Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 3 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är så jäkla glad såhär i efterhand att jag inte hann sätta in pengar på Metropolitanpoker innan det dök upp här att dom hade ändrat vilkoren och kunde blåsa in alla pengar på Party i natt i stället och få hela sju st bonusar :o)

Gamla hederliga Party inget strul där inte !

 

När det gäller Metropolitanpoker är det väl som med allt annat "verkar nåt för bra för att vara sant är det oftast det"

 

Tycker synd om er som håller på och jäklas nu med Metropolitanpoker och inte får ut era pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är så jäkla glad såhär i efterhand att jag inte hann sätta in pengar på Metropolitanpoker innan det dök upp här att dom hade ändrat vilkoren och kunde blåsa in alla pengar på Party i natt i stället och få hela sju st bonusar :o)

Gamla hederliga Party inget strul där inte !

 

När det gäller Metropolitanpoker är det väl som med allt annat "verkar nåt för bra för att vara sant är det oftast det"

 

Tycker synd om er som håller på och jäklas nu med Metropolitanpoker och inte får ut era pengar.

¨

 

Rätt många raked hands på de bonusarna va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har alla skickat var sitt mejl nu till metro för att se hur det blir med bonusen, och den fortfarande funkar, och om man kan få ut den i pengar :D åsså sen skulle jag vilja fråga som alla andra hir många vip man behöver på martinspoker, var gränsen för rake går, och si lr så lång tid man har på sig att klara den...

 

Är bara dryg.. hehe, läste igenom tråden, och har följt den ett tag, roligt tror vissa frågor dyker upp kanske 10 ggr, I TIMMEN

 

skulle bara bra om alla inte är så lata här, kanske kan backa ett steg i tråden, oftast star svaret där... Annars går det at mejla supporten :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kopiera in svaret här så fort dom svarar så är du snäll..

 

Har du fått bonusen nu ändå?

 

Ni andra som fått bonusen med de lätta villkoren, gjorde ni deposit innan "17:30" eller reggade ni bara innan denna tidpunkten o gjorde deposit vid senare tillfälle?

 

Kan ni plita ner ett svar tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är så jäkla glad såhär i efterhand att jag inte hann sätta in pengar på Metropolitanpoker innan det dök upp här att dom hade ändrat vilkoren och kunde blåsa in alla pengar på Party i natt i stället och få hela sju st bonusar :o)

Gamla hederliga Party inget strul där inte !

 

När det gäller Metropolitanpoker är det väl som med allt annat "verkar nåt för bra för att vara sant är det oftast det"

 

Tycker synd om er som håller på och jäklas nu med Metropolitanpoker och inte får ut era pengar.

¨

 

Rätt många raked hands på de bonusarna va?

 

Är 7250 st raked hands som ska spelas men som tur är har jag en 26" och brukar spela på 8,9 bord så det är inga problem att fixa det på en vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Är det någon som har prövat denna bonusen och kan svara på hur mkt man ska spela för att lossa den? Det står inget om det på deras sida, vad jag kan se ivartfall. Tacksam för hjälp

 

http://fullcontactpoker.com/promotions/deposit-bonus.php

First Time Deposit Bonus

Open a real money account with Full Contact Poker and you will receive a 50% first time deposit bonus up to $200

 

//mike

Man får FCP poäng när man spelar.

Ten FCP Points for every dollar of rake that you contribute.

 

Jag har mejlat och frågat hur många FCP man behöver för att få $200-bonusen. Så nu har jag alltså mejlat. Återkommer med svar om jag får något.

 

Har du fått något svar??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...