Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. OBV blir man däckad av en förkylning istället när man äntligen tror att man iaf ska sluta ha ont i ryggen. Är så jävla IRLtiltad, massa skit hela tiden nu. Kenan det här kommer aldrig funka när jag ska bli sjuk också nu, kan jag få en vecka till på mig...
  2. Hehe jepp. Haha TILT. Själv lyckades jag spoila huvudmatchen Jag hade varit riktigt tiltad om jag hade haft rätt på allt jag tänkte spela Btw fina bensparkar av Vera Tycker folk ser så oberörda ut av de där oftast så det var lite kul att se någon bli "knockad" av bensparkar igen.
  3. Vafan kunde inte nån man inte redan visste var sugen ha svarat En sak man kan göra är ju helt enkelt att styra upp detta först istället för att vara fisk och boka in annat. Lugnt i vilket fall, jag är ju bundis med Rampage nu Hehe såja Blir det lite folk bokar jag hemresa från Thailand innan 13 juni helt enkelt (och räknar med att inte flygplatsen ockuperas när jag ska hem igen).
  4. Goddagens alla (med alla menar jag ett litet fåtal) UFC-fanatiker! Skulle det komma med än fem svar skulle jag bli positivt överraskad men det kan väl vara värt ett försök. Jag tänkte bara kolla intresset för en liten särskoleutflykt till tyska Köln den 13 juni. De jag vet är intresserade är sturedengule, alkozumsar, kenanmedmittbenan och coolinarn. Själv är jag inte riktigt 100% ännu eftersom jag ska hinna med en vända till Thailand men det är troligt att jag lägger lite energi på att vara hemma tills dess, i såna fall är jag garanterat där. Det är bara en klar match men det är verkligen inte vilken match som helst, Yxmördaren Silva mot esset Franklin smäller rätt högt tycker jag http://uk.ufc.com/index.cfm?fa=eventDetail.fightCard&eid=2015 Jag var precis i London och såg på UFC 95 och måste säga att det var en rätt mäktig upplevelse, rekommenderar det skarpt
  5. Hört talas om par som njuter av p-rullar tillsammans?
  6. Firade min födelsedag med att gå till gymet på fastande mage och gå 35 minuter på löpbandet i högt tempo (högt som fan för att vara mig) och sen köra lite biceps och axlar. Fortfarande stel i rygghelvetet. Det har tyvärr blivit en följtetong längre än jag hade kunnat tänka mig. Men disken ska tydligen sitta helt rätt igen så det ska bli bra. Är så sugen på att pressa ordentligt på gymet igen men jag fick order av naprapaten att ta det lite lugnare någon månad och bara köra armar och ben (lägger in lite axlar med, ben är ju så TRÅKIGT). Var hos mormor med morsan sen och åt lite kycklingsallad (vidrigt tråkig var den) och en bit pizza. Fick exakt det jag önskade av mormor (föga förvånande när jag säger till morsan vad hon ska fixa åt mig från henne)! En deo och lite lyxchoklad. Fick även pengar som är öronmärkta åt en sån där high tech massagedyna, hoppas att det kan hjälpa några procent med ryggen. Det är ungefär så spännande mitt liv varit nu igen efter en veckas miljöombyte i England. Klonk förresten: Idag blev det bråk på gymet! Beat: Jag var inte inblandad Det var lite lustigt att det var just de två personer jag hade lagt märke till redan innan. Den första var en rätt liten kille som kom in och gick raka vägen fram till hantlarna med ytterkläderna på. Han slängde jackan och mössan på golvet och tog sen några stora jävla hantlar och började med de mest ostrikta framåtlyften jag sett. Han stönade högljutt och klarade en etta (!). Sen bytte han hantlar och klarade nu en tvåa, fortfarande lika ostrikt. Jag skakade bara på huvet Den andra killen såg jag i ögonvrån någon minut senare när han körde snedbänk. Han såg ut att ha runt 80 kilo på stången och fastnade halvvägs med FÖRSTA repetitionen men lyckades slutligen pressa upp stången hela vägen. Jag förstår inte riktigt varför han bestämt skulle göra en tvåa (!) men hans kompis fick iaf syn på honom och rusade för att passa. Det blev tyvärr aldrig någon UFC-klass på deras bråk, det hann komma en massa folk imellan Jag vet tyvärr inte vad som hade hänt men det verkade på gesterna som den ena hade råkat stöta till den andra i någon övning När jag kom in i omklädningsrummet sen stod den ena av snubbarna med sin mobil och ringde efter backup. Mogna killar på mitt gym mao!
