Gå till innehåll

PRG: Allt om PokerOffice 2!


Fredrik Ericsson

Recommended Posts

OK jag använder F-Secure och har sökt igenom Pokeroffice mappen utan att hitta några virus.

 

Detta betyder ju inte att era filer inte kan vara smittade.

 

Prova att

1: ta backupp på er databas.

2: avinstallera PO

3: Rensa systemet från virus.

4: installera om PO

5: kolla om era virus program fortfarande hittar virus.

 

Eller så ställer ni frågan först på http://www.pokq.com/forum/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

OK jag använder F-Secure och har sökt igenom Pokeroffice mappen utan att hitta några virus.

 

Detta betyder ju inte att era filer inte kan vara smittade.

 

Prova att

1: ta backupp på er databas.

2: avinstallera PO

3: Rensa systemet från virus.

4: installera om PO

5: kolla om era virus program fortfarande hittar virus.

 

Eller så ställer ni frågan först på http://www.pokq.com/forum/

 

Har läst på POs forum att många andra har samma problem och det ska tydligen bero på det nya windwos updaten. I tråden där säger de att man ska instalera om nya patchen men det fungerar iaf inte. Jag har funderat på att göra en backup till databasen, hur gör jag det när jag inte kan starta PO?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har funderat på att göra en backup till databasen, hur gör jag det när jag inte kan starta PO?

 

Du kan tillfälligt stänga av antivirusprogrammet och starta PO. Det fungerar för mig. Gör det dock på egen risk. Borde dock inte vara något problem.

 

Testade först att bara stänga av avast och starta, fungerade inte. Instalerade sedan om patchen med antivirusprogamet avstängt. Sedan startade jag av datorn och stängde av avast igen och då fungerade det att starta PO. Men det kan väl knappast vara så att jag måste välja mellan PO och Avast?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Vill fråga en lite annorlunda fråga här och se om någon kunnig snubblar över den!

 

Hur fungerar livetrackern i PO? Altså, hur har dom programerat för att den ska kunna hämta den info den vill ha i realtid? Går den in i någon fil som ligger i clienten och hämtar data på vilka kort som ligger osv. eller? Skulle vilja veta vad det är för fil och lite annat om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Vill fråga en lite annorlunda fråga här och se om någon kunnig snubblar över den!

 

Hur fungerar livetrackern i PO? Altså, hur har dom programerat för att den ska kunna hämta den info den vill ha i realtid? Går den in i någon fil som ligger i clienten och hämtar data på vilka kort som ligger osv. eller? Skulle vilja veta vad det är för fil och lite annat om detta.

 

Tror att den hämtar all info från chatten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Funkar PO med Full Tilt nu? Hag får med mitt CG resultat men inte mina sng. Den får med allt förrutom resultatet :(

 

Nån som vet vad jag gör för fel?

 

Och nej, jag tänkte inte lägga till det manuellt, har runt 200 sng i mitt databas.

Samma. Det fungerade i början, men nu fungerar inte livetrackerna på FullTilt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livetrackern funkar inte för mig på Party, och när jag ska starta den manuellt så står det "No new poker client window found, Please opne your poker client software and join a table first. Then restart the Poker Office Live Tracker. Also make sure you slect the correct site from the poker site list.

 

Har gjort det men inget händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Funkar PO med Full Tilt nu? Hag får med mitt CG resultat men inte mina sng. Den får med allt förrutom resultatet :(

 

Nån som vet vad jag gör för fel?

 

Och nej, jag tänkte inte lägga till det manuellt, har runt 200 sng i mitt databas.

Samma. Det fungerade i början, men nu fungerar inte livetrackerna på FullTilt.

 

 

 

Är det bara jag och Cyntax som har detta problem eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som får det att fungera propert med Party? Någon som vet vad alla problem för tillfället kommer från? :S

Po funkar itne på Pp för tillfället för mig heller. Ingen aning om varför det inte fungerar på PP, men det har varit mycket nya uppdateringar av PP nätverket, förmodligen det som spökar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som får det att fungera propert med Party? Någon som vet vad alla problem för tillfället kommer från? :S

Po funkar itne på Pp för tillfället för mig heller. Ingen aning om varför det inte fungerar på PP, men det har varit mycket nya uppdateringar av PP nätverket, förmodligen det som spökar.

 

Jag får varken till det på Stars eller Party, vad händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...