-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Ganska säker på att Clay skämdes ORDENTLIGT för det i smyg. Jag satt bara och tänkte "hur fan kan Clay vara så ball och hans storebror en sådan supernolla?"
-
*host* "Blir det clinch eller takedownfest kommer BJP inte ha något att sätta emot och därmed bollar GSP med honom. PUNKT" *host* Är det inte poesi när Glay Guidas brorsa örfilar honom och Clay skriker "MORE MORE MORE"? Jag gråter nästan av lycka när jag ser det. Clay Guida - min idol (sen kommer GSP). Jag skrev ett litet kärleksbrev till Clay i min dagbok! Det var extra kul att både publiken och domarna verkar ha samma kärlek. Tight jävla match var det minst sagt men jag tycker det blev rätt ändå. Och jag är inte alls partisk Lisa87: Bra att du inte tog illa upp Blev mest irriterad på inblandningen av Pulver, inte att någon trodde att BJ skulle kunna stå emot mer. Enligt amerikanerna var han ju tillochmed favorit. Men det säger iofs inte mycket, herregud så tröga dem är på många sätt och vis
-
Clay Guida: Du kanske inte har samma naturliga "good looks" som GSP men det lyser om dig. Ditt hår är jättevackert med! Det kanske inte alltid är så snyggt när du leker med de andra grabbarna men det är ju insidan som räknas. Du är ett sånt riktigt vilddjur som man bara vill tämja. If you ever come to Sweden, let me know! ps Jag är inte gay på riktigt!! Ehm nä men annars var det väl inte världens bästa gala tyvärr. Guida - Diaz levde inte upp till det jag trodde men allt berodde väl i princip på Diaz räckvidd. Jag tyckte Guida fick ihop rond ett och två på målsnöret men när han lyssnade på sitt korkade ringgäng och försökte stå i tredje gick det mindre bra. Ett "W" blev det iaf, precis som han sa Jon Jones - blivande mästare i lätt tungvikt. Inget att diskutera. Först kommer dock Machida bli mästare, om han bara kan få en titelchans någon jävla gång. Hans förnedring av Silva borde vara nog. Uppenbarligen trodde jag på jämnare match eftersom jag spelade 700 spänn på Silva men det finns 13-0 i matcher och 13-0 i matcher Tydligen bra oddssättning ändå men på förhand kändes det som sagt märkligt. GSP: Vad säger man om denna man? En ny idol för mig. Tyvärr alldeles för ojämn match för att leva upp till hypen. Jag är väldigt väldigt nöjd med min analys av matchen måste jag dock säga! Det blev exakt som jag sade. Brottningen, styrkan och konditionen blev det avgörande. BJ stod emot hyfsat i EN rond sen räckte han inte längre. Det är enorm skillnad på att orka gå en hel match i högt tempo när man är den som dominerar och när man är den som blir "bollad med". Jag tror inte herr Penn har mycket att hämta i 170. Han ska väl vara glad att inte matchen blev "TIL THE DEATH" som han skrikit och gormat om i månader - jävla tönt. Jag hoppas inte det dröjer en vecka innan prelims kommer upp men risken är väl stor. I övrigt har jag äntligen gjort något åt min rygg. Mina teorier om mina tre ryggskott det senaste året var rätt. Eller det var rättare sagt en kombination. Det hände första gången för några år sen när jag körde marklyft. Sen märkte jag inte något på ett bra tag efter att det blev "bra" första gången. Tydligen skadade jag en disk som inte har velat läka pga allt sittande i onyttiga lägen man spenderar sin tid med. Var hos en naprapat i torsdag. Fruktansvärt jävla ont gjorde det. Var fortfarande lite öm idag när jag skulle dit igen. Tyvärr gjorde det ännu ondare denna gången. Svårt att förklara men det är en position där han knäcker till ryggen rätt ordentligt. Det svartnade faktiskt i ögonen av smärta. Tror inte jag haft mer ont nånsin. Dock är det värsta väldigt kortvarigt som tur är Fick sedan också någon slags elstötar i ryggen i några minuter. Kändes jävligt obehagligt först men efter ett tag var det på gränsen till skönt faktiskt Jag trodde det skulle räcka med besöket idag och några övningar jag fick men jag ska tillbaka redan på torsdag. Jippi Just nu gör det mer ont än innan första gången jag var hos naprapaten men det känns ändå hoppfullt. Det är mer ömt än stelt på något sätt, han är rätt hårdhänt (jag är rätt övertygad om att man måste vara det också). Tandläkaren imorgon också. Jippi igen! Visst ja, glömde ju att detta är en pokerdagbok... Januari blev inte som jag hade tänkt mig för att uttrycka det milt. Fick bara in drygt 15K händer men jag har iaf ryggen att skylla på en stor del av det. Alltid nåt Lyckades plussa $4K totalt ändå. Spelade inte så bra och hade en lite jobbig dag när jag återigen försökte spela lite högre så resultatmässigt är jag iaf nöjd med det. Peace out
