bengan_m Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Någon annan som har provlem med Tableoverlays med PO på b2b ? Citera
Snaso Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 HMmm, mitt PO2 verkar inte funka på Betsafe (cryptologic). Nån som vet varför? Inte ens Livetrackern går igång Citera
Supra Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 HMmm, mitt PO2 verkar inte funka på Betsafe (cryptologic). Nån som vet varför? Inte ens Livetrackern går igång http://www.pokq.com/forum/viewtopic.php?t=6059&highlight=betsafe Citera
Snaso Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 http://www.pokq.com/forum/viewtopic.php?t=6059&highlight=betsafe Tack för hjälpen! Citera
Rush_Of_Joy Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Vem besvarar alla frågorna egentligen? Har inte sett Fredrik Ericsson på ett tag. Har fortfarande en fråga som jag inte fått svar på. Och det råkar vara följande: Varför startar Live Trackern upp när jag har WinAmp igång samtidigt som PokerOffice? Citera
maxwell Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Det har blivit nåt fel på min overlay på party, står inga siffror utan visas bara 0/0.0/0.0/. Ingen som har samma problem? Citera
istinkface Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Det har blivit nåt fel på min overlay på party, står inga siffror utan visas bara 0/0.0/0.0/. Ingen som har samma problem? är så för alla tror jag Citera
Jimmy_the_Rose Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Någon som får PO2 att fungera på Parbet efter deras senaste uppdatering häromdagen? Citera
_slipknot1_ Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 kan man ladda en flera HH på samma gång i PO istället för att ladda in en i taget är rätt tidskrävande? Citera
Kenan83 Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 kan man ladda en flera HH på samma gång i PO istället för att ladda in en i taget är rätt tidskrävande? Ja Citera
_slipknot1_ Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Ja Oj hade visst missat total att man skulle använda ctrl shift och pilarna... Citera
becknish Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Jag har väntat över två veckor till min key till pokeroffice 2 och till och med skrivit mail och påmint dem men jag har inte fått nåt svar. är det nån som vet vad jag ska göra? Citera
Akumila Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Kanske en dum fråga, men hur kollat man vilken timlön man har? '$Won/Hour' som finns under 'sessions' är mig veterligen timlön/bord. Jag söker alltså totala timlönen. Citera
AceKing Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 När kommer stöd för SvenskaSpel ? Citera
maxwell Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Nån som vet varför det bara står 0.0/0.0/0.0/ istället för statistiken när man spelar CG på partypoker??? Citera
tamtaram Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Nån som fått PO att funka på full tilt sen bygge 23 Citera
Kenan83 Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Nån som vet varför det bara står 0.0/0.0/0.0/ istället för statistiken när man spelar CG på partypoker??? Ladda ner den nya versionen. Citera
schenker Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Nån som fått PO att funka på full tilt sen bygge 23 Bara sporadiskt! Och för PokerStars fungerar det inte alls Trodde först att det bara var Overlayen som inte fungerade, men ingenting tankas in i databasen?! Nu behövs support, kan Fredrik ge oss ett snabbt svar? PartyPoker fungerar inte heller, ska sägas! Citera
doope Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Bara sporadiskt!Och för PokerStars fungerar det inte alls Trodde först att det bara var Overlayen som inte fungerade, men ingenting tankas in i databasen?! Nu behövs support, kan Fredrik ge oss ett snabbt svar? PartyPoker fungerar inte heller, ska sägas! Undrar vad som hänt med supporten som tidigare var kanon och allt funkade i harmoni men nu har ju inte Party där jag spelar merparten av tiden fungerat på evigheter... Skärpning nu!! /Doope Citera
smile_6 Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 När man blir utslagen från en flerbordsturnering och bordet bryts upp så registreras inte sista handen. Kan vara intressant och se vad man gjorde galet i efterhand. Är de här något känt fel? Spelar på pokerstars. Har installerat senaste patchen. Citera
Bossebo Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Spelar lite sit & go på prima. De registreras i programet och allt, bara det att buy in inte kommer med... hur fixar man detta? Citera
aka_thn Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 När kommer stöd för SvenskaSpel ? det undrar jag också.. Citera
AceKing Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Bara sporadiskt!Och för PokerStars fungerar det inte alls Trodde först att det bara var Overlayen som inte fungerade, men ingenting tankas in i databasen?! Nu behövs support, kan Fredrik ge oss ett snabbt svar? PartyPoker fungerar inte heller, ska sägas! Struligt Vad händer med PokerOffice2 ? Pokerstars fungerar inte fast jag har laddat ner patchen Citera
AceKing Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Nu fungerar Stars igen med patch 2.24 Men vill ha: Alias sparas inte fast jag har nyaste patchen 2.24 Mera stats att leka med och att få upp dom på pokerbordet Configurerbar hud placering/färger mm Visning av bordets kort vid showdown Stöd för SvenskaSpel Stöd för nyare mysql Citera
Recommended Posts