Gå till innehåll

Hur straffar ni er när ni spelat dåligt?


Jeppan

Recommended Posts

Som rubriken lyder. Jag gjorde nyss mitt tomtigaste spel någonsin och förlorade på fullkomligt URUSELT tomtigt spel ett inköp. Sånt här kan göra mig fruktansvärt förbannad på mig själv, och nu undrar jag, vad gör ni när ni gör såna här fruktansvärt dåliga moves? Hur avreagerar ni er?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Straffar mig inte överhuvudtaget för något så trivialt som ett inköp. Senaste jag tiltade bort 10-15 inköp på NL50 på b2b så bestämde jag mig dock för att ta ut massor för jag uppenbarligen tappat fattningen. Sedan började jag om från 0.1/0.2 på prima och grindar där just nu. Mest omaha. Det var straffet. Ska grinda så hårt på dessa låga nivåer så jag fattar att det är det som väntar om jag gör om samma sak. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutar spela på ett bra tag, läser en Pokerbok.

Försöker komma på andra sätt att tjäna pengar på Poker. ;)

 

Efter ett tag kommer jag på att det faktiskt bara var varians (kanske, förmodligen, förhoppningsvis), men är nu upptagen med andra projekt så jag hinner inte spela så mycket som jag skulle vilja/behöva för att lära mig....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis samma som du, jag går hit

 

Jag med. Och skriver sarkastiska inlägg till folk som tycker att man ska folda AA innan floppen vid helt malplacerade tillfällen.

 

Kanske inte så bra egentligen, det är ju ett sätt att slå ifrån mig och tänka att andra är idioter istället för att analysera varför jag själv spelar som en idiot ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antingen så börjar jag tilta eller så skickar jag ett hotbrev till sajterna att jag aldrig kommer spela hos dem mera ifall jag inte får bättre starthänder, PLUS att jag kräver att de ska be om ursäkt för att de gav mig så dåliga händer att jag förlorade, skrev någon liknande det hära

 

"Hi dear pokersite, I recently got KK and went all in when one guy with AA called me. Because that he was so lucky to get AA preflop i think it whouldnt be more than fair that i flopped tripps after the flop, but that didnt happend, so now i require better startinghands if i will continue play on your site, and if you cant give me that i require better flops at least, plus I want you to appologyse that I lost the SitnGo because of that, I entered it for 10 dollar but Im sure I whould have won if I had won that hand so i want 50 dollar put on my account"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag spelat dåligt och min förlust inte beror på ett bad beat så ser jag till att bli badly beaten istället... Går ut naken med en kondom på fingret och en tusing i den andra handen och frågar pike polisen om de vill leka med batongerna. Efter det så kan jag ju ärligt säga att mina pengar försvann vid ett bad beat....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...