Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Hade sagt 99 eller 105 på river, sen måste man väl syna i princip.
  2. Jepp, klart du kan släppa! Om du suger hästpung dvs.
  3. Metaddict

    .

    FYP
  4. Metaddict

    .

    Kan du inte bara sluta dyka upp i alla trådar och tjata om hur bra och rungood du är? Tilta mig inte¨IMO
  5. Checkar någonstans i den handen.
  6. Ja men jämför gärna detta delikata läge med 100 inköp på bordet och 51/49, JÄVLIGT moget.
  7. Här har du, fiskdopp!
  8. Käkkirurg is the shiznit! Jag fick först lugnande tills jag var halvt medvetslös, sen bedövningssalva innan bedövningssprutan och sen kommer jag bara ihåg att huvudet åkte fram och tillbaka ett tag, sen var det klart. Be om liknande.
  9. Ja, han är både bra och underhållande. Rosholt got caught, han tog det på rätt sätt iaf Han bara log. Sjukt dock att hans coach skriker "watch out for the guillotine" 2-3 gånger bara sekunder innan han fastnade. Stojnic kan ta en smäll!
  10. SJUKT bra gjort
  11. Undrar när UFC ska höra av sig så jag kan göra debut! Tror jag hade kunnat lyckas banta ner mig till lättvikten där jag isåfall hade varit en av de absolut längsta deltagarna!!
  12. adfjk ahjf aåreaj fkl AJFLKAD Vafan är det för fel på dig människa. Marschera omedelbart till fängelse utan att passera gå! Har du sett Fight Night än??
  13. Det är ett sånt där jättejättestandardläge där man inte checksynar. Skulle absolut inte vara vekt att checka för att syna, passivt och dåligt snarare. Tycker det har sagts rätt bra tidigare varför man väljer att beta. Angående betsize tycker jag det är fel läge för överbet. Även om inte herr myt hade en kung brukar det skrika "jag har en kung, betala mig" när folk gör sådär. 70-75% pott känns ok tror jag.
  14. Tycker väl det ser ok ut, men jag har inte spelat en hand på flera veckor heller Fast det ska väl mkt till för att vi ska ha värde att hämta på både turn och river. Checkar nog tillbaka turn för att slippa riskera att det som nu hände händer.
  15. Guds Stad är topp 5 på min filmlista så jag vet fan inte varför jag fortfarande inte har sett Tropa de Elite
  16. Metaddict

    Rooney

    Usch gillar inte den folden Stort lol på hampulito att nit-håna någon men sen ändå få in smeten preflop med TT och KQ mot honom.
  17. Don't get me wrong, jag köper alla argument rakt av och hade älskat att ha det så. Men halva orsaken till att man gör det man gör är ju att slippa gå upp tidigt
  18. Det beror väl lite på...är du ett retard eller är du normal?
  19. Han "köpte" loss sig själv från sitt kontrakt. Har ingen aning exakt hur det funkar men antar att han avsade sig resterande lön, kan inte tänka mig att han tog pengar ur egen ficka och gav fransoserna. Prislappen innan det låg på 8-9 miljoner kronor. Jag är rätt säker på att han krävt en del miljoner i sign on fee bonus plus en mastig lön, men även då känns det jääävligt prisvärt! Tydligen var MFF där och grötade men jag tror faktiskt aldrig herr Santos var nära att göra så mot sina gamla fans.
  20. ALLTID svarta strumpor som gäller grabbar. Det visste tillochmed heltoker!
  21. mlKJFJF Enrjennafafjioerjnjmfnadkjfnajd KUKFAN hoppas och ber att HIFs styrelse avgår kj fhLFH AKJDFHIODFnjk hur fan kan man tacka nej till Alvaro och låta pissiga Örgryte ro hem affären. Äckligt jävla pinsamt
  22. För övrigt Sture, borde Joe Lauzon byta nickname till Dumbo. FySATAN vilka jävla öron grabben ligger inne med...
  23. Bra där med Johnny Cash! Dock går den inte att spela!
  24. Tro det eller ej men jag har aldrig någonsin varit på strippklubb. Inte i Thailand heller! Svarat på ditt mejl iaf, grattis
  25. Oj såg inte ens att Anthony Johnson var med heller, han gör alltid underhållande matcher och har ett jävla tryck i nävarna och benen. Möjlig framtida topp tre han med
×
×
  • Skapa nytt...