tobjoern Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Kan man inte ha så man ser statsen på bordet när man kör miniview på prima ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Varför missas så många händer på Titan Poker? Sen deras uppdatering så fungerar inte PO särskillt bra. Resultaten felar på ca $300! Och det på ca 1000 händer NL50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Det är ta mig fan helt värdelöst att Pokeroffice 2 missar så många händer/slut på SnG. Här har man betalat dyra pengar för något som f-n inte fungerar, värdelöst. Den strulade tidigare när jag spelade för några månader sedan, har nu börjat på en ny databas, helt tom, börjat på nytt och efter 5 eller 6 SnG så är 1 (en) alltså bara en SnG där Pokeroffice har hängt med till slutet. Man kan se att på den sista handen den trackar för en viss SnG så har man gott om chips kvar och foldar, sedan har PO "tappat greppet". Värdelöst. På Pokerstars förresten. Kunde man få pengarna tillbaka och lämna in sitt lösen till programmet gjorde jag gladeligen det. Vad har man för nytta av skräp som hela tiden ballar ur. !""¤()%)* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Har samma problem som dig Pokemonn, dvs felaktigt lagrade resultat för sng. Jag spelar btw på Eurobet (ongame) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Wow, av 8st spelade har den föjt 2st till slutet av SnG. Fantastiskt resultat. Statistiken den har samlat på sig måste vara ovärdelig och rättvisande som inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 SNGs får man uppdatera själv om man vill använda PO2. Annars rekommenderas SNG Tracker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 SNGs får man uppdatera själv om man vill använda PO2. Annars rekommenderas SNG Tracker. Ja, själva "resultatet" alltså, med vinster och förluster. Jag pratar om statistiken i övrigt, för hur man spelar, alltså hur man använder sina kort. Den blir ju inte rättvisande om PO inte ser alla händer man spelar, och då blir ju statistiken ointressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ShazPur Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 LiveTracker hittar inte mina bord på Heypoker (B2B). När jag försöker starta LT så får jag "No new poker client window found!" Någon annan som har det problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sawdustwilly Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 Jag har en liten fråga. Kan man med poker office 2 sätta upp en MySQL databas på en server och sedan med många poker office klienter i nätverket ansluta mot denna databas? (behöver dock inte vara flera klienter samtidigt) På så sätt skulle man slippa problem med att ha olika statistik (eller hålla på att synka ihop olika databasers innehåll) från laptopen med stationära datorn och datorn i köket och datorn på toan och datorn... ja, ni fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 13 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2006 LiveTracker hittar inte mina bord på Heypoker (B2B). När jag försöker starta LT så får jag "No new poker client window found!" Någon annan som har det problemet? Vi släppte en ny patch idag som fixar detta, v2.15. Gör så här: 1. Starta om datorn (MYCKET viktigt) 2. Ladda ner och installera http://www.pokeroffice.com/update/update215.exe 3. Start PokerOffice Kan man med poker office 2 sätta upp en MySQL databas på en server och sedan med många poker office klienter i nätverket ansluta mot denna databas? (behöver dock inte vara flera klienter samtidigt) Ja, det kan man, men det krävs att man har hyffsat bra koll på MySQL och nätverk för att sätta upp det hela. MySQL servern kan inte vara på en Linux burk utan måste ligga på Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sawdustwilly Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 Ja, det kan man, men det krävs att man har hyffsat bra koll på MySQL och nätverk för att sätta upp det hela. MySQL servern kan inte vara på en Linux burk utan måste ligga på Windows. Nice, där fick ni en kund till. (jag har hygglig koll på MySQL och nätverk.) Då undrar jag jag bara, är det några falluckor som du på rak arm kan berätta om för att få ihop detta? T.ex. vad ska databasen heta? Finns det något sql-script för att skapa tom ny databas? Eller kör man en backup på befintlig och sedan importerar den i sin remote mysql-server? Ska man tänka på någon speciell character-encoding när man skapar den? Tja, fyll på med saker som du vet att man måste tänka på som avviker från standardinstallationen så är jag ytterligare tacksam. (jag kan visserligen en hel del MySQL och nätverk, men det är inte liktydigt med att jag vill köra "trial and error-metoden" på alla inställningar) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 från senaste uppdateringen: "* New! - Possibility to manually import entire PokerRoom network statistics file. " Någon som vet hur man gör? Antar att de med PokerRoom menar hela ongamenätverket (lirar på Eurobet). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Finns det en tråd där man diskuterar deolika siffrornas betydelse? Jag har tex Aggr factor flop 4,1 Aggr factor turn 2.6 Aggr factor river 1.4 Aggr factor total post flop 2,9 Aggr factor total 1,8 Vad säger dessa siffror? Jag lirar NL 50 fullring och NL 20€ 6 max Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Vad säger dessa siffror? I'm a fish! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
double_a Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 funkar PO2 perfekt med live stats osv ...om man kör mini view på party? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Vad säger dessa siffror? I'm a fish! Har 80.37 BB/100 i vinst på NL 50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Har 80.37 BB/100 i vinst på NL 50. Ja, och det betyder att du inte har spelat tillräckligt länge, det kommer att dala ner. Har du spelat en dag, två dagar? Hur många händer är statistiken från? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Hur ställer man in så att man ser oust och % på bordet har det för checkat i table overlay men ser bara rank och odds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Har 80.37 BB/100 i vinst på NL 50. Ja, och det betyder att du inte har spelat tillräckligt länge, det kommer att dala ner. sant! 1176 händer nu: 41.42 BB/100 <----- -50% Aggr factor flop 3,0 Aggr factor turn 12,0 Aggr factor river 2,0 Aggr factor total post flop 3,8 Aggr factor total 2,3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FortKnox Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Går det att se muckade kort i table overlay då man spelar på B2B? mvh Marcus Ingen som vet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 En fråga angående multitablande om jag tex spelar 2 bord summeras resultaten över alla bord efter sessionen är slut?? tex antal spelade händer .. spelade 2 bord i 5 timmar idag och fick bara ihop till 463 händer I staten medans jag spelade stog det 463 på ett bord och typ 461 på det andra bordet. slutade att spela strax efter det . borde inte det va 463 + 461?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Går det att se muckade kort i table overlay då man spelar på B2B? mvh Marcus Ingen som vet??? tror inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gunnfjaun Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Du måste starta en live tracker för varje bord... Det gör iaf jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Du måste starta en live tracker för varje bord... Det gör iaf jag Jag använder auto detection mode då startar en ny tracker så fort jag öpnar ett nytt bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gunnfjaun Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 jag undrar varför min gubbe i Live trackern är ett frågetecken..? Det är mycket roligare o se vad man har för spelstil på just det bordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts