man använda VIPen att betala turneringar med?

 

Hur är det på t ex Heypoker, kan man få Cash back Gold + handla i shoppen för VIPen där?

 

Hej!

 

Nej, om man har Cash Back GOLD så kan man för tillfället inte handla i VIP shoppen men du kan använda poängen till turneringar.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När ska BestPoker sluta vara så förvirrade?

 

Jag signar upp för bonusen här på pf.nu och kör den. Jag får ihop mina poäng och får min bonus. Men då börjar BestPoker tjaffsa. Min t-shirt som jag skulle få inom 14 dagar har nu efter 40 dagar inte dykt upp. Jag mejlade supporten om detta för ett tag sedan men fick aldrig svar. Sen fick jag vanlig VIP CashBack trots att jag hade signat upp för CashBack GOLD. Jag mejlade ännu en gång supporten för att klaga på att jag fick för lite pengar i bonus. De svarade denna gång relativt snabbt och meddelade att jag skulle få min GOLD-bonus så snabbt som möjligt. Naturligtvis har jag inte fått min bonus... Nu fungerar inte deras hemsida, så jag kan inte logga in på mitt konto för att se om detta är fixat. Kanske kan BestPokers representant hjälpa mig med detta?

 

Hej!

 

Jag ska kolla in i detta med detsamma!

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp samma för mej. Tycker även att supporttiden för svar är under alla kritik. Tycker man kan förvänta sej bättre service än att det är, tar över en vecka på svar när man betalat över 2000 € för deras service nu.

 

Hej Hajen04!

 

Det är därför ni kan använda er av denna tråden med! Jag hjälper gärna till och tittar till tråden med jämna mellanrum varje dag.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du prata med någon chef om varför man inte får handla för sina VIP poäng i shoppen samtidigt som man har Cashback Gold? Detta går ju på andra sajter inom B2B.

 

Varför ska jag fortsätta på Bestpoker när vilkoren är mycket bättre hos andra, t ex Heypoker?

 

Japp samma för mej. Tycker även att supporttiden för svar är under alla kritik. Tycker man kan förvänta sej bättre service än att det är, tar över en vecka på svar när man betalat över 2000 € för deras service nu.

 

Hej Hajen04!

 

Det är därför ni kan använda er av denna tråden med! Jag hjälper gärna till och tittar till tråden med jämna mellanrum varje dag.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vann ca 2000€ på 2/4 helt ärligt. så cashar jag ut 2000€ och behåller resten. Sen satt jag och lirade omaha, rätt va de va så kom det upp en ruta "session has been closed" Jag fick då mail om att jag skulle skicka in id kort , kopa på kontokortet, vilket jag gjorde. Sen fick jag ett mail där det stod.

 

> > >Please note that your accounts in 24hNetwork has been closed due to a

> > >serious violation of our rules: receiving chip dumping from other

> > >players.

> > >Our Management's decision is that your account will stay closed and

>your

> > >funds have been seized.

> > >This decision is final and is indisputable.

> > >

> > >Best Regards,

> > >Martti Aru

> > >Poker Manager

> > >24hNetwork

 

Vad ska man göra?

Vill ha svar ganska snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

This decision is final and is indisputable.
Jäkla märkligt att dom kan säga så. Vilken "domstol" asså. Man kan alltså inte ens diskutera saken med dom. *ruttet*

 

Du får gå till Aftonbladet eller Expressen och säga att Markoolio blåste dig på 20.000kr.

 

Vore ju pinsamt om det uppdagades att han försökte blåsa dom i ett senare skede.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och det som gör saken värre är att de beslagtar pengarna istället för att göra rätt för sig om det hade varit chip dumpning att lämna tillbaka pengarna till ägaren/ägarna...

 

 

öhh?

 

så du är inte alls skyldig men du tycker att om dom nu ändå ska stänga ditt konto så kan de väl åtminståne ge tillbaka pengarna till personen du chipdumpa ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och det som gör saken värre är att de beslagtar pengarna istället för att göra rätt för sig om det hade varit chip dumpning att lämna tillbaka pengarna till ägaren/ägarna...
:shock: Osar bluff lång väg!

 

NE inte så jag menade, utan att om dem nu stänger mitt konto och beslagtar pengarna så kunde dem ju lika gärna snacka med dem som jag vann pengarna mot och fråga dem eller hur? dem kan ju inte bara stänga mitt konto och ta pengarna och låta de vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vann ca 2000€ på 2/4 helt ärligt. så cashar jag ut 2000€ och behåller resten. Sen satt jag och lirade omaha, rätt va de va så kom det upp en ruta "session has been closed" Jag fick då mail om att jag skulle skicka in id kort , kopa på kontokortet, vilket jag gjorde. Sen fick jag ett mail där det stod.

 

> > >Please note that your accounts in 24hNetwork has been closed due to a

> > >serious violation of our rules: receiving chip dumping from other

> > >players.

> > >Our Management's decision is that your account will stay closed and

>your

> > >funds have been seized.

> > >This decision is final and is indisputable.

> > >

> > >Best Regards,

> > >Martti Aru

> > >Poker Manager

> > >24hNetwork

 

Vad ska man göra?

Vill ha svar ganska snabbt.

 

Hej 123sne!

 

Detta är något som 24hNetwork får stå till svars för då det är de som har beslutat att ta denna åtgärd.

Givetvis kommer jag undersöka detta fall och försöka få fram ett svar till dig men jag råder dig att ha direkt kontakt med 24hNetwork.

Då jag inte är insatt i vad som har hänt och ännu inte fått en förklaring från 24hNetwork så kan jag inte säga om det är rätt eller fel men chipdumping är ett sätt att tvätta pengar och därav den drasdiska åtgärden.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vann ca 2000€ på 2/4 helt ärligt. så cashar jag ut 2000€ och behåller resten. Sen satt jag och lirade omaha, rätt va de va så kom det upp en ruta "session has been closed" Jag fick då mail om att jag skulle skicka in id kort , kopa på kontokortet, vilket jag gjorde. Sen fick jag ett mail där det stod.

 

> > >Please note that your accounts in 24hNetwork has been closed due to a

> > >serious violation of our rules: receiving chip dumping from other

> > >players.

> > >Our Management's decision is that your account will stay closed and

>your

> > >funds have been seized.

> > >This decision is final and is indisputable.

> > >

> > >Best Regards,

> > >Martti Aru

> > >Poker Manager

> > >24hNetwork

 

Vad ska man göra?

Vill ha svar ganska snabbt.

 

Hej 123sne!

 

Detta är något som 24hNetwork får stå till svars för då det är de som har beslutat att ta denna åtgärd.

Givetvis kommer jag undersöka detta fall och försöka få fram ett svar till dig men jag råder dig att ha direkt kontakt med 24hNetwork.

Då jag inte är insatt i vad som har hänt och ännu inte fått en förklaring från 24hNetwork så kan jag inte säga om det är rätt eller fel men chipdumping är ett sätt att tvätta pengar och därav den drasdiska åtgärden.

 

MVH

 

BestPoker

 

Jag har nu väntat ett tag men ännu inte fått något svar , även fast jag frågar er olika frågor så får jag samma svar varje gång, seriöst vad e de för support??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

> > >Please note that your accounts in 24hNetwork has been closed due to a

> > >serious violation of our rules: receiving chip dumping from other

> > >players.

> > >Our Management's decision is that your account will stay closed and

>your

> > >funds have been seized.

> > >This decision is final and is indisputable.

> > >

> > >Best Regards,

> > >Martti Aru

> > >Poker Manager

> > >24hNetwork

 

 

Hej 123sne!

 

Du har tyvärr inte kunnat få något tidigare svar från mig då det krävs lite grundligare undersökning när det kommer till fall som gäller eventuell chip dumping! Dock beslutet som du fått av Martti Aru som är Poker Manager på 24hNetwork står fast och du måste kontakta honom för att lösa detta.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

> > >Please note that your accounts in 24hNetwork has been closed due to a

> > >serious violation of our rules: receiving chip dumping from other

> > >players.

> > >Our Management's decision is that your account will stay closed and

>your

> > >funds have been seized.

> > >This decision is final and is indisputable.

> > >

> > >Best Regards,

> > >Martti Aru

> > >Poker Manager

> > >24hNetwork

 

Skulle du kunna vara lite vänlig att ge mig hans mail adress? :)

Hej 123sne!

 

Du har tyvärr inte kunnat få något tidigare svar från mig då det krävs lite grundligare undersökning när det kommer till fall som gäller eventuell chip dumping! Dock beslutet som du fått av Martti Aru som är Poker Manager på 24hNetwork står fast och du måste kontakta honom för att lösa detta.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
hur fungerar det med VIP poäng, kan man spara dom eller går de på 0 varje månad? eftersom man inte har så mycket tid o spela så skulle det ändå vara skönt om man hade chans på lite större saker än kortlekar och t-shirts.

 

Hej!

 

Du behåller dina inspelade VIP poäng till du gör av med dem på egen hand.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...