Gå till innehåll

PRG: Allt om PokerOffice 2!


Fredrik Ericsson

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har du live tracker igång så ser du det där.

 

Ja livetracker är igång.

Skumt får mina egna stats att bli totala hela tiden för alla händer spelade på den nivån. Inte så kula att se 5k händer då man lirat typ 100 st på bordet. Skall kika lite på det imorgon om jag hittar vart man bockar av i nånstans ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår när jag spelade SnG klonk invitational på PokerStars fick jag inte Livetracker att funka. Tabell-fönstret öppnades och rätt bordsnummer stod men det döck aldrig upp några stats i tfönstret? Fick inte heller upp någonting på bordet? Nån som haft felet? Har aldrig spelat på Stars förut, bara på Laddies och där har Livetracker funkat. Vad göra, installera om eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

here we go again.. sitter och spelar på b2b när sttasen heltplatsligt försvinner samt att det ej går att se owerveiw el session el något längre allt verkar va borta. testade att importera händerna från hårdisken men det står at händerna redan finns hmm men lik förbannat så går det inte att se några stats alls i po nu..vad är det för fel?? kan se tubnerings statsen dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår när jag spelade SnG klonk invitational på PokerStars fick jag inte Livetracker att funka. Tabell-fönstret öppnades och rätt bordsnummer stod men det döck aldrig upp några stats i tfönstret? Fick inte heller upp någonting på bordet? Nån som haft felet? Har aldrig spelat på Stars förut, bara på Laddies och där har Livetracker funkat. Vad göra, installera om eller?

 

Har samma problem. På FullTilt funkar det klockrent, men inte på Stars. Har för mig PokerStars uppgraderade sin klient för inte så länge sen, kanske har med det att göra?

 

Edit: Reboota och installera patchen återigen så funkar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nyss skaffat PO2.

 

Ser att man kan andra livestatsen, de som syns på spelarna på bordet, vilka stats är bäst att ha där tycker ni?

 

 

Vad spelar du för form av poker, Jag spelar Fixed Limit och använder mig av

Nr hands/VPIP%/Agg Factor/Went to showdown%

 

Funderar på at utöka/ändra något till flopbaserad statistik, typ c/r stats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar på stars och använder PO2, när jag vinner pengar i en sng (eller annan turnering) matas inte vinsten in, dvs net$win är fortfarande -inköpssumman. Detta gör att jag måste ändra resultaten manuellt vilket inte känns helt OK... någon som har något bra svar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för svaret hajen!

 

JAg spelar NLT SH på microlimit

 

just nu har jag nr of hands/saw flop%/flop-turn%/aggr factor total (pf), är det bra, bör jag byta till ngt annat?

 

Nu är jag absolut inget NL freak, men anv eddiemedusa sa till mig på forumet att Jag som lirade FL kunde byta ut saw flop -> VPIP (volume put in pot)

 

Börja med det , man kan ha Steal stats med, men börja testa, det är olika vad man själv känner och vill ha ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min PO tar mina förluster som vinster och vice versa... är $21 upp idag PO visar $21röd

 

 

edit: jag spelar på eurobet.com

edit idag: nu verkar det fungera... helskumt

 

snälla, hjälp mig

 

Tack på förhand

 

VanMassenhoven

 

ps. det är bara jag som får fel statistik, vinnande Fi får plus i statsen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...