Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 3 postas här!


QoS

Recommended Posts

Nu har de ändrat bonusbestämmelserna igen. Betyder det att man måste spela 5000 contributed även om man signade upp när det räckte med 2000?

 

Det borde det inte göra. De har ju iallafall låtit de som depositade när det var enbart 2000 få bonusen. Kan inte tänka mig att de skulle ändra för de som depositade när det stod 2000 contributed.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det någon som vet huruvida man kan cleara Pokerihuones (B2B) bonusar samtidigt dvs så att sign up- och reloadbonusen clearas samtidigt? Vore i sådant fall en väldigt bra bonus...

 

Här är en länk till en annan sida som diskuterar det: http://www.bonuswhores.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18411

 

Tänkte lyfta fram den här igen. Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som vet huruvida man kan cleara Pokerihuones (B2B) bonusar samtidigt dvs så att sign up- och reloadbonusen clearas samtidigt? Vore i sådant fall en väldigt bra bonus...

 

Här är en länk till en annan sida som diskuterar det: http://www.bonuswhores.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18411

 

Tänkte lyfta fram den här igen. Någon som vet?

 

Vet faktiskt inte. Men om man skulle köra båda (5000 raked) så är det ju endå en hyffsad bonus med tanke på att man får 100€ cashback för 5001 spelade dvs en 10x bonus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har de ändrat bonusbestämmelserna igen. Betyder det att man måste spela 5000 contributed även om man signade upp när det räckte med 2000?

 

Du kan nog inte få några säkra svar på den frågan innan du har spelat 2000 contributed hands, fått bonusen, fört över till neteller, då först kan du vara säker.

Själv har jag lagt ner spelandet på den saiten, har förhoppningsvis tagit ut mina pengar där.

Skriver förhoppningsvis, säker är jag inte innan jag ser att överföringen är genomförd på mitt netellerkonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart just klar med mina 2000händer på metropolitan och skickade iväg ett mail till dom, nu fick jag ett svar där dom säger att jag bara spelat 1500 händer :? detta kommer garanterat vara sista gången jag spelar på den här sidan!!

 

Tror inte att dom kan se dom händerna du har spelat idag före kl 01:00. så maila igen i natt eller imorgon. de är iaf vad en polare sa till mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart just klar med mina 2000händer på metropolitan och skickade iväg ett mail till dom, nu fick jag ett svar där dom säger att jag bara spelat 1500 händer :? detta kommer garanterat vara sista gången jag spelar på den här sidan!!

 

Tror inte att dom kan se dom händerna du har spelat idag före kl 01:00. så maila igen i natt eller imorgon. de är iaf vad en polare sa till mig.

Detta kan jag bekräfta då de sa att de bara hade 1790 händer på mig vilket var de antal jag hade igår när jag spelade. De ligger ett dygn efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en fråga angående metropolitanpoker: är snart klar med bonusen, och tänkte då ta ut mina insatta pengar + vinst. Jag satte in pengar med VISA kort, men jag skulle vilja ta ut till Neteller, måste jag då först sätta in lite pengar från mitt neteelr för att sen kunna ta ut dit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...