-
Som sagt, det första jag sa när jag kollade oddsen för galan var ungefär "WTF hur i helvete tänker idioterna som sätter oddsen?!?!?!" Stort skämt. Machida kan MKT väl tråka ut Silva men 3.30 är grymt. Alltså det här kommer låta jävligt otrevligt men jag måste bara...Är du dum i huvet eller?? Förlåt igen men...det där var dumt på riktigt. Krossade Jens Pulver woooow sick. Jens Pulver är väl en legend och han var duktig men det finns en orsak till att han blev slagen ner till 145. Där har han tre raka förluster i WEC. Så om du på fullt allvar ens nämner Jens Pulver och GSP i samma mening är du skrämmande långt ute och cyklar. Pulver är ingen av de bästa i 145, GSP går i 170 och kan mycket väl vara den bästa fightern som funnits där. Plzzzzzzz. Och nä, jag säger inte att inte BJ Penn kan vinna. Detta är MMA som jag alltid brukar säga, MMA är sjukt. Alla idrottare säger typ "i xxxx kan allt hända" men det finns ingen sport där det stämmer mer än MMA. T.ex. därför Silva på 3.30 i odds är ett skämt. Kolla UFCs countdown till matchen. BJ Penn är kort och har ju fan en liten kagge medan GSP är en superatlet. Det är klart bara en del av paketet men GSP kommer ha ett sånt enooormt övertag i brottningen pga det. Blir det clinch eller takedownfest kommer BJP inte ha något att sätta emot och därmed bollar GSP med honom. PUNKT. BJ kan som sagt vinna på andra sätt dock, även om jag inte tror det kommer hända.
-
Synd att Unibet är CP. Orkar inte riktigt klura ut mina gamla nick på vissa sajter eller göra nya konton enbart pga detta. Men det kan skilja klart märkbara summor i odds på olika matcher. 1.80 på Tavares är mycket bra! 1.50 på GSP är obv bättre än 1.43, 1.50 känns nog mer rimligt när det är MMA. Slänger nog in en liten trippel med Bonnar, Arroyo och någon till, enbart för att bodinarn sa det. Man måste ju jobba in så man har pengar på nästan alla matcher på galan även om man inte har en aning om vilka vissa är
-
Snart dags för en grym UFC-gala. Tänkte slänga in mina bets här. Jag skulle satsa pengar på förra Affliction men glömde det och kom på det någon timme för sent. Lugnt iofs, hade plussat litegrann men inte så mycket. Hade fel på fler matcher än jag hade rätt men det skulle bara vara småodds, min huvudmatch hade varit Belfort mot Lindland där jag hade tänkt satsa 6-700. Alla matcher är på Betsson igen. Överodds på Thiago Silva mot Machida i mina ögon. Jag ger kanske edgen 60/40 till Machida men 3.15 på ett obesegrat djur som Silva? 700 spänn. GSP mot BJ lägger jag 500 spänn på GSP till oddset 1.43. Marginellt odds, är nog gränsfall om det är spelbart under 1.40. Jag älskar dock GSP och hatar Penn så slänger in någon hundring extra bara för det Rent teknikmässigt känns det hyfsat jämnt men GSP är så pass mycket större och starkare att han bör ta det. Skrällodds blir Akihiro Gono mot Fitch till 5.50. Skitkul att Fitch är tillbaka och jag tror inte han är typen som viker ner sig men han har varit borta ett bra tag och 5.50 är nästan alltid bra odds i MMA. 125 spänn här bara. Kanske min absolut största favorit Clay Guida ska också fightas! Hade jag helt missat. Blev glad nu, kolla hans tempo och inställning Lägg till det hans frisyr och topp tre över coolaste nicknames i UFC. The Carpenter. Hur kan man inte älska Clay? 200 spänn till 2.12 mot Nate Diaz. Guida har inget bra record men han är ett tufft test för alla, viker folk ner sig för hans vildsinthet och tempo eller kan dem "toughen it up" och förlita sig på sin (sannolikt) bättre teknik? Diaz är ung och tunn, jag hoppas hoppas hoppas han viker ner sig Jag tror Tavares på 1.62 mot Manny Gamburian är spelbart. Manny lär gå ut och svinga friskt som vanligt men Tavares är giftig. 200 spänn här. Kanske slänger in någon hundring på Dong Hyun Kim mot Karo Parisyan till 3.50 gånger pengarna men jag är inte säker. Det blir någon trippel med, ska tänka ut några bra matcher där. Silva lär ingå i en av dem iaf
-
Cool grej absolut. Småbuggar märker man efter ett tag, först svarar man ja att karaktären är amerikan, 6-7 frågor senare frågar akinator om min karaktär är europé. Sen gissar den uppenbarligen den mest kända personen inom genren man är i när den har slut på frågor. Även om man redan gett svar som omöjliggör att han skulle ha rätt.
