Gahlster Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Mitt PO registrerar bara inköp vid turneringar, den registrerar inte t.ex. vunna $, ROI eller ITM% osv Är väldigt böjd med PO annars, ni är värda en applåd! gå in på den horisontella fliken Tournaments, så kan du nog editera turneringarna så du kan få allt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Är det bara för mig 2.19 inte fungerar på Partypoker? Alla händer som spelas räknas som förlust, även om jag vinner potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
penix Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 Jag får inte igång trackandet på Stars men det fungerar som det ska på B2B? Någon som vet något? Edit: Det löste sig med en ominstallation. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Av någon anledning verkar alla spelade turneringar på Prima hamna på ett och samma ställe. Dvs, jag har bara en Prima-turnering i PO och den byggs på med händer, timmar, etc. Åtgärd? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 Hej jag ominstallera PO och gjorde en backup men nu när jag ska restore backup men PO säger att den inte hittar någon databas. Vad är det fär fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erna113 Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Jag har oxå problem efter att ha formaterat Hårddisken. Jag har installerat Mysql 4.1.14 samt Pokeroffice2. Efter installationen valde jag att PO2 skulle använda sig av Mysql-databasen. Sen kopierade jag in databasmappen "pokeroffice" till Mysql/data-mappen. Nu får jag antingen bara statestik från turneringarna eller så får jag ett felmedelande som lyder: "Fatal Error! Could not connect to the database server! Program will exit" Någon som vet vart problemet ligger? Det löste sig när jag fick igång Mysql ordentligt samt så gick jag in och valde "mynick (pty) under ring-games. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicognito Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Jag har problem med Party - får inga stats eller Liveodds. Någon mer än jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tex83 Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Jag kan inte läsa in händer från Bet24/Eurobet längre. När jag markerar filen för att ladda in de nya händerna får jag bara meddelandet att 0 nya händer har laddats in. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Jag har problem med Party - får inga stats eller Liveodds.Någon mer än jag? Jag har det problemet. Jag misstänker att det har att göra med min brandvägg. Prova att meka med den så kanske det löser sig. Jag måste starta PO med brandväggen avstängd för att det ska fungera, det fungerar utmärkt att slå på brandväggen igen när PO har börjat registrera de första händerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha81 Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Har ganska nyss skaffat po2 och har en fråga. Går det att "koppla ihop" varje live tracker-fönster med tillhörande pokerbord? Som det är nu så får jag hålla på o klicka runt bland live tracker fönstren så fort jag ska kolla på ett nytt bord vid multitbling. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Hur är det med Crypto, har man bara livetracker, eller måste man göra nåt för att få in nuffrorna i själva vinst/förluststatistiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Livetrackern funkar inte till Crypto!! Står att jag inte har något pokerfönster uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jarnkamin Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 någon mer än jag som har problem med PO vid MTTs på FTP? När jag byter bord och ska öppna live trackern på det nya bordet så säger den att den inte hittar ngt öppet bord och sedan stängs webbläsaren ner (!) och jag måste logga in igen. Mycket irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doope Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 Någons som får livetrackern att fungera med PP? Funkar inte alls för mig på SNGs. Trackern vaknar men den registrerar ingenting! Har kört den nyaste updaten också utan någon förbättring När kommer PO2 fungera med PP så som jag betalt för att det ska göra? /Doope Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Livetrackern funkar inte till Crypto!! Står att jag inte har något pokerfönster uppe. Jag får upp dom däringa fönstrena och statistiken, men jag får inte in nåt i PO efteråt. Muy skummiente! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Någons som får livetrackern att fungera med PP? Funkar inte alls för mig på SNGs. Trackern vaknar men den registrerar ingenting!Har kört den nyaste updaten också utan någon förbättring När kommer PO2 fungera med PP så som jag betalt för att det ska göra? /Doope Jag får det inte heller att fungera! Riktigt surt med tanke på att man ändå betalat för skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Prova att instalera om hela Po2 med uppdateringar. Om du har en brandvägg så stäng av den just när du börjar att spela, ca 5 min eller så. har du Logitechs mjukvara igång så stäng av den också, det var ett problem för mig. PP fungerar nu utmärkt på PP för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Prova att instalera om hela Po2 med uppdateringar. Om du har en brandvägg så stäng av den just när du börjar att spela, ca 5 min eller så. har du Logitechs mjukvara igång så stäng av den också, det var ett problem för mig.PP fungerar nu utmärkt på PP för mig. Och sedan ska jag vänta till 3/4 fullmåne och inte duscha på morgonen, för det kan också störa PO. Varför kan de inte bara kirra så det fungerar som det gjorde förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doope Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Prova att instalera om hela Po2 med uppdateringar. Om du har en brandvägg så stäng av den just när du börjar att spela, ca 5 min eller så. har du Logitechs mjukvara igång så stäng av den också, det var ett problem för mig.PP fungerar nu utmärkt på PP för mig. Det gjorde jag men nu fungerar det inte att öppna den databas jag har gjort en backup på sen tidigare.. PO säger att inte kunde hitta en databas i den specifika filen. Samt att PO fungerar iallafall inte som normalt på PP Skit också!! Får hoppas det blir nån ordning på den här smörjan snart /Doope Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mow Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 vad har live tracker för funktion? Är det något som kan hjälpa ens spel? och fungerar det på Pokerstars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 vad har live tracker för funktion? Är det något som kan hjälpa ens spel? och fungerar det på Pokerstars? Ja det hjälper ens spel, ja det fungerar på PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gunnfjaun Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Jag får det inte att fungerar på Titan poker. Jag fick fram en ruta om att chatten måste vara på och det är den men det fungerar inte ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirHejsan Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Får inte någon historia på de andra spelarna samt att jag gick massor minus när jag inte gjorde det, har någon mer samma problem efter dagens PartyPoker software-update? /SirHejsan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rush_Of_Joy Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 Måste fråga varför Live Trackern startar när jag startar Winamp? Den tror tydligen att det är ett bord och kallar den för "Nullsoft Signal Processing Studio". Eftersom jag har Auto Live Tracker igång så går den inte att ta bort förrän jag stänger ner Winamp. Har varit så här dem två senaste uppdateringarna. Dags att fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 28 December , 2006 Rapport Share Postad 28 December , 2006 När jag reggade mig på Nordicbet nyligen varnade Kerio-brandväggen att PO's jawaw.exe "injected dangerous code into" NB-klienten. Fick radera PO från datorn för att få NB att funka. Verkar som det är mycket strul nu med PO. Deras representant har heller inte synts här på länge med hjälp till alla frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts