Gå till innehåll

SAJT: Eurobet.com


QoS

Recommended Posts

Det har varit lite problem men det ska fungera igen inom en mycket snar framtid.

 

]

 

Väntar fortfarande på att HH-funktionen ska fungera. Kan du närmare specificera vad "snar framtid" innebär?

 

Hej.

 

Enligt Ongame så ska detta fungera nu. Är det fortfarande ett problem?

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 319
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej allihopa.

 

På lördag klockan 21.00 kommer vi på Eurobet att ha en 1 000 + 0$ turnering med 500 000$ guaranteed. Blindsperioderna kommer att vara 30 minuter, startstack 10 000 och första blindnivå 25/50. Som live fast bättre med andra ord :)

 

Väl mött på Eurobet!

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har varit lite problem men det ska fungera igen inom en mycket snar framtid.

 

]

 

Väntar fortfarande på att HH-funktionen ska fungera. Kan du närmare specificera vad "snar framtid" innebär?

 

Hej.

 

Enligt Ongame så ska detta fungera nu. Är det fortfarande ett problem?

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

 

 

HH-funktionen krånglar fortfarande för mig i varje fall. Mycket irrriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har varit lite problem men det ska fungera igen inom en mycket snar framtid.

 

]

 

Väntar fortfarande på att HH-funktionen ska fungera. Kan du närmare specificera vad "snar framtid" innebär?

 

Hej.

 

Enligt Ongame så ska detta fungera nu. Är det fortfarande ett problem?

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

 

 

HH-funktionen krånglar fortfarande för mig i varje fall. Mycket irrriterande.

 

Mig med.. Efter x antal händer så slutar klienten skriva till DB-filen på disken.. Väldigt irriterande.. Ingen info till Pokertracker..

 

Så, ja, fortfarande fel..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har två frågor angående bonusen (Gjorde en deposit på $900)...

Är det tre månader man har på sig att samla ihop sina poäng?

Säg att jag bara har lyckats samla på mig 5000PP:s efter tre månader. Får jag $500 eller får jag ingenting alls? (Satte ju in mer än $600 som är max-bonus)

 

Är tacksam för svar, har mailat supporten X antal ggr men inget svar=(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har två frågor angående bonusen (Gjorde en deposit på $900)...

Är det tre månader man har på sig att samla ihop sina poäng?

Säg att jag bara har lyckats samla på mig 5000PP:s efter tre månader. Får jag $500 eller får jag ingenting alls? (Satte ju in mer än $600 som är max-bonus)

 

Är tacksam för svar, har mailat supporten X antal ggr men inget svar=(

 

1. 90 dagar.

2. Allt eller inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6. Spelarpoäng ackumuleras genom att spela pokerspel och –turneringar. Poäng delas ut med 0.07 poäng för varje $0.10 i avgift i en omgång. Till exempel kommer en avgift på $3 att ge 2.1 poäng till alla spelare som bidragit till potten. I turneringar delas poäng ut med 5 poäng för varje dollar i turnerings-anmälningsavgift som betalats. Till exempel om en spelare är med i en $10+1 turnering, kommer han att få 5 poäng.

 

7. Det antal poäng som krävs för att bonusen ska släppas måste samlas ihop inom 45 dagar från det att bonusen sätts igång, dvs överföringen. Om detta inte har uppnåtts så kommer ev ej utbetald bonus att dras tillbaka.

 

 

Under p.7 står det ju 45 dagar...

 

/Rex

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört 90 dagar tidigare oxå... Men det verkar ju helt klart vara ändrat. Vet i fan om jag orkar grinda in 18 000 händer på 45 dagar på 10-manna...

 

Kolla upp vad som gäller för dig och skriv gärna när du fått svar...

 

Mailade supporten och fick detta svar.

 

Thank you for your message.

 

We would like to inform you that you registered for your bonus in January and

our Terms and Conditions changed the 02/02/06. You have 90 days to clear the

bonus.

 

Dom som signade före 2 feb har alltså 90 dagar på sig.

Och dom som signade efter har 45 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihopa.

 

Som QoS sa så kan ni fråga mig om ni har några frågor angående Eurobet. Antingen i denna tråd, via pm eller kontakta mig på något av nedan stående sätt. Jag ska försöka att svara på allt ni kan tänkas undra ;)

 

Bästa hälsningar,

 

 

Tja, det verkar vara lite sisådär med tillgängligheten. Nu ska du få en chans till; det är trots vad du tidigare säger i den här tråden så att det inte går att få hem handhistorys från Eurobet ännu.

 

 

Är ni medvetna om problemet? Gör ni något för att lösa det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihopa.

 

Som QoS sa så kan ni fråga mig om ni har några frågor angående Eurobet. Antingen i denna tråd, via pm eller kontakta mig på något av nedan stående sätt. Jag ska försöka att svara på allt ni kan tänkas undra ;)

 

Bästa hälsningar,

 

 

Tja, det verkar vara lite sisådär med tillgängligheten. Nu ska du få en chans till; det är trots vad du tidigare säger i den här tråden så att det inte går att få hem handhistorys från Eurobet ännu.

 

 

Är ni medvetna om problemet? Gör ni något för att lösa det?

Hej allihopa.

 

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag har varit dålig på att kola här på forumet. Jag ska bättre mig nu.

 

Jag har precis varit i kontakt med vra tekniker angående detta. De sa ju först att de hade löst problemet, men det tydligen knepigare än vad de trodde. Med andra ord så jobbar vi på saken. Jag ber så mycket om ursäkt a Eurobets vägnar och lovar att vi jobbar så mycket vi kan för att lösa problemet.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag får inte heller ut mina pengar...när jag fyller i alla uppgifter och trycker på Proceed så får jag detta medelande:You have not filled in all the fields of the form.

men det finns ju inget mer att fylla i.

nån som kan hjälpa mig?

Hej.

 

Pröva att ringa vår svenska support på 0200 88 75 54.

 

Bästa hälsningar,

 

Christian Gauffin

mail. christian.gauffin@eurobetnordic.com

cell. +46 (0)739291683

msn. chribbis@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...