Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 3 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej!

 

Är det någon som har prövat denna bonusen och kan svara på hur mkt man ska spela för att lossa den? Det står inget om det på deras sida, vad jag kan se ivartfall. Tacksam för hjälp

 

http://fullcontactpoker.com/promotions/deposit-bonus.php

First Time Deposit Bonus

Open a real money account with Full Contact Poker and you will receive a 50% first time deposit bonus up to $200

 

//mike

Man får FCP poäng när man spelar.

Ten FCP Points for every dollar of rake that you contribute.

 

Jag har mejlat och frågat hur många FCP man behöver för att få $200-bonusen. Så nu har jag alltså mejlat. Återkommer med svar om jag får något.

 

Har du fått något svar??

Nej, inget svar än. Riktigt dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som fått svar från metropolitan än om det är lungt att casha ut trots felmedelandet?

 

Inget svar än, kasst av dom, skulle inte förvåna mig om dom lurat alla och man inte kan ta ut bonusen utan bara spela med den. Skickade iväg ett tredje mail nu, får se om dom svarar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick följande mail nu idag, det behövdes två mail och två dagar för dom att svara..

 

 

Thank you for contacting us again.

We would like to inform you that as we said in our previous email you are not eligible for the old rules.

Your deposit was made a day after your sign up date,and that has disqualify you .

Our sincerely apologize for the first misinformation you have got,but it is really a management decision.

For you to clear your bonus you need 2000 contributed hands.

We hope to have informed sufficiently on this matter.

We wish you good luck,and if you still need assistance please feel free to contact us.

 

Sincerely,

Aislinn (MetropolitanPoker support)

 

 

Inte helt oväntat.. får fundera lite på hur jag ska göra. Vill ju försöka åstadkomma så mycket skada som möjligt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick följande mail nu idag, det behövdes två mail och två dagar för dom att svara..

 

 

Thank you for contacting us again.

We would like to inform you that as we said in our previous email you are not eligible for the old rules.

Your deposit was made a day after your sign up date,and that has disqualify you .

Our sincerely apologize for the first misinformation you have got,but it is really a management decision.

For you to clear your bonus you need 2000 contributed hands.

We hope to have informed sufficiently on this matter.

We wish you good luck,and if you still need assistance please feel free to contact us.

 

Sincerely,

Aislinn (MetropolitanPoker support)

 

 

Inte helt oväntat.. får fundera lite på hur jag ska göra. Vill ju försöka åstadkomma så mycket skada som möjligt ;)

 

fick presis samma svar! Mejlade tillbaka och hänvisade till det mejlat jag fick till svar när jag frågade om jag var kvalifiserad för den gamla bonusen, och dom svara JA därför att jag SIGNADE innan 17.30.

Nu får jag till svar att det vilkoret när dom svarade mig var att jag skulle ha gjort desposit innan 17.30, vilket dom som sagt inte nämde innan. Har mejlat tillbaka nu och tryckt särskilt på att dom inte informerade mig om detta utan sa att jag var kvalifiserad efter som jag signat i tid. Ska bli intresant vad dom hittar på för bortförklaring. Gissningsvis upprepar dom väl bara det gamla svaret...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

fick presis samma svar! Mejlade tillbaka och hänvisade till det mejlat jag fick till svar när jag frågade om jag var kvalifiserad för den gamla bonusen, och dom svara JA därför att jag SIGNADE innan 17.30.

Nu får jag till svar att det vilkoret när dom svarade mig var att jag skulle ha gjort desposit innan 17.30, vilket dom som sagt inte nämde innan. Har mejlat tillbaka nu och tryckt särskilt på att dom inte informerade mig om detta utan sa att jag var kvalifiserad efter som jag signat i tid. Ska bli intresant vad dom hittar på för bortförklaring. Gissningsvis upprepar dom väl bara det gamla svaret...

 

Mja förmodligen. Jag skrev det i mitt mail och bifogade tom deras mail där det står att det räcker att man reggade innan 17:30 men fick ovanstående svar. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

fick presis samma svar! Mejlade tillbaka och hänvisade till det mejlat jag fick till svar när jag frågade om jag var kvalifiserad för den gamla bonusen, och dom svara JA därför att jag SIGNADE innan 17.30.

Nu får jag till svar att det vilkoret när dom svarade mig var att jag skulle ha gjort desposit innan 17.30, vilket dom som sagt inte nämde innan. Har mejlat tillbaka nu och tryckt särskilt på att dom inte informerade mig om detta utan sa att jag var kvalifiserad efter som jag signat i tid. Ska bli intresant vad dom hittar på för bortförklaring. Gissningsvis upprepar dom väl bara det gamla svaret...

 

Mja förmodligen. Jag skrev det i mitt mail och bifogade tom deras mail där det står att det räcker att man reggade innan 17:30 men fick ändå ovanstående svar. :/

 

precis vad jag också hade gjort när dom svarade mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja, martins poker bonus: 100% för nya spelare, alltså sign up bonusen funkar den nu lr ? Isåfall hur många vip måste man samla ihop?. Och hur lång tid tar det innan bonusen betals ut ?? Tacksam för svar

 

Den funkar nu. 3000 VIP för 600 EURO. 20 EURO/100 VIP, Bonusen betalas ut 90 dagar efter att du har satt in pengar på siten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu måste väl ändå nån fått svar om det är ok att casha ut bonusen från metropolitan?

 

Jag tog ut det jag satte in dvs 500 dollar och sparade bonusen. Jag testar väl att ta ut den nästa månad eller något, jag behöver inte pengarna nu, men det borde ju funka att ta ut dom nästa månad tycker man.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli intressant vad som händer för mig. Signade ca1655 desposit ca1725 konverterade till chips 1747.

Har mailat och sagt att jag spelat mina 2000 händer och vill ha bonusen. Väntar på svar från dom...

Nix fick inte bonusen efter 200 händer.

Svarade och frågade om don ville ha nöjda kunder på sin site eller arga kunder som spelade på andra siter.

Ifrågasatte ochså om man kan ändra reglerna efter att jag accepterat dom.

Hade kunnat tänka mig att spela lite där även efter bonusen efter som fiskhalten var hög, men mig har dom tappat som framtida kund nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...