-
18 frågor för Frank Zappa. Tyckte han var på väg mot villospår när han plötsligt frågade om min karaktär har mustasch Ez
-
Stor edge till GSP, inget tvivel. BJs chans är till ca 75% att få in några snabba händer eller runt 25% submission, annars kommer GSP bolla runt med honom resten av tiden. Går det tiden ut tror jag att a) BJ kommer inte orka stå emot GSPs tempo och b) GSP vinner en eventuell decision.
-
Jag har fått seriösa vredesutbrott på Ronaldo några gånger under senare tid Har tillochmed skrikit saker som "men sälj den där f*ttan nu" och jag var ändå fortfarande på hans sida mitt i Real-tjafset. Men inställningen han visat upp på slutet är bland det sämsta jag sett. Det värsta är när han förlorar bollen på mittplan och vänder sig om och börjar gnälla, när bollen tydligt går till motståndarens anfallande ytterback som han hade kunnat stoppa om han bara hade sprungit vidare. På sin höjd kan han jogga efter honom när han gnällt färdigt. Nä usch, hoppas han mognar jävligt fort.
-
Det går ju att få in pengarna sämre iaf
-
Kan garantera att en jävla massa pokerspelare aldrig varit i närheten av att backa 45 inköp och definitivt hade gnällt om de hade gjort det. Ca 20 inköp är mitt rekord och det sög fan tillräckligt
-
Det är lite för tidiga positioner före för att jag ska gilla ditt spel. Sen sizar du alldeles för stort tycker jag.
-
Bra där bluwajt! 2-3 Merflaskor redo så kan man ju klara grinden även med en jävla massa vätska i kroppen. Kanske var den idén som behövdes för att jag ska hitta motivationen...
-
Tycker Jonke är överskattad. Men vad gör han då?
-
Thai Red Bull >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Svensk Red Bull
-
Jag var seriös någonstans där mitt i tramset, tror det hade gjort underverk för min grind att lösa den där grejen. Speciellt träningsdagar när jag får i mig en jävla massa vätska och springer på toa en massa gånger. Hade hemskt gärna postat en bild men jag tror bara moderatorerna hade tagit bort den i ren avundsjuka. Någon annan gång kanske!
-
Verkar inte riktigt lönt om man ska börja leta fram olja och kladda ner sig, då kan man ju lika gärna springa på toa. Men tänkte om jag kanske hade missat något eller om det var någon specialflaska. Petflaska går iaf inte Also, visste väl att du var gay!
-
Faktum och frågan kvarstår, liten jävla öppning det där.
-
Jag har funderat på det där. Är det verkligen petflaskor folk kör med? Finns det isåfall något trick jag har missat? För öppningarna på de flaskorna är fan inte stor
-
Håller du dig verkligen sådär lugn eller är det bara att du inte vill förstöra dagboken?
-
Om knappen är aggrofisk ligger där nog för mycket "döda" pengar i form av hans dåliga range för att vika. Sen brukar ju de dåliga TAGregsen ha AA när de kallsynar preflop men orka
-
Ett år sen jag var där iofs men låter som en saftig prishöjning även för Bangkok
-
Har påpekat det några gånger också, sjukt märkligt.
