Gå till innehåll

PRG: Allt om PokerOffice 2!


Fredrik Ericsson

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har ett smärre problem med statistiken på bordet. Det är så att när jag lirar 4 eller flera resize-bord på party så får inte siffrorna plats, för spelaren som sitter till höger. Detta är störande då jag måste göra bordet större varje gång jag vill åt hans stats.

Så jag undrar om det går att ändra posetion på statsen på den spelaren, så det hamnar mera centralt på bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade reggat PO i våras, men sedan la jag ner spelandet och har formaterat burken sedan dess. Tänkte ta å fixa PO nu igen då jag återupptagit spelandet. Men nu är frågan hur jag ska kunna regga igen utan att att behöva betala?

 

jag har formaterat om hårdisken många gånger och det e bara att slå in din kod igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade reggat PO i våras, men sedan la jag ner spelandet och har formaterat burken sedan dess. Tänkte ta å fixa PO nu igen då jag återupptagit spelandet. Men nu är frågan hur jag ska kunna regga igen utan att att behöva betala?

 

Eller maila dem om du har tappat bort din kod. jag använde inte min på ca 1 år och sen ville jag börja köra igen och då hjälpte de mig med att hitta vilken kod jag hade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett smärre problem med statistiken på bordet. Det är så att när jag lirar 4 eller flera resize-bord på party så får inte siffrorna plats, för spelaren som sitter till höger. Detta är störande då jag måste göra bordet större varje gång jag vill åt hans stats.

Så jag undrar om det går att ändra posetion på statsen på den spelaren, så det hamnar mera centralt på bordet.

 

Du får helt enkelt välja bort nått av statsen i tableoverlayet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Står säkert någonstans i denna 103 sidor långa tråd, men jag har ingen lust att läsa igenom alla.. Funkar PO till svs? Eller går det att fixa på något sätt?

Nej, inte direkt. Men med en handhistoryconverter som heter HHConverter 1.7 kan du konvertera filerna till Partyhänder och sedan importera dom till PO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Argh, mitt pokeroffice har slutat fungera. Spelar turrar på pp och det slutade bara plötsligt att fungera. Får inte upp någon info i rutorna angående spelarna och det enda jag ser på table overlayet är oddsen och action. Någon som har stött på samma problem?

Deras support är ju hopplös. Har inte ens svarat på mitt mail efter två dygn. HJÄLP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Argh, mitt pokeroffice har slutat fungera. Spelar turrar på pp och det slutade bara plötsligt att fungera. Får inte upp någon info i rutorna angående spelarna och det enda jag ser på table overlayet är oddsen och action. Någon som har stött på samma problem?

Deras support är ju hopplös. Har inte ens svarat på mitt mail efter två dygn. HJÄLP!

 

Nästan samma problem, livetrackern har totalt slutat att fungera för mig. Lite surt.

 

edit: skapade en ny databas å nu verkar det funka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Quick Question:

Jag vill kolla igenom mina importerade HH's mot en specifik spelare, kan söka enbart på honom och isf. vart?

 

Mvh, KF

 

Om du inte vet hur man tar fram andra spelares stats så gör du alltså det genom att välja Ringgame(övre menyraden) - playerstats, å väljer sedan önskad spelare.

 

Sedan finns det en liten knapp en liten, liten bit ner ganska långt ut till höger som heter "More Detailed Stats". Tryck på den så får du upp alla stats å detaljer om denna spelaren i ett nytt fönster. Denna kan du skriva ut om du vill.

 

Sedan väljer du helt enkelt dej själv igen och gör samma prosedur.

 

Om du däremot vill se hur DU spelat MOT just denna spelare och tvärtom så vet jag ej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade tänkt införskaffa mig PO , men efter att ha läst igenom nästan alla inlägg här , verkar det vara mera strul än nytta med PO :evil:

 

Kör tills vidare med mitt gamla program ( HI )- inget värstning program, men å andra sidan fick programet ett av de bästa testbetyg och har det aldrig varit strul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...