Fredrik Ericsson Postad 14 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Fungerar inte för mig. Får bara upp en grå ruta från livetrackern och ingen poker table overlay. Spelar på Eurobet. Vi har släppt en ny patch nu som skall göra att Pokerrom nätet fungerar för alla användare (2.13). Gör så här: 1. Starta om datorn (extremt viktigt) 2. Ladda ner och installera http://www.pokeroffice.com/update/update213.exe 3. Starta PokerOffice Fungerar det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Fungerar inte för mig. Får bara upp en grå ruta från livetrackern och ingen poker table overlay. Spelar på Eurobet. Vi har släppt en ny patch nu som skall göra att Pokerrom nätet fungerar för alla användare (2.13). Gör så här: 1. Starta om datorn (extremt viktigt) 2. Ladda ner och installera http://www.pokeroffice.com/update/update213.exe 3. Starta PokerOffice Fungerar det nu? Nej, hade patch 2.13 när jag provade igår och det ser ut som jag beskrev det dvs "live trackerrutan" är grå och jag har ingen poker table overlay. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plantinga Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Jag har problem med att statestiken i overlayen blinkar hela tiden. Rätt som det är så försvinner den för vissa spelare för att komma tillbaka igen lite senare. Väldigt iriterande, gör det svårt att hitta den rätta harmonin i spelet. Jag spelar just nu på bet24, men har haft liknande problem tidigare på prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snaso Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 När jag lirar på party poker så fungerar inte Pot odds, Det bara försvann för ett tag sen. Själva pot odds syns men den visar inga siffror. Inte bara jag som upplever detta utan det ska vara fler. Vad tror du Fredrik? vad kan problemet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Är det någon annan som fått Eurobet att funka efter patch 2.13? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Fungerar inte för mig. Får bara upp en grå ruta från livetrackern och ingen poker table overlay. Spelar på Eurobet. Vi har släppt en ny patch nu som skall göra att Pokerrom nätet fungerar för alla användare (2.13). Gör så här: 1. Starta om datorn (extremt viktigt) 2. Ladda ner och installera http://www.pokeroffice.com/update/update213.exe 3. Starta PokerOffice Fungerar det nu? Nej, hade patch 2.13 när jag provade igår och det ser ut som jag beskrev det dvs "live trackerrutan" är grå och jag har ingen poker table overlay. Provade att installera om Eurobets klient och då tycktes det fungera när jag provade i 5 minuter. Poker table overlay och "live trackerrutan" fungerade dock så lagrades inga händer i databasen och PO visar ingen session för 060715 utan bara för den senaste på Pacific igår. När jag sedan provade igen så fungerade inget av ovanstående förutom på ett bord (av två) där "poker table overlay" delvis fungerade (Total table summary utan statistik samt att den visade vad man valt att använda för statistik längst upp till vänster, VPIP etc). Jaja, det går iallafall framåt sakta men säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Provade att spela c:a 120 händer på ett bord på Eurobet igen. Efter många om och men så började live trackern och poker table overlay att fungera lite skönt slumpmässigt. Totalt registrerades 14 händer av dessa 120 och inga fördes över till databasen. Jag har alltså ingen registrerad session i PO 2 060715 trots att jag spelat 3 korta sessioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Kommer ni fixa så man kan importera hh manuellt från Noble Poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rush_Of_Joy Postad 16 Juli , 2006 Rapport Share Postad 16 Juli , 2006 Skrev det här i Poker Office 1 tråden också, men det kanske är här den hör till bäst Mkt irriterande är att just den dagen (idag) man tänkte regga ett account på Partpoker genom Pokeroffice sida för att ta del av deras erbjudande, så är sidan nere Har nån snubblat på en nätverkssladd eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 16 Juli , 2006 Rapport Share Postad 16 Juli , 2006 Eftersom Prima inte längre funkar på PO1 så undrar jag vad det kostar att uppdatera till PO2???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Eftersom Prima inte längre funkar på PO1 så undrar jag vad det kostar att uppdatera till PO2???? 45 bucks (alternativt gratis med vissa villkor), kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Spelar på poker770 (ipoker) och PO trackar all kort som den ska, egna och de på borden. Men inga spelare registreras så jag får inte in nån statistik i databasen. Spelade tidigare på både noble poker och betfred och där fungerade det. Nån som haft liknande problem med just poker770 eller är det min dator som är problemet ; ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zed_zed Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Spelar på poker770 (ipoker) och PO trackar all kort som den ska, egna och de på borden. Men inga spelare registreras så jag får inte in nån statistik i databasen. Spelade tidigare på både noble poker och betfred och där fungerade det. Nån som haft liknande problem med just poker770 eller är det min dator som är problemet ; ? Jag har samma problem, fick det dock att funka en session efter senaste PO uppdateringen (fick förövrigt ett par händer mot kydyl456 i min databas då så det borde ju ha funkat för dig vid den tidpunkten). Nästa gång jag loggade in så uppdaterades pokerklienten och sen dess har det inte fungerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 ok, jag har inte använt PO vid alla sessioner nu eftersom det inte har funkat så har jag helt enkelt inte brytt mig att starta PO, så det är mycket möjligt att det kan ha fungerat i nån lyckosam kombo utav uppgraderingar utan att jag märkt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
espinola Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Orkar inte skumma igenom tråden, sry . Funkar PO2 för omaha lir? Om nej: När tänker ni lansera det? Om ja: Vilka sajter funkar det på? Mvh/espi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Funkar PO2 för omaha lir? Mvh/espi nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hap Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Finns det något sätt att ta bort vissa "Levels", alltså radera NL20 statistik t.ex.? Orka ha med massa röda tiltsessioner på NL20.. Det ska vara grönt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Finns det något sätt att ta bort vissa "Levels", alltså radera NL20 statistik t.ex.? Orka ha med massa röda tiltsessioner på NL20.. Det ska vara grönt!! om du tar bort alla sessioner från NL20 så försvinner NL20 från databasen, du kan dock inte ta bort hela nivån direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 När jag spelar på Ladbrokes fungerar live-trackern men ingenting uppdateras i databasen... Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Man får programmet om man blir medlem på pokerroom, eftersom att jag bor i sverige undrar jag om samma sak gäller om man blir medlem på tex. eurobet? mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Okej nu börjar jag tröttna. Spelar jag mer än 20-30 minuter med PO och Partypoker så hänger sig hela party. Jävligt irriterande. Vad kan vara fel? Detta har aldrig hänt med PT och gametime+. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sinkin Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 En lång tråd detta så svaret på min fråga kanske redan finns här, men jag hittar det inte iaf. Är det möjligt att få overlayen att fungera på primas miniview? om inte, finns det planer på att lösa det? /Sinkin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Nu gick partypoker helt plötsligt ur utan någon som helst förvarning när jag startade PO. Blir tokig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joson_ Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Går det att se hur mycket man betalat i rake i PO2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tl Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 min livetracker är fullständigt stendöd, försöker på prima. Om jag kör igång manuellt så får jag ett medelande: No new pokerclient found pleas open your pokersoftware and join a table first. Har försökt och leta men hittar ingen hjälp, använder Norton Internet security men tillåter POEngine och Pokeroffice i brandväggen. Hjälp sökes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts