Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Räkmacka? Nej tack, åt precis en kebabtallrik. (Fyfan vad tråkig jag är, jag vet, ber om ursäkt men jag skyller på extrem sömnbrist.)
  2. Wrestler är grym. Punkt.
  3. Blood Diamond är grym! Den får mig att tänka på King of Scotland, oxå riktigt riktigt grym! Jepp jag rekar In Bruges skarpt! Lite annorlunda film med lite annorlunda humor även fast det inte direkt är en komedi. Var lite snack om den på ett annat forum med, alla verkar antingen älska den eller tycka den är astråkig Jag älskar den iaf.
  4. Hm det där har väl ändå inte med poker att göra eller är det något jag inte fattat?
  5. Det blev värre igen med halsen plötsligt så jag kunde inte sova alls inatt och var både tiltad och otäckt trött. Så jag satt och tyckte synd om mig själv vid 10.30 i morse utan att ha sovit. Plötsligt försvann 20% av smärtan, jag sprang till sängen fort som fan och däckade på två sekunder. Vaknade precis Btw kommer inte ihåg om jag skrev det här, men har du sett In Bruges??
  6. Hmmm har han rika föräldrar eller? (boom headshot, I'm just on fire today)
  7. Klart han inte har sett den, på tok för lite mainstream för hans smak
  8. Du ändrade dig jävligt fort iaf. Smygpostat på något annat forum? Antar att du menar om vi trebetar preflop och han synar OOP. I vilket fall blir det som två helt olika händer, känns inte så relevant för denna tråd.
  9. Exakt hur ser ett boxningspass ut?
  10. http://www.venine.se/se/art/affliction-cut-hood-svart.php Mmm najs shit. Kommer tyvärr dock inte skeppa 1600 för en tröja när jag slaskat så mycket som jag gjort på senare tid och inte kunnat "jobba".
  11. Lol edit: Förlåt om det är elakt att skratta, men det var WP. Jag hoppas vi kan vara vänner ändå Megakillah!
  12. Skulle precis föreslå en så kallad check på flop!
  13. Det tog nästan tre dygn men äntligen släppte det några procent så jag lyckades sova inatt (eller tekniskt sett mer imorse och middagstid). Som jag skrev i stures dagbok gled jag in i något slags vaket drömtillstånd i väldigt korta perioder. Som hallucinationer ungefär. Ligger i soffan och kollar TV och så plötsligt tappar ögonen fokus helt och man ser något annat. Igår natt t.ex. låg jag och kollade TV. Plötsligt såg jag inte TVn längre utan var tillbaka i tiden hos morsan i fredags kväll och kollade Slumdog Millionaire i deras fåtölj. Kändes som någon sekund eller två men kan lika gärna ha varit en tiondel, jävligt svårt att uppfatta. Sen var jag tillbaka i min mörka lägenhet men jag såg inte TVn klart. Då såg jag något som såg ut som en svart hund springa förbi superfort innan jag ryckte till och var hyfsat klar i huvudet igen. Jag svär att jag inte hittar på ett ord. Upplevelsen påminde stundtals extremt mycket om att vara hög. Hade det inte varit för att man var så sinnessjukt trött (obv ), att det nog inte skitbra för kroppen samt att det är på tok för tidskrävande hade jag gärna provat igen Jag har fortfarande ont i halsen och är jävligt trött och hängig men nu känner jag mig mer "normalt" sjuk redan iaf. Ska beställa lite coola kläder bara för att det varit så synd om mig
  14. Fritt fram att skratta åt just det där, var inte ute efter något medlidande, tyckte uppriktigt det var jävligt intressant Ja precis, en om dagen räcker nog. Posta hela listan varje gång med så man kommer ihåg och kan håna dig för alla fel
  15. Upp med lite bilder ffs
  16. Vafan nu blev man ju nyfiken!
  17. Det är bra att man är själv när man: Står med handen i kalsongerna och kollar på film när det plötsligt blir naket i duschen med Woody Harrelson och Benicio Del Toro! Alltså det är rätt sjukt ändå, jag har en massa olika piller här men det enda som lindrar min störda hals minsta lilla är varmt vatten med honung och eventuellt te/mjölk/både och! Vet inte hur många liter jag pressat i mig nu men jag övar iaf konditionen genom att springa fram och tillbaka till toa... IFL nu på TV4 Sport. Snacka om perfa tidsfördriv för ett retard som inte kan sova!
  18. Startuppställningen var definitivt ett kapitel för sig ja. Anderson trodde jag skulle kunna ta ännu ett steg framåt men det blev tvärtom. Men han är ju ung så.
  19. Du får komma ner Kungen... Hm vet jag inte säkert än, men där är ju definitivt lite "annorlunda" klientel ffa på Södergymet.
  20. Oj detta hade jag missat. På tal om vadå egentligen? Ty iaf, kul med lite uppskattning mitt i ultrasuperdupermisären. Du stavade tillochmed mitt nick rätt!
×
×
  • Skapa nytt...