-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Hehe jo kändes minst sagt fiskigt. Roligt resonemang jag glömde nämna med, han sa att vissa kanske tyckte att fembet var bättre om man "vet" att fi skulle göra ett move (MAN KAN INTE VETA DET) men då sa han att han inte gillade det för fi nog kanske 6betsshoveade en del då...loooooooool HAHAH fyfan va lärorikt Värt varenda öre. Usch!
-
Usch usch usch blir spyfärdig. Kollade om det fanns något nytt på Cardrunners och såg att iRock hade gjort en djupstackad film på 10/20. Tankade ner för att se om det kunde vara lite bättre klass. Börjar med att han snackat lite för mycket och tjatar om att man ska göra spekulativa syner för att få reads på dem man möter. Han spelar två hyfsat små händer mot en reg vilket får honom att säga "ok, now I've got a good read on this player". Ok, inte så bra start men jag kollade vidare... ...åsnan trebetar snubben han har en så otrolig read på med 97o (runt 200bb djupt). Oj, snubben fyrbetade 3x? Inga problem, det synar vi såklart. Anledningen? Vi "felt that he was gonna make a move" såklart eftersom vi vunnit två små potter mot honom. iRock inser lite halvt att om man tror att han kommer göra ett move (varför ska man tro det till att börja med?) så skulle man ju eventuellt kunna folda 97o från första början (NO SHIT SHERLOCK) men njaa? Flop T6Kr. Fi betar, vi har en hålpipa så vi synar (här pausar han och rättfärdigar sitt spel i en evighet). Eftersom vi är instruktörer på Cardrunners träffar vi självklart vår 8 på turn. Ungefär ett pottbet kvar bara, check check (paus igen och mer onödigt babbel om varför vi ska checka turn). River 8 och fi skeppar. Fråga mig inte hur fan det är möjligt men fi hade A8... Jag fick nog och stängde ner, vilket jävla skämt så usel film. Hejdå Cardrunners.
-
Gillas detta? Är väl en av Darkanes softaste och "hittigaste" låtar. Ett av mina topp3-favoritband skulle jag tro. Den korthåriga snubben som sjunger en liten duett gör den svenska rösten till Kung Fu Panda, tro det eller ej
-
Dagboken höjdes ett snäpp nu... Kommer nog aldrig smälta att han dog i förtid. Långt före jag fick chansen att förstå hur genial han var. Jag tror han hade kunnat bli hur stor som helst om han dels varit lite snyggare, och dels verkligen hade velat det. Vilka overkligt bra låtar han kunde skriva. När jag såg länken till den här på youtube tänkte jag "va i helvete, har Zappa verkligen gjort reklam, verkligen inte hans stil". Men sen såg jag reklamen. Så jävla typiskt Frankie Han är med där men "säljer" sig inte ändå på något vis.
-
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5374293.ab Tur man hatar att grinda med laptop i knäet då
-
nvm, fixade sig
-
Usch ja, +1 verkligen. Jag behöver inte ens ha varit speciellt full för att må jättedåligt dagen efter om jag inte käkat. Blir det rejäl fylla utan nattmat så kan bakfyllan lätt gå över i en tvådagars
-
Ja visst gör den? Tyckte annars att det tända ljuset var en mycket fin liten detalj
-
HAHA fyfan så sjukt. Elaka Cyntax kommer in och rånar dem på hela årsvinsten liksom
-
Mycket bra skrivet. +1 så att säga! http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B83A644F4%2D1A7E%2D48B9%2DAF95%2D4605613A9A18%7D&newsid=6634300
-
Färgen WP. Vad vill du få ut av ditt flopbet med QQ på ATT?
-
Skepp. Massa drag ute. Tvåbarrelar hellre lite vidare här då.
-
Du stavade dock fel, methadict ska det vara. På hampulitos vis så att säga...
-
Har en massa men blir alltid tvingad av bruden att ställa mig ivägen och vara med i bilden så jag vill inte förstöra din dagbok Detta är en bit upp i bergen i nord-nordöst någonstans tror jag, ca 1½-2 timmar från Khon Kaen.
-
Grilled cheeeeeeeeeeeeeese
-
Köp några åksjukepiller och kom ner Vägarna är ofta totalt urusla men Thailand är ett enormt vackert land. Ska se om jag orkar leta upp några av bilderna vi tog förra veckan i nordöst. Sagolikt Vädret har väl hållt sig hyfsat bra hittills för att vara denna period.
-
WTF. Orka, vilken jävla pott Deepstackbord?
-
Önskar jag tog det mer seriöst, då hade det inte varit ett så tråkigt skämt! Boom headshot
-
ManUsnack är inte OT här. ALDRIG
-
Gjorde de bra ifrån sig? Nej, men de var United-spelare vilket faktiskt brukar räcka för mig. Nani får mig att vilja spy helt enkelt, han har något visst
-
Rolig video men framförallt megalol på Coleman
-
Funderat lite mer och hoppas på att eventuella nyförvärv är "fina" sportsmän som vet hur man uppför sig på en fotbollsplan och ger 110% i alla lägen. En sak kan jag ärligt säga, det ska bli jävligt skönt att slippa se Ronaldos brist på hemjobb och allt hans gnällande, bölande och pekande så fort han inte får som han vill. Klart man är ett fan och vill att han ska stanna men jag tycker hans inställning blev klart sämre igen denna säsongen och började störa mig mer och mer. Inte till den grad att jag började ogilla honom (enda spelaren i United jag någonsin direkt ogillat är Nani) men ändå
-
Tänk innan du postar dumma frågor då istället för att sitta och fjanta dig. Om du blir blödig över det jag skrev så får du nog tänka om också. Inget att böla om. Försök posta något eget konstruktivt istället för att skriva följdfrågor så du kan få exakta uträkningar framkastade och slipper tänka själv (haha, kom på i efterhand att det lika gärna kunde varit heltok som skrev det där sista). Mmmm verkligen jättesurt. Du tror säkert på fullt allvar att för att fi hade straight flush så är det facit på att man borde vika river. Patetiskt? För att jag iaf försöker tänka lite mer i ranger än att sitta som en åsna och hänga upp sig på 250 händers preflopstats? Det om något är patetiskt. Att hänvisa till statistikkurser som någon slags argumentation för en supervek (och fortfarande dålig) fold, det är också patetiskt. För övrigt fattar nog alla att folk när de postar såna här händer i typ 90% av fallen har synat och förlorat. Hade man bara varit ute efter att ha "rätt" i såna här fall finns det inget annat att göra än att skriva "fold, han har högre färg eller straight flush". Men vissa är faktiskt inte bara ute efter att ha "rätt"... Återigen sitter man här och undrar varför man försöker Hejdå
-
Fyfan så tråkigt "skämt"
