Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Ehm NEJ? Det är mer än 0.5 promilles risk att någon har 88. Men det kvittar. "Någon som skulle hitta folden?" Ja, ett retard.
  2. JJ std. Gillar KK. TT fiskigt.
  3. Nu blir man ju nästan sugen på att signa. Värt varenda öre att höra Puni berätta pingisanekdoter...
  4. Sitt inte och ljug, jag är inte alls med i ditt band. Patetiskt!
  5. Hehe ok, ordet "alla" var kanske lite överdrivet Hoppas att dem fixat de flesta! Har inte ens testat den nya så jag vet inte hur illa det är. Men jag kommer ihåg att jag var sjuuuuuuuukt tiltad när Ladbrokes bytte klient, men redan typ efter en vecka hade dem fixat exakt alla saker jag störde mig på. Var rätt osannolikt när jag tänker efter
  6. Alright, bra det. Hehe mmm läste att folk tiltade på klienten Kom igång på tok för sent "imorse" så det var bara 2 bord igång på Lads 2/4 + 3/6. Kommer nog inte köra mkt på ongame förrän Sverige om knappa två veckor så jag antar att dem fixat alla buggar tills dess.
  7. Jag är inte så hi tech av mig
  8. Gahhhhhhhhhh aldrig i hela mitt liv varit såhär tiltad av ett plus tror jag...dock hatar jag när folk gnäller över plus så ta bara detta som en helt neutral post där jag berättar om dagens session Från 3k dollar upp på ongame till 600 upp där, och från 900 euro upp på Lads till 130 där. NL400 och NL600 på båda. Bra värde iaf, alltid nåt. Är det bara jag eller blir man inte extra steamad när åsnor gör fullkomligt brutala idiotspel och drar ut? Kan någon cliffnotea vad som händer på Ongame? Sett snack om något nytt nätverk, ska hela Ongame flytta dit tillsammans med andra sidor eller är det en utbrytning? Var typ 700 spelare online medan det var 3k på Lads. Spelar på goalwin. Har även läst om ny klient men det var samma som vanligt där.
  9. Checksyna river känns nästan som ett skämt. WP post. Preflop är väl "marginal at best"?
  10. Metaddict

    Rooney

    Bra read, that's how I roll Har själv spelat vänsterytter (har iofs spelat på EXAKT alla möjliga positioner som finns i ett lag, var väl typ all round men inte så bra egentligen) och det enda som är tråkigare är att spela vänsterback
  11. Haha, det där var faktiskt rätt roligt
  12. Tilt. Ty! 17$??? Hade kunnat skicka eller något men de jävlarna har ju satt DRM på skräpfilmerna...
  13. Metaddict

    .

    Ja precis, visst känns det så. Kul att du gillar något vettigt för en gångs skull
  14. Som jag skrev i din dagbok, du kan alltid fråga mig om händer eller whatever. Som jag även skrev där så är jag inget teorigeni men det skadar aldrig att försöka Om inte annat för att få höra att den där pushen man kände att man var tvungen att göra, men helst inte ville, var bra. Osv. Jag är 100% säker på att det vänder för dig om du orkar kämpa vidare, inte så att du inte skulle vara vinnande på 5/10 på SVS direkt, jag lovar
  15. Har haft en extremt slapp Mortal Kombat-dag idag. Inte någon av de miljoner andra varianterna utan originalet. Tyvärr är jag för bra för tjejen och hennes brorsa och har varvat det två gånger (NOT so hidden brag) så känns som man är trött på det redan. Coolt spel dock. Kult Är det lättaste sättet att sluta med Cardrunners att bara skippa betalningen eller måste man mejla dem? Hittar ingen enkel "avbryt prenumeration"-knapp på sidan.
  16. Metaddict

    Rooney

    Ohhh noeeeeeeeeeeeeeeeeeees den berömda "tjena toppforward, du platsar inte däruppe så nu blir du uttvingad på vänsterkanten där du ska springa upp och ner som ett djur och slå inlägg med fel fot" Tur att det går bra med kärleken
  17. Tänkte posta lite Dark Funeral men kom på att det var lite väl köttigt kanske Tar en gammal låt med välkända Dimmu Borgir när de fortfarande i grunden ändå var ett black metal band. Här har du lite riktigt riktigt "teknisk" metall. Tycker dem får DTs låtar att framstå som enkla och raka Nedstämda 8-strängade gitarrer och skumma polyrytmer är vackert Meshuggah var faktiskt dem som fick mig att börja lyssna på metall, var det enda jag lyssnade på i säkert 2 år innan jag gillade något annat hårt.
  18. Från och med nu blir det inget snack om MMA här förrän i övermorrn när jag förhoppningsvis har hunnit se UFC99! Var snälla och spoila inte
  19. Men lol klantade mig IGEN med mina bets på MMA. TREDJE gången nu...Tänkte inte på att UFC 99 går i Tyskland så blev fel med tidsskillnaden. Hann iaf gå in och se två möjliga matcher. Över 4x pengarna på Al-Turk mot CroCop. Turk blev misshandlad av Kongo men var jävligt tuff, och Crocop är inte i närheten av Kongo just nu skulle jag tro. Känns som det är hyfade odds på att Turk ska kunna lyckas brotta ner Crocop eller något. Satte 400 spänn där. Tror Franklin ska kunna slå Silva men 1.57 räcker fan inte. 2.27 på Silva, hade nog spelat honom på runt 2.5. Känns inte som ett höjdarodds men slänger in 150 spänn iaf, mest för att det är kul
  20. Du kan ju använda mitt inlägg i Zappatråden som referens Eller fråga om det är något speciellt. Angående dina genreindelningar kan jag tyvärr inte skriva annat än: LOOOOL Thrash Metal ftw baby!
  21. FYP
  22. Metaddict

    .

    Ska du syna OOP preflop känns det inte som du kan vika ett TP på någon bräda alls. Är han lika aggrospewig som innan kanske CR flop istället funkar så han kan få något fnatt. Nu funderar jag på att syna turn och kolla river iaf, CRAI kan väl rimligen inte få syn av så mycket sämre. Men vad är egentligen en blank river på denna enorma äckelbräda? Pest eller kolera typ. Jobbig och svår jävla spot du har satt dig i, så jag säger fold pre... edit: Sen sizear han för stort för övrigt. Ska man vara jätteexplo så kan man ju säga att det måste vara för att han har ett drag som han vill comitta sig med! Hoppas det vänder iaf.
  23. Dock foldar han 97o nio gånger av tio mot 4bet enligt honom själv. Balanserat ändå av honom att ha en så matematisk approach. Mmm han hade väl runt 8 inköp plus på de 4 borden tror jag. Gjorde det bara ännu jobbigare att se på när han spelade som han gjorde.
×
×
  • Skapa nytt...