Gå till innehåll

PRG: Allt om PokerOffice 2!


Fredrik Ericsson

Recommended Posts

Jag undrar hur man får sina egna stats att synas på bordet när man spelar precis som man ser de andras pre flop raise, % flops seen etc när man använder live tracker.

 

Jag undrar också varför man inte kan se allas händer i handuppselaren, jag har för mig att det går i pokertrackers handuppspelare. Finns det något man kan göra för att kunna se allas hålkort?

 

Annars tycker jag att pokeroffice är riktigt gott faktiskt och jag hoppas ni förtsätter att utveckla det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har samma problem med Betway, efter senaste uppdateringen av klienten.

Har du separata fönster per bord, dvs är varje bord ett eget fönster. Om inte så måste du ställa in i klienten så att du får det (via settings).

 

Fattar nada...

 

Kan man ha flera bord i samma fönster?

Det har jag aldrig sett.

 

I dialogrutan som poppar upp står det att man ska ändra i general options genom menyn i lobbyn. Men det spelar ingen roll vilka menyer jag kollar i, kan inte hitta nå't vettigt att ändra.

Alternativen är;

*Sound options

*Register

*Show guest tables

*Auto login

*Reset all-ins

*Game history

 

Dessutom är ju alla mina bord i egna fönster, så jag borde väl inte ha problemet överhuvudtaget? Chatten står på full detail.

 

 

Kommer ni greja flash versionen av klienten? Eller kommer det funka redan nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer PO2 stödja Cryptologic inom en snar framtid?

Ja, det blir nog nästa sajt som vi släpper support för. Skulle tippa på att det blir om typ 6-10 veckor.

 

Vars gör jag det nånstans då? Du pratar inte om filtrena man kan använda när man kör en "replay hand" av handen?

Du gör det via statistics menyn i live trackern.

 

Jag undrar hur man får sina egna stats att synas på bordet när man spelar precis som man ser de andras pre flop raise, % flops seen etc när man använder live tracker.

I settings för overlayen, kryssa i "Show own player".

 

Jag undrar också varför man inte kan se allas händer i handuppselaren, jag har för mig att det går i pokertrackers handuppspelare. Finns det något man kan göra för att kunna se allas hålkort?

Du kan se allas händer i replayern, detta är på som default (går även att stänga av via settings). Dock så måste såklart en person ha visat handen för att den skall kunna synas i replayern.

 

Annars tycker jag att pokeroffice är riktigt gott faktiskt och jag hoppas ni förtsätter att utveckla det.

Roligt att höra, vi har många features och sajter kvar som vi vill implementera så det finns mycket kvar att göra :D

 

Kan man ha flera bord i samma fönster?

Det har jag aldrig sett.

Har kollat upp detta, det verkar som att Prima har tagit bort möjligheten att ha flera bord i samma fönster, måste ha skett med senaste uppdateringen. Då är det något annat problem du har som gör att PO inte hittar dina fönster/bord, skicka din loggfil till support@pokeroffice.com så skall jag undersöka. Du hittar loggfilen i ../pokeroffice/log/systemlog.txt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problem när jag skall köra pokeroffice. När jag skall köra igång livetracker känner den inte av att jag har bord igång. Detta gäller både på partypoker och Bet365. Det gick alldeles utmärkt förut och har inte ändrat några inställningar.

 

Kan man ha flera bord i samma fönster?

Det har jag aldrig sett.

 

Har kollat upp detta, det verkar som att Prima har tagit bort möjligheten att ha flera bord i samma fönster, måste ha skett med senaste uppdateringen. Då är det något annat problem du har som gör att PO inte hittar dina fönster/bord, skicka din loggfil till support@pokeroffice.com så skall jag undersöka. Du hittar loggfilen i ../pokeroffice/log/systemlog.txt

 

Ditt fel liknar mitt...

 

Fick svar av Fredrik på en lördagkväll!!!!

 

1. Starta om dator (MYCKET viktigt)

2. Ladda ner och installera http://www.pokeroffice.com/update/update214.exe

3. Starta PokerOffice

 

Funkar perfekt.

Fredrik trodde att min brandvägg blockar auto update funktionen, därför blev det ok när jag gjorde så här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt problem liknar tidigare inlägg... Installerade Poker Office ver. 1

 

Startade ej om datorn men installerade uppdateringen till ver. 2 som finns på PO hemsida och startade där efter om datorn... Vid detta laget kan jag fortfarande inte få igång livetracker mot bet365, men all handhistorik går utmärkt att importera till PO2 utan problem... Bara livetrackern jag inte får att fungera...

 

Har testat att köra normal window med och utan chatt och compact window med och utan chatt... Inget av det fungerar :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte se mina stats i mitt spelfönster, det står -/-/-/14 typ, det funka igår men idag ville de gå paj.

 

jag har #Hands/Seenflop/raisepreflop/all in session om det hjälper ...

 

tackar

 

Har samma problem med mina stats och så har jag ett ?(frågetecken) som symbol :? är det nått jag ska ändra eller vad är problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid brukar det ta innan man får svar från support@pokeroffice.com ? Jag har nämlingen väntat 24 timmar på min gratis license efter att jag gjort vad som krävs på NoblePoker.

 

Vill ju testa programmet snarast, verkar grymmt!

 

Jag spelade vaf som krävdes på party på kvällen och sedan skickade jag mejlet och har för mig att jag hade fått lösenordet på morgonen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte se mina stats i mitt spelfönster, det står -/-/-/14 typ, det funka igår men idag ville de gå paj.

 

jag har #Hands/Seenflop/raisepreflop/all in session om det hjälper ...

 

tackar

 

Har samma problem med mina stats och så har jag ett ?(frågetecken) som symbol :? är det nått jag ska ändra eller vad är problemet?

 

Om det bara är dina egna stats som inte visas... Då har du spelat mer än 500 händer. Leta upp det i inställningarna, har för mig att det var en klickruta med en bock i som skulle tas bort för att den ska fortsätta visa dina stats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte se mina stats i mitt spelfönster, det står -/-/-/14 typ, det funka igår men idag ville de gå paj.

 

jag har #Hands/Seenflop/raisepreflop/all in session om det hjälper ...

 

tackar

 

Har samma problem med mina stats och så har jag ett ?(frågetecken) som symbol :? är det nått jag ska ändra eller vad är problemet?

 

Om det bara är dina egna stats som inte visas... Då har du spelat mer än 500 händer. Leta upp det i inställningarna, har för mig att det var en klickruta med en bock i som skulle tas bort för att den ska fortsätta visa dina stats.

 

Vore vänligt om du eller nån annan kunde beskriva lite mer exakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vore vänligt om du eller nån annan kunde beskriva lite mer exakt.

 

Latmask?

Förlåt, jag trodde jag gjorde dig en tjänst genom att berätta vad du skulle leta efter... Tänkte det blir lättare då.

 

Live Tracker > Performance > Never exclude total stats for own player

 

 

Hoppas du klarar av det nu, annars PM:a så kommer jag och klickar hos dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vore vänligt om du eller nån annan kunde beskriva lite mer exakt.

 

Latmask?

Förlåt, jag trodde jag gjorde dig en tjänst genom att berätta vad du skulle leta efter... Tänkte det blir lättare då.

 

Live Tracker > Performance > Never exclude total stats for own player

 

 

Hoppas du klarar av det nu, annars PM:a så kommer jag och klickar hos dig.

 

Vissa kanske borde hålla sig till livepoker ändå.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

När jag installerade PO fick jag ett meddelande att "Registry editing has been disabled by your administrator". Datorn jag installerade på är en jobbdator ( :oops: ) och it-avdelningen har spärrat detta. Kommer detta att ställa till några problem i mitt användande av PO? Jag har testat den begränsade versionen lite snabbt och allt verkar funka som det ska.

 

/Rob

 

*Edit* Jag får detta meddelande varje gång jag startar PO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Varje gång jag loggar in på PO så kommer det upp att mitt main alias är ett annat än vad jag har. Går det att ta bort denna "Alias" så den försvinner för gott? När jag trycker på remove står det "You can not remove the main alias from the list". Jag vet inte vem denna spelaren är alls?

För som det är nu kommer båda våran statestik upp på overviewen.

 

Tacksam för svar.

 

p.s.

Det går fortfarande inte att få upp statesitk på bordet på iPoker (CDpoker) eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan jag filtrera så jag ser mitt utfall hur mucket jag vunnit/förlorat när jag synar pre-flop höjning. I filtret finns bara "call" och då får man man alla synlimpnigar också. Jag vill tex kunna filtrera mina pockets då jag synar en annan spelares preflopraise.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Startat igång på Full Tilt Poker - vet att många fler är på gång där som kör PokerOffice. Just nu är det som att spela blint... saknar verkligen det PokerOffice ger.

 

Såg ett tidigare svar om att det inte skulle komma support av Full Tilt Poker på någon månad - men har ni funderat något mer på det?

 

Vore toppen om det kom snart, nätet börjar bli rätt stort - kring 20 och 30-tusen användare inne på kvällarna.

 

När är det på gång? Håller tummarna och hoppas att det är snart! :)

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

När jag installerade PO fick jag ett meddelande att "Registry editing has been disabled by your administrator". Datorn jag installerade på är en jobbdator ( :oops: ) och it-avdelningen har spärrat detta. Kommer detta att ställa till några problem i mitt användande av PO? Jag har testat den begränsade versionen lite snabbt och allt verkar funka som det ska.

 

/Rob

 

*Edit* Jag får detta meddelande varje gång jag startar PO

Jag registrerade PO och då försvann meddelandet. Allt verkar funka som det ska. Tack ändå.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...