Gå till innehåll

PRG: Allt om PokerOffice 2!


Fredrik Ericsson

Recommended Posts

Fungerar inte för mig. Får bara upp en grå ruta från livetrackern och ingen poker table overlay. Spelar på Eurobet.

Vi har släppt en ny patch nu som skall göra att Pokerrom nätet fungerar för alla användare (2.13). Gör så här:

 

1. Starta om datorn (extremt viktigt)

2. Ladda ner och installera http://www.pokeroffice.com/update/update213.exe

3. Starta PokerOffice

 

Fungerar det nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fungerar inte för mig. Får bara upp en grå ruta från livetrackern och ingen poker table overlay. Spelar på Eurobet.

Vi har släppt en ny patch nu som skall göra att Pokerrom nätet fungerar för alla användare (2.13). Gör så här:

 

1. Starta om datorn (extremt viktigt)

2. Ladda ner och installera http://www.pokeroffice.com/update/update213.exe

3. Starta PokerOffice

 

Fungerar det nu?

 

Nej, hade patch 2.13 när jag provade igår och det ser ut som jag beskrev det dvs "live trackerrutan" är grå och jag har ingen poker table overlay.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem med att statestiken i overlayen blinkar hela tiden. Rätt som det är så försvinner den för vissa spelare för att komma tillbaka igen lite senare. Väldigt iriterande, gör det svårt att hitta den rätta harmonin i spelet.

 

Jag spelar just nu på bet24, men har haft liknande problem tidigare på prima.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag lirar på party poker så fungerar inte Pot odds, Det bara försvann för ett tag sen. Själva pot odds syns men den visar inga siffror.

 

Inte bara jag som upplever detta utan det ska vara fler.

 

Vad tror du Fredrik? vad kan problemet vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fungerar inte för mig. Får bara upp en grå ruta från livetrackern och ingen poker table overlay. Spelar på Eurobet.

Vi har släppt en ny patch nu som skall göra att Pokerrom nätet fungerar för alla användare (2.13). Gör så här:

 

1. Starta om datorn (extremt viktigt)

2. Ladda ner och installera http://www.pokeroffice.com/update/update213.exe

3. Starta PokerOffice

 

Fungerar det nu?

 

Nej, hade patch 2.13 när jag provade igår och det ser ut som jag beskrev det dvs "live trackerrutan" är grå och jag har ingen poker table overlay.

 

Provade att installera om Eurobets klient och då tycktes det fungera när jag provade i 5 minuter. Poker table overlay och "live trackerrutan" fungerade dock så lagrades inga händer i databasen och PO visar ingen session för 060715 utan bara för den senaste på Pacific igår. När jag sedan provade igen så fungerade inget av ovanstående förutom på ett bord (av två) där "poker table overlay" delvis fungerade (Total table summary utan statistik samt att den visade vad man valt att använda för statistik längst upp till vänster, VPIP etc).

 

Jaja, det går iallafall framåt sakta men säkert...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade att spela c:a 120 händer på ett bord på Eurobet igen. Efter många om och men så började live trackern och poker table overlay att fungera lite skönt slumpmässigt. Totalt registrerades 14 händer av dessa 120 och inga fördes över till databasen. Jag har alltså ingen registrerad session i PO 2 060715 trots att jag spelat 3 korta sessioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev det här i Poker Office 1 tråden också, men det kanske är här den hör till bäst

 

Mkt irriterande är att just den dagen (idag) man tänkte regga ett account på Partpoker genom Pokeroffice sida för att ta del av deras erbjudande, så är sidan nere :x

 

Har nån snubblat på en nätverkssladd eller?

 

:(:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar på poker770 (ipoker) och PO trackar all kort som den ska, egna och de på borden. Men inga spelare registreras så jag får inte in nån statistik i databasen. Spelade tidigare på både noble poker och betfred och där fungerade det. Nån som haft liknande problem med just poker770 eller är det min dator som är problemet ; ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar på poker770 (ipoker) och PO trackar all kort som den ska, egna och de på borden. Men inga spelare registreras så jag får inte in nån statistik i databasen. Spelade tidigare på både noble poker och betfred och där fungerade det. Nån som haft liknande problem med just poker770 eller är det min dator som är problemet ; ?

 

Jag har samma problem, fick det dock att funka en session efter senaste PO uppdateringen (fick förövrigt ett par händer mot kydyl456 i min databas då så det borde ju ha funkat för dig vid den tidpunkten).

 

Nästa gång jag loggade in så uppdaterades pokerklienten och sen dess har det inte fungerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det något sätt att ta bort vissa "Levels", alltså radera NL20 statistik t.ex.?

 

Orka ha med massa röda tiltsessioner på NL20.. Det ska vara grönt!!

om du tar bort alla sessioner från NL20 så försvinner NL20 från databasen, du kan dock inte ta bort hela nivån direkt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min livetracker är fullständigt stendöd, försöker på prima.

Om jag kör igång manuellt så får jag ett medelande: No new pokerclient found pleas open your pokersoftware and join a table first.

 

Har försökt och leta men hittar ingen hjälp, använder Norton Internet security men tillåter POEngine och Pokeroffice i brandväggen.

 

Hjälp sökes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...