  7. Är väl mer överlägset att knocka någon efter 5 sekunder =)
  8. Har haft mitt livs överlägset onyttigaste helg och dessutom fuckat upp min dygnsrytm ännu mer. Man mår som man förtjänar tyvärr
  9. Lyckades GLÖMMA bort att det var gala och kom på det på fyllan på nattklubben så jag glömde min nya hobby, att betta på UFC Andra gången det händer och andra gången jag nog hade gått plus (dock inte speciellt mkt). 3.7 på Jardine var alldeles för högt och det hade jag spelat litegrann på. Trodde stenhårt på Shane Carwin och det har jag skrivit här innan. Jag tror han kan hota Brock längre fram. Hoppas Yves Lavigne blir avstängd för all framtid, vilken jävla ärkeåsneinsats. Att döma av Dana Whites reaktion på presskonferensen är det inte helt omöjligt
  10. kler jlJfrEJP RJDF jADAKDkl IRLtilt fittafkadjf araerjaierjaernjkanfkajdnkfadnlkjfa
  11. Metaddict

    .

    Gränsfall. Jag gillar inte linjen i övrigt iaf
  12. Viking Poweeeeeeeeeeeeeer
  13. Koh Phangan Fint ställe! Skippa svampshakesen bara, vidrigt äckligt
  14. Inte varit full? Sitter du och ljuger människa? Hehe jag har faktiskt sett Within Temptation live (Roskilde). Ska jag lyssna på mesmetal med kvinnlig sångerska föredrar jag ju Nightwish. Jag har sagt det innan men det tål att sägas igen. FYFAN vilken resa In Flames har gjort från att vara ett jävligt bra metalband till ett uruselt mainstreamband.
  15. Bra konsert Har den på DVD. Du valde tyvärr dock den tråkigaste låten på hela spelningen
  16. Skulle vara för att sätta upp nån 2 eller 3barrelbluff i såna fall. Annars föredrar jag check.
  17. Ja, större raise pre i hand ett. Två och tre: WP. Fyra: check flop.
  18. +1
  19. Funkar som en smäck redan.. jävla fisk
  20. Jag beställde ju bara massa lösa datordelar. Fick låna något bränt Vista 64bit av polaren som hjälpte mig (fixade allt) med datorn. Det var mest för att kolla så datorn funkade, sen hittade jag ett litet litet program på piratebay som knäckte skiten på en minut. Trodde inte det funkade så lätt längre, klonk Nu sitter jag på nya burken och ska installera HM! Så snart jag fått ny kod och fått över musik/databaser hit ska jag smälla upp skärm 2 och våldta dig
  21. Tyckte fortfarande Jenna såg het ut så det kan ju vara innan alla hennes hemskt misslyckade plastikoperationer och innan hon träffade Retard Ortiz Dessutom har Joe Rogan svart bälte i Tae Kwon Do!!!
  22. Att ingen av dem är helt nykter ser ju rätt uppenbart ut, sen är frågan om de druckit eller gjort annat. Mtp Rogans syn på droger kan det nog ha slunkit ner något mer än öl Jenna såg för övrigt rätt sugen ut när Rogan började snacka så vem vet vad som hände där sen Detta kanske var innan Jenna hittade "odjuret" Tito Ortiz
  23. Va i helvete??!
  24. Tänkte oxå på den när jag såg spritdiskussionen Hade minne av att den var mycket roligare än den var dock.
  25. Den har man ju inte alls hört många gånger nä.......
×
×
  • Skapa nytt...